No free refills??
Afdrukvoorbeeld
No free refills??
Jawel. Het 2e drankje ook. En een complete maaltijd ;-))
Nieuwe regels bij ArkeFly voor bagage:
Ruimbagage
Met één koffer heen en twee koffers terug? Bij Arkefly regelt u dat eenvoudig tegen een kleine vergoeding.
Ruimbagage voor vluchten met vertrek vanaf 1 april 2014
Economy / Comfort Premium Comfort Class Star Class 20 kg ruimbagage € 15 p.p per enkele reis Gratis Gratis 30 kg ruimbagage € 25 p.p per enkele reis € 20 p.p per enkele reis Gratis 40 kg ruimbagage € 35 p.p per enkele reis € 30 p.p per enkele reis Gratis
Reserveer het door u gewenste gewicht aan ruimbagage tijdens uw boeking, via uw reisagent of onze website.
N.B. Reist u vóór 1 april 2014? Of hebt u geboekt voor 16 oktober 2013?
Dan gelden de voorwaarden die tot 1 april 2014 van kracht zijn › Bagageregels bij vertrek vóór 1 april 2014
Vreemd hoor dat je nu ineens ook voor de comfort class moet betalen voor je koffers. Zie nu echt geen voordelen meer om Arke (comfort class) te vliegen.
Ga je toch StarClass vliegen... ;) ;) ;)
Gelukkig is er zoiets als marktwerking. Bakt de bakker z'n broodjes te bruin dan gaat men bij de buurman kijken. En zo zal het bij Arke net zo gaan. Dus de tijd zal leren of dit een slimme zet is..
Ik heb geloof ik op tijd geboekt. :D maar wel belachelijk... Ik kan me goed voorstellen dat mensen hier op afknappen.
Zo van dit betaalt u voor uw ticket maar als u bagage mee wilt nemen moet u bij betalen.
Mijn vakantie is nog net zo duur als een maand geleden. Beide inclusief bagage. Oke. 4 euro duurder voor het totale pakket.
Dus denk dat het wel meevalt. Grote voordeel vind ik dat je nunin economy en comfort ook 40 kilo bagage mee kan nemen zonder dat je een vermogen moet neertellen voor overbagage of de star of premiumclasse waarin dit wel vrijgesteld was
Nou geen €20,- hoor, heb net nog even gekeken op de site, vertrek in mei 2 personen economy €1293,- en comfort €1473,- toch een verschil van €180,- beetje overdreven voor 8cm meer beenruimte.:rolleyes: