Tsja. Ze willen de paketten verkopen, niet de losse tickets..
dan verhoog je de prijs....
Afdrukvoorbeeld
Tsja. Ze willen de paketten verkopen, niet de losse tickets..
dan verhoog je de prijs....
Als je bij Aerlingus boekt voor 19 April heen en 3 mei terug vlieg je voor € 1997,59 business-class!! ArkeFly vraagt hiervoor € 2074,00 economy en € 2254,00 economy comfort. En ik weet zeker dat je bij Aerlingus beter af bent want dat is echte businessclass.
Volgens mij ging het over KLM :rolleyes:
In december 2013 vliefgen wij voor het eerst met Arkefly van Amsetrdam naar Miami.
De tickets heb ik geboekt via vliegtickets.nl en daar staat dat zowel de heen- en de terugvlucht nonstop zijn. Echter is de reisduur voor de heenvlucht bijna 14 uur We vertrekken om 13.55 uur vanuit A'dam en komen in Miami aan om 21.50. Hoe kan dit ooit 14 uur vliegen zijn, rekening houdend met de 6 uur tijdsverschil?
De vluchtduur van de terugvlucht is maar 9 uur.
Kan iemand mij uitleggen waar dit verschil van tijd tussen heen- en terugvlucht in zit en hoe die 14 uur op de heenreis wordt berrekend?
Tevens ben ik benieuwd naar de betrouwbaarheid van de vertrek- en aankomsttijden. Kunnen wij hiervan op aan, omdat wij zelf eerst naar A'dam moeten vliegen.
Alvast bedankt!
Je maakt heen een stop-over op Orlando Stanford.
Het is geen non stop vlucht. De route is eigenlijk een driehoek. Vanaf Amsterdam vlieg je naar Orlando Sanford waar alle passagiers door immigrations en customs gaan. Daarna vlieg je door naar Miami samen met de passagiers die terug naar Amsterdam gaan vanuit Orlando. In Miami stap je uit waarnaar de passagiers instappen die vanuit Miami vertrekken naar Amsterdam.
De laatste tijd vliegt Arke redelijk op tijd.
Moeten de koffers opgehaald worden van de bagageband in orlando en ingecheckt worden voor miami of gebeurt dit automatisch?
nog een vraagje: we vliegen comfort-economy. Is dat vergelijkbaar met een stoel bij de nooduitgang bij Transavia?
Kan ik van te voren inchecken?