Nog even een link:
http://www.moevenpick-hotels.com/hot...tandardC1K.htm
Het moest even Martijn, Arie
Afdrukvoorbeeld
Nog even een link:
http://www.moevenpick-hotels.com/hot...tandardC1K.htm
Het moest even Martijn, Arie
Heb weer geboden. Dit keer op Stuart en heb gescoord het Hutchinson Island Marriott Beach Resort. Mijn laatste bod was $ 70.- en toen kwam er een bericht terug dat als ik $ 22.- meer zou bieden er allerlei leuke dingen zouden gaan gebeuren. Met mijn "lezers" ervaring betreffende deze prijsopleuking dacht ik $ 10.- meer te bieden. Dat werd echter ook niet geaccepteerd en een aantal andere biedingen OOK niet. Uiteindelijk dus nu toch maar $ 22.- en het hotel dus "gewonnen". Ik vraag me af waarom het andere mensen dan wel lukt om een ander(=lager) bedrag te bieden en bij mij niet. (Of zouden ze denken dat ik liggende gelden heb of zo??)
Hoop dat jullie meer weten.
Hey Corrie,
Wij hebben in juli ook een nacht in dit "resort" overnacht. Als ik het goed begrijp heb je nu $92,- voor dit hotel betaald. Vind ik een flinke prijs. Wij hebben ook via priceline proberen te boeken en kregen toen ook dezelfde melding als jullie bij een bod van $60,- Dit hebben wij toen niet gedaan. Wij hebben het via der tour geboekt voor €70,- inclusief uitgebreid ontbijt voor 4 personen.
Het ontbijt vonden wij trouwens het best van alles want het hotel viel ons tegen.
Nicole
Het ligt denk ik ook aan de periode waarin je gaat. Als je nu op dertours kijkt zit je ver over de 200 Euro. Ik ben er in ieder geval blij mee. Ga wel zien hoe het hotel is. Over het algemeen zijn de recensies wel aardig.
Vandaag een succes geboekt nl. Hyatt Regency Coconut Point Resort And Spa in Bonita Springs voor 78$ ex taxes.
Nu nog even de reguliere boeking bij dit hotel annuleren.:-\"
Groet Arie
Ik zag je "success story" en heb het ook geprobeerd, maar zonder resultaat. Heb zelfs geboden tot US$100 maar helaas. Kun je zeggen voor welke periode je hebt geboekt. Ik zoek iets voor eind april 2008 (vanaf de 26e) en dit lijkt me toch geen drukke periode. Of ben ik gewoon veel te vroeg en moet ik wachten tot bv 2 maanden voor vertrek...
John
Ik denk inderdaad dat je wel erg vroeg bent. Ik zou het iedere maand een keer proberen, tot een week of 6 voor vertrek of zo. Dan wat vaker. Kijk ook eens naar de 'reguliere' prijzen, dan kan je indicatie krijgen of eea gaat lukken voor een mooie prijs. Als de reguliere prijzen duur zijn in die periode, dan krijg je ook bij Priceline hogere prijzen !
John probeer het gewoon elke maamd een paar keer.
Ik was ook te vroeg aan het bieden, waarbij ik ook wel tot $130 ben gegaan, de website gaf $189 aan, dus er was nog wat ruimte.
Maar goed de PL prijs is toch zo rond de $80, dus blijf daar maar mee in de buurt.
Verder gaf PL voor Sanibel meerdere dagen 67 hotels weer en op de dag dat ik mijn succes boekte gaf PL 70 hotels aan.
De periode dat ik ga is een holiday periode, na de 20ste december.
Succes.
Ik heb nog steeds iets bij Priceling wat ik niet begrijp. Als je de link van Amazing Bargains gebruikt wat is daar dan "anders" aan dan dat je direkt naar de priceline site gaat en een hotel gaat zoeken? Ook is het zo dat als je in een bepaalde regio bijv. op resort drukt dat dan de prijs opeens veranderd. Wat is hier de oorzaak van?:D
Corry, voor jou is er geen verschil om de Amazing Bargains link te gebruiken. Alleen als je vervolgens op BFT jouw geaccepteerd bod plaatst EN laat weten dat je de link via Amazing Bargains hebt gebruikt, dan kan BFT daar een kleine commissie op ontvangen. Geen idee hoeveel ze krijgen, maar ik verwacht dat het niet veel is. Maar alle beetjes helpen voor de prima site die ze in de lucht houden voor ons =D> !
Je laatste opmerking over Resort begrijp ik niet helemaal, wat bedoel je hier ? Waar zie jij een prijs staan, je moet immers een bod doen (of bedoel je de 'gemiddelde prijs' die ze steeds vermelden) ?
Bedankt MattRob is heel duidelijk. Wat ik bedoel met die opmerking over de prijs is dat als je bv. kiest voor Orlando en dan resort dan staat er een bedrag van bv. $ 439,- als je vervolgens op die link klikt dan veranderd het bedrag(soms gaat het wel $ 200.- naar beneden) niet dat dat erg is maar ik vroeg me gewoon af waarom dat is. Ik was nu al twee keer succesvol met bieden en ik moet zeggen dat ik er wel echt een kick van krijg.
:smile:
Hoi,
Ik heb nog een vraagje over priceline. Mag je een hotel ook weigeren of moet je deze altijd accepteren?
Ik probeerde ook een hotel te boeken maar moest een Amerikaanse staat opgeven en een ZIP code. Hoe doen jullie dat?
Groetjes Mirjam
Als je een bod uitbrengt, en het wordt geaccepteerd, dan zit je er aan vast, nog sterker, het geld wordt direct van je creditcard afgeboekt.
Eric
Mattrob, ben je ook actief in een california forum? Ik kan geen goede vinden over california.
Probeer het AllesAmerika forum (Zuidwesten) eens. Daar zul je ook veel bekenden tegen komen van het Florida Forum.
als ik op priceline een hotel boek wordt dat geld dan meteen van mijn creditkaart afgeschreven?
hallo, ik ben helemaal nieuw op deze site maar ben er heel blij mee. ;-) Heb door alle tips en sites een goedkope vlucht en auto geboekt. Nu ben ik me aan het verdiepen in het priceline verhaal. Ik ben op zoek naar een hotel in Miami e.o. om 2 nachten te verblijven. We willen graag een boottocht doen, Art-deco district en Sawgrassmills bezoeken. Als ik het goed begrijp kun je dus niet het hotel van je keuze kiezen maar moet je het aantal sterren ingeven. Wat kan ik dan het beste doen als ik in Miami of omgeving een hotel wil? Heeft iemand hier ervaring mee. Ook zoek ik nog een goed hotel in Orlando. Alle tips zijn welkom!:wink:
Hallo, ik ben nieuw hier en heb al veel met de zoekfunctie gezocht maar kan iemand mij vertellen hoeveel ik ongeveer moet bieden op priceline voor een 4* hotel in Coral Gables om een reële kans te maken. Periode april 2008.
Heb je al eens bij biddingfortravel gekeken? Daar staan een heleboel tips en resultaten van biedingen.
Op bidding for travel kan je inderdaad vinden wat anderen voor zo'n hotel betaald hebben. Je moet je echter wel realiseren, dat de waarde hiervan beperkt is.
Ik zal je een voorbeeld geven:
Als er in deze buurt een conferentie is tot bijv. donderdag dan zal je zien dat je tot deze dag geen succes hebt, alle kamers zijn weg of zeer prijzig, maar is er dan het weekend niets te doen dan dalen de kamerprijzen zomaar tot de helft en minder. Dus zelfs van dag tot dag kan de prijs grote verschillen tonen.
Ook is het Priceline systeem toch meer voor lastminute boekingen. Als je meer als 3 maanden vooraf boekt zal je wellicht weinig kamers treffen en dan nog tegen hoge prijzen. Echter minder dan een maand of zelfs een week vantevoren heb je meer kansen op een goede prijs.
Succes
Knaapje
OK! Bedankt voor jullie reacties. Ik ben denk ik nog erg vroeg. Ik zal 't in februari eens gaan proberen.;-)
Zoek van te voren wel even het internet af of er in de buurt waar je naar toe wilt geen grote evenementen zijn in de periode dat je er naar toe wilt. Je kunt dan eventueel toch naar een andere wijk of stad uitwijken of je moet toch een hogere prijs betalen.
Als je 1 maand van te voren begint hebt je ook nog genoeg mogelijkheden om biedingen af te laten wijzen i.v.m. de tijdblokkade die je hebt als je biedingen niet slagen. Lees er goed de voorwaarden op na, als je bod geaccepteerd wordt zit je eraan vast!
Ik heb zelf goede ervaringen met Priceline in Fort Lauderdale en Orlando.
Kamers voor minder dan de helft van de prijs waar het hotel ze via de eigen site op die dagen voor aanbood.
Succes
Knaapje
Het lukt me niet om als "niet-amerikaan" mijn adresgegevens in te geven bij priceline... Wat doe ik fout? :mrgreen:
Sorry maar ik begrijp 't nog steeds niet helemaal :oops::oops::oops:. Als ik Orlando aangeef krijg ik niet de omgeving van Seaworld. Als ik wil bieden kan ik wel aangeven dat ik een hotel in dit gebied wil maar ik kan dus nergens zien welke hotels hier zijn. Wie kan mij nog eens helpen? Alvast bedankt!
Je kan dus alleen maar het gebied aangeven waar je een hotel wilt. Je weet dus niet van te voren welke hotels je kunt gaan krijgen.
Als je aangeeft dat je een hotel wilt in de buurt van Seaworld en het moet een 3 sterren zijn, dat zal dat zijn wat je ongeveer krijgt. Je krijgt dus geen lijstje met hotels.
Op biddingfortravel.com kan je wel zien wat dan de hotels zijn die je waarschijnlijk zult krijgen. Al zal je het nooit 100% zeker weten, er kan immers toevallig net door priceline een hotel toegevoegd zijn aan die omgeving. Maar in principe weet je dus door BFT.com wel in welke hotels je terecht zult komen in een bepaalde omgeving.
Voor de omgeving Seaworld zul je bv zien dat je met een Resort in omgeving Seaworld alleen maar de Peabody zult krijgen. Een Resort in de omgeving WDW zal je wat meer mogelijkheden geven. Succes ;)
nav de verhalen hier ben ik eens op priceline op zoek gegaan naar het Gaylord Palms maar ik kan hem helemaal niet vinden! zit ik nou zo raar te kijken? Ik zit van 10-13 februari in Orlando en het lijkt me wel leuk via Priceline een chicque hotel te regelen voor een fijne prijs. Als ik niet voor Gaylord Palms ga, op welk gebied zouden jullie dan bieden en welke star level? We hebben een auto bij ons maar eettentjes en andere leuke dingetjes op loopafstand zijn natuurlijk altijd prettig.
Ik heb naar aanleiding van de vele verhalen hier ook via Priceline geboden en ben terecht gekomen in het Omni resort in Orlando voor USD 110 per nacht, niet super goedkoop maar als ik zie wat een zwembad er bij dit hotel zit, WAUW. Wij zitten hier de twee laatse dagen van onze orlando tijd en dat is pas 14 tot 15 september 2008, maar nu al succes met priceline. Voor de rest ga ik gewoon geregeld proberen tegen een lager bod e.e.a. te boeken. Ik heb voor het begin van de reis in orlando voor dit verhaal een bod gedaan van USD 45 en kreeg toen het Radisson Worldgate Resort, waarbij ik toch schrok van de reviews, echter staat er op het forum een recent positief verhaal waar ik mij dan maar aan vast hou. Top dat Priceline!!
Hij zit in WDW in de Resort klasse. Het is maar de vraag of het lukt, de meeste kans in het WDW Resort klasse gebied is het Hilton WDW. Lukt veel mensen voor $ 60, is zeker een goede prijs. Dus het is maar de vraag of Gaylord Palms lukt.
Een leuk alternatief is de Peabody in Seaworld / Universal gebied in de 4sterren klasse. Is ook een prachtig mooi hotel (met de 'Duck March') en er zijn geen andere hotels in deze klasse. Dus je weet bijna 100% zeker dat je die krijgt. Lukt vaak voor rond de $ 75 / $ 80 (vergelijkbaar met Gaylord Palms dus).
Het Hilton geeft in deze periode op Expedia aan dat er géén boekingsmogelijkheden zijn, dus die zal moeilijk worden denk ik. Maar heb geduld, gewoon blijven proberen. Ik heb zelf ook 3 dagen nodig gehad om het OmniResort at Championsgate te krijgen bij Resorts, die heb ik uiteindelijk voor USD110 per nacht. Dat is geen superkoopje, maar qua accomodatie wel een leuke afsluiting van de vakantie. En ik ben daar pas 13-15 september en nu al een reservering. Echter heeft dus wel 3 dagen gekost, de eerste twee dagen kreeg ik hem niet voor hetzelfde bod.
Op de site van Hilton zelf wel beschikbaarheid. Houd gewoon goed biddingfortravel.com in de gaten, ook voor die periode. Maar voor $ 60 - $ 70 krijg je alleen het Hilton, de andere Resorts in dat gebied zijn in principe altijd duurder (zoals bv het Omni, Hyatt of Gaylord Palms).
Er is veel discussie over of het nu handig is om heel ver van te voren al priceline te proberen. En een echt antwoord is er niet, al is het in zijn algemeenheid wel vaak duurder dan bv 3-4 weken van te voren gaan bieden. Alleen dan is er risico dat er geen beschikbaarheid meer is (al is die kans niet heel groot, Orlando heeft genoeg hotels in alle gebieden en alle klasses).
Ik moet zelf 16 - 19 januari een hotel in Orlando, ik wacht nog even rustig af. In Orlando durf ik dat makkelijk aan, hotels zat ;)
Lees wat priceline betreft ook even mijn berichtje bij het draadje hotelcoupons !!!
Eric
Mattrob schreef:
Een leuk alternatief is de Peabody in Seaworld / Universal gebied in de 4sterren klasse. Is ook een prachtig mooi hotel (met de 'Duck March') en er zijn geen andere hotels in deze klasse. Dus je weet bijna 100% zeker dat je die krijgt. Lukt vaak voor rond de $ 75 / $ 80 (vergelijkbaar met Gaylord Palms dus).
Dit is niet helemaal waar! Wij hebben vorig jaar (ja dit kan ik nu zeggen) ook het Peabody proberen te winnen en kregen het Renaissance. Dit hotel is sinds ongeveer een half jaar ook een 4 sterren hotel bij priceline!!!!Meestal moet je voor dit hotel wel iets meer bieden. (vanaf ongeveer $90.-)
Als je het Renaissance krijgt is dit ook een prima hotel (vorig jaar helemaal gerenoveerd en ruime kamers). Je moet dan wel de Peabodymars missen en dat is wel jammer!! Als je wel het Peabody wint, eventuele kids aanmelden voor de Peabodymars. Is erg leuk.
Heb een vraagje over priceline,stel'm maar hier(of moet ik daar een nieuw topic over openen?)
Ben al een poosje bezig om een hotel te boeken via priceline in miami.
Probeer in het newport beachside resort terecht te komen.Ik bied dan op north miami beach 3 * Maar rond de $60-$ 69 bieden heeft nog niets opgeleverd.
Vandaag weer een poging gewaagd,en nu zag ik op de pagina waar je o.a je creditcard gegevens in moet vullen dat je een land moet invullen.En je kan alleen kiezen tussen US en canada.Ik kan me niet herrinneren dat ik dit al eerder gezien heb.Of ben ik nou helemaal in de bonen??? Iemand trouwens dit hotel wel eens gekregen via priceline? Op bft zie ik dat hij regelmatig voor rond de $ 40 weggaat.
Bij mij wil het dus nog niet echt lukken,maar ik ga rustig verder proberen .Heb de tijd het is voor april.
gewoon de states invullen en verder zoals dit op de eeste pagina wordt geschreven.
zie hier:
First Name: Jan
Last name: Klaasen
Billing address: Schoolstraat 1
Zip: 12345
State: Delaware
City: Amsterdam THE NETHERLANDS
Phone: 020-123-4567
Moet zo wel lukken denk ik
greetz,
Pascal
Ja, zo heb ik het ook gedaan!
Kan me alleen niet meer herrinneren dat ik ooit zo'n uitrol menu met landen heb gezien.
Nou ja,landen.... je kan alleen kiezen tussen united states en canada.
Goed te horen, ik heb ook al twee maal in Renaissance gezeten (voor de renovatie), ook via Priceline. Weet je overigens zeker dat je niet bent ge-upgrade van 4-ster (Peabody) naar Resort (Renaissance en de Marriott) ? Als je zeker weet dat het 4-ster is, moeten we dat denk ik op biddingfortravel.com doorgeven !
Overigens, de Peabody mars hoef je niet te missen, ik ga er zowiezo gewoon even langs als ik het wil zien. Je kan gewoon naar binnen ;) !
Hey Mattrob,
Volgens mij was ik niet ge-upgrade. Het is bij biddingfortravel.com inderdaad een beetje onduidelijk. In de hotellijst staat het voor een resort en bij de gewonnen biedingen voor een 4*. Ik zal van de week eens gaan zoeken of ik mijn bevestigingen van priceline nog kan vinden.
Ja, de peabodymars blijft leuk. Vorig jaar zijn onze kids de eenden gaan ophalen met de Duckmaster. Was erg leuk. Ze kregen ook nog een soort van oorkonde hiervoor, erg grappig. Toen de Duckmaster hoorde dat we uit Nederland kwamen werd er meteen een manager bijgehaald die lang geleden uit Nederland naar Amerika was geemigreerd. We hebben nog een tijdje met haar gesproken.