Ik vind het ook niks hoor, ik weet precies wat je bedoelt, maar bijv. United Economy Plus kost ongeveer 80 euro p.p. per enkele reis en heeft ook ongeveer dezelfde beenruimte meer
Afdrukvoorbeeld
Ik vind het ook niks hoor, ik weet precies wat je bedoelt, maar bijv. United Economy Plus kost ongeveer 80 euro p.p. per enkele reis en heeft ook ongeveer dezelfde beenruimte meer
ben ik toch blij dat we 11 oktober geboekt hebben kunnen we in ieder geval 20 kg pp meenemen.
als ik nu de vlucht zou boeken dan is hij 90 euro duurder pp en dan komt de bagage er nog bij.
Ik blijf het gegoochel met die prijzen van ArkeFly nergens op slaan. Het hele gedoe met die koffers, verhogingen die nergens op slaan, een ,,verkapte vorm van ticketprijsverhoging''. Waarschijnlijk zal de prijs worden berekend, net voor het boeken. Ik blijf het verwerpelijk vinden, we zullen zien wat het brengt!
Daar is maar één ding tegen te doen, géén Arke meer boeken.
Zo denken wij er op dit moment dus ook over.
Heb nog mazzel, vertrek 31 januari. Zal daarna alleen Arke boeken als ze goede aanbiedingen hebben, als ik zoals nu EUR 279,= betaal voor een ticket vind ik het niet erg ;)
Vind de rechtstreekse vluchten erg fijn.
Maar goed, het zijn natuurlijk verkapte prijsverhogingen, maar veel andere maatschappijen doen dit ook zo.
Dat heb je ook goed gedaan Cindy, overigens nog bedankt voor de tip, ik heb ook geboekt, alleen niet in januari.
Oh ja, daardoor hebben jullie ook geboekt. Benieuwd hoe Arkefly jullie bevalt.
Hm ja dat is wel even anders, ik was wel blij met de premium class, had toch zo'n 30 kg in 1 koffer en 1 tas ;)
Voor volgend jaar maar eens elders kijken dan.