-
Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)
Zojuist geboekt!
Gevonden via: Florida Forum
Geboekt bij: Supersaver.nl
d.d: 5-2-2016
Periode: 16-7-2016 tm 5-8-2016
Route: Brussel-Toronto-Miami/Miami-New York-Brussel
Maatschappij: Air Canada/Brussel airlines
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: € 1845,- = € 461,25
Zo ben je druk aan het zoeken en zie je verschuiving in de markt, zo (dankzij Fleurida/Oldgrumpy/Disneykids) supervluchten voor dito prijzen!! Helemaal gelukkig!
-
Inderdaad veel vluchten voor een mooie prijs. Helaas gaan we pas volgend jaar. Maar bied wel hoop dat de mooie prijsjes er nog zijn!
-
Aanbiedingen bij BA !!!
JOEPIE !!!!!!!!!!! Ik spring een gat in de lucht ! Wij hebben geboekt aan een geweldige prijs.
Gisteren ook de aanbiedingen van Air Canada gezien, maar niet durven toehappen omwille van overstap in Canada. Vandaag nog eens gaan kijken op Kayak en BA was er deze keer bij.
Woensdag was mijn man eens gaan informeren bij het reisbureau, omdat we dachten van rechtstreeks bij BA te boeken. Toch nog even gewacht en wat blijkt ? Vandaag exact dezelfde vluchten aan de helft van de prijs. :D
Wij vliegen dus naar Miami voor 2.363 EUR met 5 personen !! Ik ben er niet goed van. :o
Gevonden via: Kayak.nl
Geboekt bij: British Airways zelf
d.d: 6-2-2016
Periode: 10-7-2016 tm 1-8-2016
Route: Brussel-London-Miami/Miami-Madrid-Brussel
Maatschappij: Brussel airlines/British Airways/Iberia
Aantal Personen: 5
Totaalprijs: € 2.363,- = € 472,-
-
Trouwens, het is dankzij Oldgrumpy dat ik gisteren nog eens terug beginnen zoeken, dus ook wel veel dank aan Oldgrumpy !!!
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Cajou
Trouwens, het is dankzij Oldgrumpy dat ik gisteren nog eens terug beginnen zoeken, dus ook wel veel dank aan Oldgrumpy !!!
Graag gedaan hoor.
Doet me plezier dat ik een aantal mensen heb kunnen helpen. Denk dat jullie toch een mooie besparing hebben gescoord.
Had een paar posts eerder reeds gezegd dat er allicht nog wel mooie prijzen gingen komen, niet ;-)
Veel plezier met de verdere planning en uiteraard de reis zelf !
-
De prijzen staan er nu wel lang op. Wij hebben in november geboekt. De goedkope tickets waren toen binnen een uur weg. Zijn er ook nog andere fora waar ticket prijzen in de gaten worden gehouden?
Grtjes
-
Omwille van een overstap in Canada hoef je het niet te laten.Al weleens overgestapt in Toronto en Montreal zonder problemen!
-
Citaat:
Maikel1981
Omwille van een overstap in Canada hoef je het niet te laten.Al weleens overgestapt in Toronto en Montreal zonder problemen!
Idd, alleen is het dan nog wel 3 uurtjes vliegen.
Oneworld is lijkbaar meegegaan met de prijsdaling van Star Alliance, dus kun je nu voor dezelfde prijs met BA vliegen met enkel korte overstap op LHR en dan met een A380 verder naar MIA en zelfde retour.
Lijkt me een iets beter scenario.
Maar voor deze prijzen in hoogseizoen is via Canada ook zeer mooi uiteraard
-
YES YES YES!!
Ook wij hebben toch nog geboekt, het lange wachten werd toch nog beloond :D.
Niet onze favoriete maatschappijen, maar we geven ze nog een 2e kans.
Ook voor ons kan het plannen en de voorpret beginnen. Dankzij de tips op het Florida Forum, super bedankt!!
Geboekt bij: British Airways
D.d.: 6-2-2016
Periode: 28-7-2016 t/m 20-8-2016
Route: Brussel-Londen-Miami/Miami-Londen-Brussel
Maatschappij: British Airways/American Airlines
Aantal personen: 4
Totaalprijs: € 1896,72 (=€ 474,18 p.p.) Nog was Avios-punten ingeleverd en de tickets waren € 438,18 p.p.:o.
-
Vliegt BA altijd met de A380 op Miami?
-
@Anita74;
Da's een supermooie prijs he.
Slechte ervaringen gehad met BA?
Denk dat op de A380 dit wel goed gaat meevallen
Voor diegenen die naar New York willen in zomervakantie:
zoek op momondo
bvb van 5 juli tot 13 juli
vanuit parijs voor 385
vanuit Brussel voor 436
-
Eljo,.....
Citaat:
The A380 flights will operate with the following schedule:
BA207 London to Miami departing 9:10AM arriving 1:55PM
BA209 London to Miami departing 1:35PM arriving 6:20PM
BA206 Miami to London departing 5:10PM arriving 6:30AM (+1 day)
BA208 Miami to London departing 8:50PM arriving 10:05AM (+1 day)
-
Thx op de terugweg hebben we de A380. Zie dat BA207 ook A380 is op de heenweg alleen hebben wij een latere vlucht om 10:40.
-
Citaat:
Eljo
Thx op de terugweg hebben we de A380. Zie dat BA207 ook A380 is op de heenweg alleen hebben wij een latere vlucht om 10:40.
Dat zal dan met een 747 zijn
-
@oldgrumpy;
Als ik inlog bij BA staat er bij soort vliegtuig voor vlucht BA206 dat dit een 747 is.
-
Misschien is schedule gewijzigd. Voor je boekt, kan je altijd nakijken welk type je zal hebben maar ook dat kan natuurlijk altijd nog wijzigen wegens omstandigheden. Dus nooit 100% garantie
Wil je absoluut de A380 zou je kunnen proberen contact op te nemen met BA om te vragen of het mogelijk is vlucht te switchen.
-
Citaat:
oldgrumpy
Da's een supermooie prijs he.
Slechte ervaringen gehad met BA?
Denk dat op de A380 dit wel goed gaat meevallen
Vorig jaar van Brussel naar New York gevlogen en op Londen bijna onze vlucht gemist door hun fout, we werden door een verkeerde deur naar buiten geloodst en mochten niet meer terug. Dankzij een heel erg behulpzame medewerkster van Heathrow op het nippertje de vlucht gehaald.
Terugvlucht met American Airlines was ook een drama, de vlucht zelf niet maar wel bij het inchecken, rij van bijna 3 uur omdat er maar 2 medewerkers waren.
Gelukkig waren we ruim op tijd anders hadden we echt onze vlucht gemist.
Hopelijk gaat nu wel alles goed ;).
-
@Anita74, gelukkig alles goedgekomen dus.
Voor de late beslissers, prijzen zijn nog steeds beschikbaar
KLM (vlucht uitgevoerd door Delta) heeft de prijzen ook gematched, je kan zelfs al vanaf 445 euro met KLM vanuit BRU naar MIA(tussenstop ATL)(en met een treinverbinding in terugreis, die je wel zou kunnen skippen in AMS(let wel op, in principe mag dat niet maar aangezien het de laatste leg is, who cares :-) )
vb : https://www.klm.com/travel/nl_nl/app...np_ebt-utils=1
-
Ja, zéér chique prijzen, nog steeds. Zowel KLM/Air France als BA/Iberia.
-
Via Cheaptickets mooie prijzen (€460-€530) juli/augustus. Wel tussenstop.
-
-
Inderdaad mooie prijzen......maar check de reistijden ook!! Daar wordt ik dan niet blij van ;).
-
Er zitten toch ook echt vluchten tussen met normale reistijden. Misschien iets meer dan die € 350, maar voor € 429 toch echt met een normale overstaptijd op Atlanta.
-
Dat is toch een hele mooie prijs € 429 in het hoogseizoen. Helaas gaan wij dit jaar niet naar Florida. Maar ik word al blij van alle berichten van de mensen die wel plannen hebben om te gaan :-)
-
Op skyscanner zag ik al een tijdje goedkope prijzen staan van 503,- tot 660,- per persoon van 13 tot 27 juli AMS Orlando MCO (ook La, SFO etc. ) allemaal met BA overstappen Londen..vluchtduren 14 en 10 uur ofzo. Soms zijn de prijzen even weg maar ze hebben er toch een weekje gestaan ongeveer.
-
Wij vliegen 7 juli met zijn vieren van Dusseldorf naar Miami, met Finnair en British Airways. 31 juli weer terug, totaalprijs was 2000,00 overstap heen in Helsinki en treug in Londen, heen 13 uur totaal en terug 12 uur. Netjes toch?
-
@Vanderdoorntjes;
Mooie prijs idd, 7 juli is net nog voordat het hoog seizoen(8-7) begint.
-
Klopt, dat is echt geluk geweest denk ik!
-
Ik heb zojuist Brussel-Miami geboekt voor 24 juli t/m 9 augustus voor €1975 met z'n vieren bij KLM (uitgevoerd door Delta). Heenvlucht 14 uur met 1 overstap op JFK en de terugvlucht 11 uur en 45 minuten met 1 overstap op JFK.
Erg blij mee!
-
Citaat:
Vanderdoorntjes
Wij vliegen 7 juli met zijn vieren van Dusseldorf naar Miami, met Finnair en British Airways. 31 juli weer terug, totaalprijs was 2000,00 overstap heen in Helsinki en treug in Londen, heen 13 uur totaal en terug 12 uur. Netjes toch?
Toevallig! Fabian en ik vliegen ook op 7 juli van Dusseldorf naar Miami, maar wij vliegen met BA en AA (als ik het goed zeg)! :)
-
Dan gok ik zomaar dezelfde kist :)
-
Het is voor ons de eerste keer dat wij via Dusseldorf vliegen. We gaan met de auto. Goed te doen?
-
Ja zeker, vind het zelf fijner dan via Schiphol.
-
-
Ben benieuwd! Ooknog nooit met Finnair gevlogen dus we gaan het zien.
-
Ik las hele slechte recensies over de stoelruimte van Finnair toestellen. Zag nl. zelf ook leuke prijzen voorbij komen met Finnair. Maar op grond van de recensies heb ik bedankt .
-
Citaat:
Vanderdoorntjes
Ben benieuwd! Ooknog nooit met Finnair gevlogen dus we gaan het zien.
Ik denk niet dat je met Finnair vliegt... Ik denk codeshare :)
beenruimte zelfde als Delta.
-
Aangezien ze aangeven via Helsinki te vliegen denk ik toch dat een deel van de reis met Finnair is. Wij hebben zelf meermalen met Finnair gevlogen op Finland en zijn daar alleen maar positief over want ze leveren hele goede service aan boord en ook op luchthaven Helsinki is het allemaal goed geregeld.
Daarnaast lieten ze ons ook meekijken bij het opstijgen en landen via een cam aan de voorkant van het toestel.
-
Volgens de vluchtgegevens heen met Finnair en terug met British airways / united airlines. We gaan het zien! Domme vraag, maar met een overstap hoef je toch niet je koffers op te halen en weer in te checken?
-
Excuus, verkeerd gelezen.
Zit die cam niet in de staartpunt trouwens?