Beste Mattie
Volgens de website mag de handbagage maximaal 115 cm bedragen (L+B+H). Jouwe is 112CM en mag gewoon mee.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArkeFly website
Afdrukvoorbeeld
Beste Mattie
Volgens de website mag de handbagage maximaal 115 cm bedragen (L+B+H). Jouwe is 112CM en mag gewoon mee.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArkeFly website
Verrek, heb ik me dan zo stuk zitten staren op 50x35x30 dat dat laatste me niet opgevallen is :)
Goed, het is dan net aan maar dan zou het inderdaad mogen. Ik kijk wel even in de 2e hands markt of er nog wat goedkoops is en anders ga ik het gewoon gokken!
Bedankt!
@Fleurida
Bedankt, ik vind 80 euro alleen best 'duur'. Dan neem ik net zo lief een gewoon rugzak(je) mee.
Vanaf heden kan je op de website van Arkelfy ook kiezen voor een andere vertrekhaven in het buitenland.
Je kan nu dus online boeken voor AMS-SFO en terug MIA-AMS. voorheen moest je hiervoor de klantenservice bellen
Mooi dat je het kan boeken maar ik zou toch niet willen aanraden om vanaf San Francisco naar Miami te rijden met de auto ;)
Ghehe. SFB of course....
Van Amsterdam naar Sanford en van Miami naar Amsterdam dus voor diegene die niet zo thuis zijn in IATA codes..
Mooie link. SFB staat er echter niet tussen.
SFB= Orlando Sanford.
Orlando Sandford International Airport staat er wel gewoon tussen ;).
Klopt. Is 5 september in de avond toegevoegd aan wikipedia ;-)
Ik vloog 28 augustus heen naar Florida met een 767 zonder wingjets en gister kwam ik terug met een 767 met wingjets.
Ik vloog premium class maar ik vond de 767 zonder wingjets echt 1000 keer beter zitten dan de 767 met wingjets.
Wat een waardeloze stoelen zitten daarin zeg