Geldt de Connections.be korting t/m morgen geldt of tot morgen (dus vandaag laatste dag)?
Afdrukvoorbeeld
Geldt de Connections.be korting t/m morgen geldt of tot morgen (dus vandaag laatste dag)?
Ik heb een paar dagen diverse sites in de gaten gehouden. Ik had een lijstje gemaakt met, de voor ons ideale, vluchttijden en maatschappijen. Daarna een overzichtje van 4 aanbieders, met dezelfde vluchten, zo een paar dagen bijgehouden. Het is wat werk, maar het leverde ons dus wel een paar honderd euro korting op... Mwaah, dat heb ik er dan wel voor over.. \\:D/
Ik heb 2 dagen na het boeken, weer eens dezelfde zoekopdracht gedaan bij connections, en de korting stond er nog steeds. Dat is nu een 3 dagen geleden. Volgens mij hebben ze stoelen over op die vlucht en stunten ze er zo mee.
Dus wel even doorklikken op je keuze, misschien dat er meerdere vluchten die korting krijgen.
Succes !
Nou ik ben aan het kijken voor de kerstvakantie voor 4 personen...
En Connections.be is ook steeds de goedkoopste bij mij...
Waarschijnlijk morgen een 'optie' nemen op de vlucht... en als het goed is bevestigen...
Als je idd vliegen vanaf Brussel niet errug vindt en bijvoorbeeld vertrekt op 19 oktober na het weekend en op 29 of 30 oktober terug gaat, kon ik tickets boeken vanmiddag voor 3 volwas. plus 1 kind voor 1295,- all-in !!!
Dit is Brussel - washington - orlando and vice versa.. enja, met gunstige tijden !
Connections geeft je idd voor de najaar periode 50,- euri korting pp !
Dat zijn geweldige aanbiedingen...
Erik
Twijfel, twijfel!
De prijs van Connections is E450, dat is van Brussel - Orlando; Orlando - Brussel 26/12 t/m 03/01 (Dus een dag te laat voor de school van de kinderen)
Maar bij Exit-Reizen betaal ik E499 dat is van Amsterdam - Orlando; Orlando - Amsterdam 26/12 t/m 02/01 (+ Vertrek Amsterdam, + Op tijd terug en - E50 meer)
Twijfel, twijfel!
Tja, ligt er natuurlijk vooral aan waar je woont en of je de kids een dag extra thuis wil houden. Denk bv ook aan je extra reistijd naar een luchthaven en of de extra kosten die daarmee gemoeid zijn.
Nou ik woon in/bij Gouda... (in de buurt van Rotterdam)
Ik wil het liefst de kinderen niet een extra dag thuis houden... maar voor E400 besparing pp zou ik het wel doen...
Zaventem is net iets verder maja... het is te overzien... denk dat ik lekker voor de offerte van Exit-reizen ga.
Yes, wij gaan ook weer in 2010.
Periode: 30-04 t/m 14-05-2010
Route: Amsterdam - Washington - Orlando en v.v. (met heel gunstige tijden)
Maatschappij: United Airlines
Geboekt: via American Vacations (prima service!)
Personen: 2 volwassenen en 2 kinderen (van 12 jaar)
Prijs: € 2000,= (incl. vliegticketverz/luchthavenbel/overige toeslagen/res. kosten)
Periode: 22-10 t/m 12-11Route: Amsterdam - Chicago - Orlando Terug Orlando- Washington - AmsterdamMaatschappij: United AirlinesGeboekt: via World Ticket Center Personen: 2 volwassenen Prijs: 800 Euro 356 euro plus boekingskosten e.d
Misschien leuk voor sommige Delta-klanten in de komende periode. M class boek je al voor 880 euro.
We're so convinced that you'll love our BusinessElite® service, that we're offering a one-way international upgrade for only one mile. You can now upgrade to our award-winning BusinessElite cabin for one mile each way when you fly internationally on a paid Y, B or M Economy fare between now and September 15, 2009. Availability is limited for these premium seats, so hurry! Visit delta.com to find your local Delta Reservations phone number and to confirm your upgrade now through July 13th, or to purchase a ticket and take advantage of this fantastic offer. Make sure to have your SkyMiles account number available when you call. Then sit back, relax and enjoy our full range of premium BusinessElite products for a comfortable, relaxed and productive in-flight experience.
Had de email ook gekregen alleen is mijn boekingklasse T dus kan er geen gebruik van maken. maar was leuk geweest.
Periode: 21-12 tot 05-01
Route: Brussel - New York - Miami / Miami - Chicago - Brussel
Maatschappij: American Airlines
Personen: twee volwassenen
Geboekt bij: ebookers
Totaalprijs: 909 euro!
Opmerkingen: --
Voor de forumleden die (nog) geen bericht hebben gehad: connections.be heeft weer stuntprijzen op hun site gepubliceerd. Vliegen vanaf Brussel tot voorjaar 2010. De prijzen zijn niet zo laag als we de laatste tijd van hen gewend zijn; aan de andere kant begrijp ik ook wel dat prijzen onder de 325 euro eigenlijk niet meer van deze wereld zijn. (maar wel zo aantrekkelijk) Zelf wachten we, misschien tegen beter weten in, toch nog even op betere tijden.........#-o
Dan heb ik nog een goede deal voor mei 2010; 469 euro pp ams-orlando met Martinair.
Oeh... valt mij een beetje tegen...
Voor de kerstvakantie betaal ik toch minimaal €600 en voor de Mei vakantie ook zoiets.
Ik wacht nog even...
Wij vliegen heel erg goedkoop dit keer. Een actie van Delta, net na de bekendmaking van de overname van Northwest.
400 euro pp.
17 augustus Amsterdam - Orlando
30 augustus Miami - Amsterdam
En ik kan het weer niet laten....Had mij er al bij neergelegd dit jaar niet te gaan......maarrrr de stuntprijzen van martinair kan ik niet laten liggen: vertrek naar Miami 10 augustus 2009 terug vab Miami op 23 augustus 2009 twee personen voor de prijs van tatata: € 859 Totaal.
Reden: ze gaan stoppen op Miami....
Dat is zeker een goede deal!
Misschien toch te vroeg geboekt...
ja klopt helemaal die voorpret is er al vanaf december....maar super dat je toch nog gaat!!have fun en misschien tot in de states.
Hoi allemaal,
Kijk ook een op de website van WRC reizen: http://www.wrc.nl.
Zij hebben ook altijd mooie aanbiedingen vlucht + auto.
Tevens hebben ze ook leuke combi reizen (niet alleen florida)
Wij hebben nu tickets 2 volwassenen en baby + auto (intermediate 4 deurs) + verzekeringspakket Gold. (17 dagen) , reserveringskosten en calimiteitenfonds.
+/- €1500,-
Vluchten:
heen: Amsterdam - Atlanta -Miami 12/12/'09
terug: Orlando -Atlanta Miami 30/12/'09 aankomst 31/12/'09
Groetjes,
Haitske.
Zeker niet duur, maar het ook zo'n beetje de prijs die bij het geheel hoort, eigenlijk niet een echt spetterende aanbieding... :D
Wij hebben tot voorkort altijd reizen geboekt via WRC, en zo hadden we altijd goede & goedkope deals. Dit jaar weer een offerte aangevraagd, daarna weer zelf op onderzoek uitgegaan hoeveel het ons zou kosten als we zelf boekten. Dat leverde een enorme winst op! Per ticket ruim 300/400 euro, hotels 500/700 euro en auto 100 euro. Dus, ik heb zo het idee dat WRC erg last heeft van de crisis.
Dus, altijd even checken of je het zelf niet goedkoper kan boeken is mijn tip!
Hai,
Voor ons duurt het nog even omdat we pas in 2010 gaan, maar we zijn druk aan het sparen en wilde toch wel weten wat je nou ongeveer kwijt bent voor vliegtickets in de maand September.
Nu kan ik nog maar tot juli kijken en (waarschijnlijk door hoogseizoen) vind ze erg prijzig.. Dus kan er nu geen hoogte van krijgen.
En ik ben zo nieuwsgierig en ongeduldig als wat :D ( en dan moet ik nog zolang wachten pfff)
Oh en zouden jullie de vliegmaatschappij en waar je ze geboekt heb erbij kunnen zetten.
Hoop graag op reacties!!
Volgens mij kan je hier alles vinden wat je wilt weten?
Dank je Svenehans! Heb het gelijk even opgezocht..
Toch zie je dat Connections altijd wel goede prijzen hebben, maar ja dan moet je via Brussel ( heb het topic al gelezen ;-) ) en weet niet of dat nou beter is als schiphol. Gewoon nog even afwachten op goede prijzen via Schiphol..
Periode: 07-09 tot 28-09
Route: Brussel - Chicago - Orlando / Orlando - New York - Brussel
Maatschappij: AA
Personen: twee volwassenen
Geboekt bij: Ebrookers
Totaalprijs: 1180€
Zijn die tickets zeker nog voor dit jaar?
Ik kan namelijk nog geen tickets kopen voor volgend jaar...
Maar bedankt voor je reactie!!
Aangezien er al een centraal topic loopt over vliegtickets gaat deze op slot..
Voor de Puzzelaars en Brusselaars: de wintersale van connections is er weer! Met een beetje geluk en een hoop puzzelen vind je weer prijzen voor het najaar en het voorjaar (t/m maart, denk ik, maar 'k ben ook nog niet uitgepuzzeld....:-&) tussen de 379 en 399 euro pp naar Fort Lauderdale, Fort Meyers, Miami of Orlando.
Toegevoegd: Meivakantie Brussel Fort Lauderdale ( 28/4 t/m 7/5) voor 408 euro met Delta vond ik plots, niet verkeerd.
Erruuggg leuke prijzen=D>=D> Krijg bijna neigingen om ook voor de herstvakantie te gaan boeken:roll:. De prijzen zijn dan zo rond € 1700 met zn 4en. Dus bijna net zo duur (of goedkoop) als een weekje "Hof van Saksens"
Manlief krijgt denk ik een rolberoerte als ik dat zeg. We gaan al in de meivakantie 2010 (en moeder en dochter ook nog in juli 2010) dus ik mag eigenlijk niet mopperen. Maar ja he.... dat virus.......
Nou, wij hebben geboekt hoor, bij connections [-o< ! Voor EUR 369 vliegen we op 30 april 2010 naar Miami en op 8 mei 2010 terug. Meer dagen hebben de kids helaas niet (en ik eigenlijk ook niet ...:oops: ) ! Echt een ongelooflijke prijs, ik moest het ook nog 2 keer vragen; of ze het nog even duidelijk kon zeggen.
Naar Orlando EUR 100 p.p. duurder; dus dan maar lekker op Miami vliegen. Lekker rustig dagje voor Orlando langs de kust en dagje terug via de andere kust of zo. We kijken wel even hoe we dat aanpakken. En dan lekker 6 dagen een villa in Orlando of zo ! Wel vanaf Brussel, maar daar zijn we tegenwoordig kind aan huis :mrgreen:
Voor het overzicht:
Periode : 30 april 2010 - 8 mei 2010
Route: Brussel - Atlanta - Miami, Miami - New York JFK - Brussel
Maatschappij: Delta Airlines
Personen: 4
Geboekt: 14 augustus 2009
Totaalprijs: EUR 1.515
Verschrikkelijk......goed gedaan=D>.Toen je op 6 augustus vanuit Denver schreef dat jullie voorlopig wel even op de vakantie konden teren, hield ik mijn hart al vast....;). Het kon immers niet lang meer duren voor Connections met de eerste aanbiedingen voor het voorjaar zou komen.
Ik vind het echt een hele mooie prijs en zeker voor die periode, proficiat! Ik gok er zelf op dat er rond december nog iets mooiers voor onze voorjaarsplannen komt. Ik kom nu voor half april tot half mei nog niet lager dan 428 euro naar Orlando, en naar mijn idee kan daar nog wel wat af.....[-o<
Vertrek 30 april 2010 met Delta naar Orlando via JFK 436,- pp incl,tax.
Wanneer heb je dan geboekt?
Zie ze nu staan aan 543,05 !?
Zou ik ook wel willen weten want voor die prijs zou ik gaan. Op dit moment bijna niets onder de € 500,00 te vinden.:-k
wij gaan in mei 2010 naar Orlando met United Airlines voor 545 euro
hi
De prijzen voor aug 2010 zijn wrschlk nog niet bekend, wel?
Wil graag rechtstreeks naar Miami of Orlando maargoed, ik houd t in de gaten.
Martinair schijnt op 1 vd 2 rechtstreeks te gaan vliegen. Hun prijzen die op dit
moment bekend zijn gaan tot 13 juli, ofzoiets.
De prijzen op de website (als je data en bestemming intikt) komen niet overeen met wat ze je telefonisch kunnen geven ! Voor mijn ticket kwam ik op internet echt niet lager dan EUR 470 ... En toen ik belde was het EUR 370 ... Daarom geloofde ik het ook niet. Ik zou me niet zoveel blindstaren op de zelf ingetikte data, maar kijken naar hun 'aanbiedingsprijzen' voor de periode. Als je belt, heb je wellicht nog voor die lage prijs de reis :lol: