Premium heeft nog wel een bagagevrijdom!, net als de starclasse.
Daarbij zijn de bedragen nou ook weer niet zo schokkend
vanmij mogen ze deservice nog meer uitkleden. Ik betaal dan alleen voor wat ik wil gebruiken. Ideaal..
Afdrukvoorbeeld
Opzich heb je daar wel weer gelijk in b767-300er
Ik ben altijd al voorstander geweest voor kale tickets.
Ik betaal dan alleen voor wat ik gebruik. Bagage, eten, stoelreservering, been ruimte etc etc.
Het vliegtuigvoer is toch niet te eten dus als ik dat over kan slaan door er niet voor te betalen graag.
verder neem ik graag 30 kilo mee en zit ik graag aan de schaduwzijde van het vliegtuig tijdens de vlucht, dus daar ben ik dan wel weer bereid om voor te betalen.
Zo reisde ik altijd met de KLM en vond ik het jammer dat ik netzoveel betaalde met alleen een laptop als e persoon naaste me met ene hutkoffer op vakantie.
Maar dat is mijn mening, ik ben wss in de minderheid ;-)
Mmmm ik vind dat dan de kaletickets eigenlijk goedkoper moeten worden dan nu als je toch niets meer gratis mag meenemen .
Dat vind ik dus ook, ben op zich ook wel voor een systeem dat je betaalt voor extra's, zodat je zelf kan kiezen welke extra's je wil, maar dan moet wel de kale ticketprijs naar beneden, maar denk dat dat niet gaat gebeuren...
Ik verwacht overigens dat er in de toekomst veel maatschappijen gaan volgen.
Juist het tegenovergestelde is het geval.
Handbagage was maximaal 5 kilo en werd streng gecontroleerd. Vanaf 1 april is het nu, op het formaat na, geheel vrijgegeven. Al neem je 20 kilo handbagage mee, als het de maximale afmetingen niet overschrijd is dat juist prima.
(Strenge controle was overigens NIET in de Premiumclasse)
Je kan het inderdaad gaan verdedigen maar als ik in de put spring ....spring jij dan ook mee ? Ik vind nog steeds dat dan de kale tickets omlaag moeten ....en wat als je dan 50 kilo weegt mag dan iemand van 100 kilo ook voor dezelfde prijs mee dus wat is het volgende waarop ze gaan besparen ?