Alamo Miami International Airport
Kan iemand mij vertellen hoe het huren van een auto in z'n werk gaat bij Alamo op Miami airport (MIA) Ik zou graag willen weten of je net zoals in Orlando uit een rijtje auto's mag kiezen of dat er eentje wordt toegewezen? Iemand ervaring mee?
Re: Auto huren bij Alamo Miami Intl.
Wij zijn er 3 weken geleden geweest, wat een puinhoop!! De auto's in onze klasse klopte niks van en in de speciality rij stonden een heleboel standard SUV's die we niet meekregen omdat er "GPS" in zat. Gelukkig zetten ze net een Ford Explorer neer die trouwens van binnen niet schoon was gemaakt en hebben we die maar meegenomen. Maar dit is ook een standard SUV terwijl we een full size geboekt hadden. Maar die hadden ze daar helemaal niet. Dus toch maar meegenomen want we waren er helemaal klaar mee. Wel een klacht ingediend bij Alamo en we hebben tegoedbonnen gekregen. Als we ooit nog een keer op Miami vliegen(normaal altijd op Orlando maar dit was een vlucht uit Las Vegas en die was rechtstreeks) huren we zeker niet meer bij Alamo/National!!
Wij hadden een gewone auto gehuurd (compact klasse) en mochten uit een rijtje van een auto of 6 kiezen. Aan de balie vond ik de medewerkster buitengewoon onaardig, maar goed...daar ben je zo weer vanaf ;-)
Wij kwamen afgelopen jaar op Valentine's Day aan en eigenlijk hadden we een intermediate maar alle auto's waren verhuurd en we konden kiezen uit een hele rij minivans. Dus kiezen was mogelijk.
@Fitzroy, wij wilden niet kiezen, als we een fullsize SUV huren EN betalen willen we geen minivan. Als de auto die je hebt gehuurd er niet is hoor je een upgrade te krijgen en geen auto die 2 klasses lager is. Maar in Miami zetten ze maar zo wat in de speciality rij en die willen ze dan nog niet meegeven ook. Hoezo kiezen?