oke dus een bezoekje waard begrijp ik:P
Afdrukvoorbeeld
oke dus een bezoekje waard begrijp ik:P
Hey, een vraag; Wat zijn de echte 'must visit' winkeltjes in de Florida Mall en/of andere malls? En zijn er in de malls zelf ook van die electronica/hebbe dingetjes winkels? Bij mij staat Amerika daar om bekend en wil genoeg van dat soort spul meenemen naar NL :D
Er zit een Brookstone. Altijd leuke gadgets: http://www.brookstone.com/
Must visit winkel in de Florida Mall: de M&M store. Gewoon om je te verbazen hoeveel kleuren M&M's er zijn en om te zien wat voor gekke dingen je er kunt kopen.
Haha oke, ik hou wel van M&M's dus dat zit wel goed :)
Hoi allemaal, weet iemand of er in de Florida Mall ook Converse te krijgen is voor leuke prijzen? Ik zou voor mijn zoontje graag een paar leren sneakers willen kopen voor de winter, en ben aan het twijfelen of ik zal wachten tot we in Orlando zijn of dat ik ze nu al bestel in Nederland... Wij willen eigenlijk niet naar allerlei malls (so much to do so little time :cool:) dus dachten alleen naar de Florida Mall te gaan! Maar als ze ergens anders Converse verkopen, dan maken we andere plannen :)
In de 3 outlets (Premiums en LBV) zitten Converse winkels met een hele voorraad voor kleine prijzen. Vooral de supersales achter in de winkels zijn echt goedkoop.
En indien de gewenste er niet zijn, kun je ze bestellen, of in de winkel, of bij Zappo's (overnight delivery)
Hartstikke bedankt, ik ben meteen online gaan zoeken. De prijzen zijn echt onwijs laag! Superleuke sneakertjes gezien voor $32 en dat was op een gewone site! Hopen dat ze zoiets nog hebben over een maandje. Bij ons gaan die vanaf 55 Euro...
Onze meiden lopen alleen maar in Converse en kopen er een hoop als we in Florida zijn en wel in LBV outlet en Premium.
Hier betalen ze meer dan 70 euro per paar en in Florida hele kleine prijsjes en leuke printjes erop die ze hier weer niet verkopen.
Ik kom er even niet uit met die Malls. De laatste keer dat ik in Orlando was, zijn we vanaf SeaWorld met zo'n Trolley bus naar een Mall gereden. We konden toen 2 kanten op. De ene ging richting Prime1 (?), maar wij kozen de andere kant. Ik weet alleen de naam niet meer van de Mall. Iemand een idee? Is de Prime1 hetzelfde als Premium Outlet? Of op welke manier kan ik het beste bij de Premium komen?
Prime heet tegenwoordig premium I-drive en de andere heet premium Vineland. Beide zijn outlets.
Vineland en I-Drive ga ik zeker bezoeken! in 2007 alleen maar I-Drive gedaan, omdat we te weinig tijd hadden. Is zeker een leuke mall waar voor iedereen wat leuks te vinden is.
Nog een vraag over de Outlets.
Welke outlet van de Premium raden jullie aan, of zit er niet echt verschil tussen? De Vineland heeft 150 en de I-Drive heeft 180 winkels, maar we verblijven in een Disney Resort, dus dan is Vineland het dichts bij. Anders had ik gedacht (omdat we geen auto huren) met de bus (golynx) naar Seaworld te gaan en daar de I-Trolley te nemen naar 1 van de 2. Of is het ook beide te doen op 1 dag? Volgens mij hebben ze overal dezelfde kleding of niet? Of is het de moeite waard om langs de Ugg Outlet (I-drive) te gaan :rolleyes:
Weet verder iemand of de I-trolley ook stopt in de buurt van een grote (supercenter) Walmart?
Alvast bedankt.
Wij gaan liever naar die aan Vineland omdat we die overzichtelijker vinden en het parkeren vinden we er prettiger.
Maakt allemaal weinig uit. De winkels verkopen hetzelfde. Het is afwegen welke winkels je wil bezoeken die niet in beiden outlets zit.
Zover ik weet zit er geen Walmart of Target op de I drive. Wel een Publix bij Vineland outlet.
Tsja of je alles op 1 dag kan doen hangt helemaal af van wat je allemaal wil gaan kopen. Waarom huur je niet een auto voor 2 dagen. Op het Disney complex zit een vestiging van Alamo.
De trolley, I-ride, rijdt over International Drive, en daar zit helaas geen Walmart, zelfs geen neighborhood store.
Daarvoor zul je met de bus of taxi moeten. Er gaat ook een bus vanuit Disney (304 dacht ik) naar LBV Outlets, en 1 block verder zit een Walmart Supercenter (SR535).
Misschien absoluut niet jullie ding maar wilde het toch even noemen voor als je echt geen auto wil huren en toch makkelijk bij alle winkels wil komen. Attractionticketsdirect.ie biedt een shopping extravaganza tour: premium outlets, wal-Mart en Florida mall incl brunch voor €32 pp. Diverse ophaal locaties maar weet niet of die handig gelegen zijn.
Hooh de winkels verkopen misschien wel het zelfde.... Merk.. Maar WAT ze verkopen kan toch wel wisselen... Kochten we vorig jaar bij de een geweldig leuke GAP hooded sweaters hadden ze die bij de ander niet in t assortiment... Ook de aanbieding kan schelen.... Ik word al wild als ik er aan denk... En mijn dochter van 12 haar eerste reactie, toen ze hoorde dat we weer naar Florida gaan, was; WOW dan koop ik helemaal geen kleren meer tot we gaan... Dit jaar koop ik zelfs een reistas voor de terug reis bij walmart. Vorig jaar kochten we 2 Levi's ad $ 20 voor mij zelf en casual kleding/ shirts voor mijn ouders als souvenir, bij de Walmart en veel t shirts overal en nergens tussen de $2 en $12, 4 gap truien en t shirts, Adidas schoenen en trainingsjack, een pracht van een leren fossil tas voor mij, hier ca € 200 daar $ 95 schoenen van Aerosol voor 35 dollar, in de Disney outlet een jurk voor mijn dochter van $12 die bij Disney zelf nog $ 56 was... Verder nog broeken voor mijn dochter, Lippenstiften van l'oreal en lip finity voor de helft van wat t in Nederland kost, sportsokken, M&M peanutbutter, Jelly beans en Heinz Relish ... Ik reserveer zo'n 1000 dollar om te shoppen...
Bedankt voor jullie reacties! Die Shopping Tour ziet er ook wel leuk uit. Waarschijnlijk nemen we de bus (50) naar Seaworld en vandaar de I-Trolley naar Vineland of International Drive. Als we op tijd gaan kunnen we ze misschien allebei doen, als we daar zin in hebben.
Ik ga denk ik 3 dagen inplannen om te shoppen: Vineland, I'drive en Florida mall....
Dan heb ik de leukste vast wel gehad :)
Helaas dacht ik, die outlet doe ik wel "effe". Dus ging er pas 's middags naar toe. Nou was ik nou maar eerder gegaan :P
Sommige malls kan je niet in een dag bezoeken, vorig jaar heb ik een mall of 15 bezocht.
De kleinere lukt nog wel in een dag, maar voor de grotere moest ik dit jaar wederom boeken:)
Recent artikeltje over de LBV factory stores outlets:Bron.Citaat:
New stores, bargain prices and nearby. Lake Buena Vista Factory Stores have some 50 reasons to shop and dine
Entertainment
Friday, 22 February 2013 09:11, By Peter Covino, Lifestyles Editor
Looking for a shopping bargain?
The economy may be on the upswing, but it is always good to save some money and Lake Buena Vista Factory Stores has about 50 different ways to save cash for every member of the family.
Marketed as one of Central Florida’s “best kept shopping secrets” the center was one of the area’s first outlet malls, the 238,000-square-foot village-style center has kept up with the times.
If you haven’t been the outlet center, which is just north of the Osceola County line off of State Road 535, there have been several additions in the past few years including Calvin Klein, Lindt Chocolate, Big Dogs, Crocs, Tommy Hilfiger Kids, Loft Outlet and Under Armour.
Terry Lynn Morris, director of markeing for the center, said there are always discounted prices at the factory stores, but there are unexpected discounts to be found pretty much everywhere as well.
If you go to the website www.lakebuenavistafactorystores.com you can get a coupon for a booklet redeemable at the center for a booklet with up to $400 in additional discounts.
Other stores at the center include Eddie Bauer, Rack Room Shoes, Aeropostale, Levis Outlet Store, Tommy Hifiger, Van Heusen, Converse, Dress Barn, Nine West and Timberland.
The center also has the area’s only Old Navy outlet store.
Located close to Disney, Lake Buena Vista Factory Stores has always been popular with tourists. There are free daily shuttles from more than 60 area resort and hotels. But the center also offers complimentary transportation for pre-booked groups (church groups, community groups etc.) for groups of 20 or larger. The shuttle is free but a refundable deposit is required.
Another highlight of a trip to the center is the World of Coffee Internet Café. The café is worth a look even if you don’t drink coffee or need the Internet. There is a large selection of international baked goods made right on the premises. It is a slice of Italy, France, Turkey the Middle East and more. The selection includes French and Italian pastries as well as varieties of that traditional Greek favorite baklava and more. The food court is available for a quick lunch or dinner.
For a more comfortable sit down meal, Frankie Farrell’s Irish Pub has a nice selection of “pub grub” was as a nice beer selection. There are lots of TVs too for dad to watch the day’s game while mom goes shopping.
The center also hosts several special events during the year/ Coming up is the 16th annual Spring Festival, Saturday March 23.
Ye Olde Spring County Faire, features characters from Give Kids the World, clowns, jugglers, face painting and a sidewalk sale. Admission is free. The event is from 10 a.m. to 3 p.m.
The Lake Buena Vista Factory Stores are located at 15657 South State Road 535.
Stores are open Monday-Saturday, 10 a.m.- 9 p.m., and 10 a.m. -7p.m. on Sunday. For current store news, deals and discounts, connect on Facebook and Twitter (@LBVFS).
Op zich denk ik wel dat je alle malls in 1 dag kan bezoeken, maar hangt natuurlijk van verschillende factoren af.
(ben je alleen of met z'n ....., wil je echt alle winkels inlopen en kijken wat ze te bieden hebben)
Ik ben in verschillende outlets geweest: New York, Florida, California, Nevada......en nog een paar, maar nog nooit tegengekomen dat ik langer dan 12 uur aan het shoppen was ;) haha
Pfff... en ik heb het na een uurtje (maximaal 2) wel gezien.
Als je met een vrouwelijke wederhelft gaat dan zijn 100 winkels erg veel op een dag....
Aeropostal zit bijvoorbeeld wel op I-Drive maar niet op Vineland. Dit geldt ook voor Bose. De outlet van Vineland wordt overigens flink uitgebreid.
http://www.bizjournals.com/orlando/p....html?page=all
Hallo,
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de outlet op International Drive. Er zit een 7 For all Mankind, Victoria's Secret, Ugg store (ik dacht dat ze die niet op Vineland hebben). Maar tegenwoordig is het verschil nog zo klein tussen beide malls. Maar ik heb het gevoel dat ik langer bezig ben op I-drive dan op Vineland.
Je kunt op de websites van de 2 outletcenters de winkels zien, en aan de hand daarvan een keus maken. Er zijn heel veel dezelfde winkels, maar toch ook een paar, zoals o.a. Uggs, Ecco's, Crocs, die je alleen op 1 locatie vind. Maar als je op tijd start kun je ze ook allebei op 1 dag doen, ze zijn beide met de I-Ride te bereiken.
Dat geldt helaas niet voor een Walmart Supercenter, dat zul je anders moeten oplossen. Die aan de SR535 (ook Vineland Road) zit dan het dichtste bij.
De Mall at Millenia krijgt er weer een paar "bewoners" bij. O.a. H&M en de luxe merken Prada en Saint Laurent Paris.
Bron: http://www.orlandosentinel.com/busin...,5931698.storyCitaat:
With 10 years under its belt, Mall at Millenia shuffles stores
For the Mall at Millenia, turning a decade old has sparked considerable turnover in its retail lineup.
The upscale south Orlando mall celebrated its 10th anniversary last year. Because many of its 10-year leases have expired, there has been a flurry of departures, new stores, remodeling projects and moves.
H&M will take over the prominent spot now filled by another fast-fashion retailer, Forever 21. That store will move near Macy's. H&M opened its first Central Florida store in 2009 and now has them in Florida Mall, Altamonte Mall and Seminole Towne Center.
Another newcomer, Seven For All Mankind, is a denim fashion retailer that has stores in Orlando Premium Outlets. Also debuting will be C. Wonder, a women's retail and home decor brand started by the ex-husband of fashion designer Tory Burch. Many of its items closely resemble the Burch line. C. Wonder currently has no Florida stores.
Many of the new stores coming into Millenia are emerging brands or ones that can't be found elsewhere in the Orlando market, except in the outlets. Those unique to Central Florida include Splendid, a brand of expensive clothing, and shoe retailer Donald J. Pliner. On the luxury end, Prada and Saint Laurent Paris are set to open.
This month, Capital Grille will open in the mall as well. The upscale steakhouse chain is owned by Orlando-based Darden Restaurants. Some more mainstream names are joining the roster too, including Buckle, which recently opened, as well as Sephora and Billabong.
Stores that have left include bebe, FYE, Hallmark, Lindt, Yankee Candle and Zara.
Many retailers are giving their stores face lift or moving into more spacious quarters. Godiva is renovating its chocolate store. Sony is moving into new space in the lower level, and Michael Kors is moving across the hall into a roomier space. Several other stores, including Everything But Water, Jimmy Choo and The Walking Co., have renovated.
With its roster of luxury brands, Millenia has become a destination for tourists. It is one of the few Central Florida malls that is thriving.
"It has been wildly successful by any measure," said John Crossman, president of retail leasing and management firm Crossman & Co.
Is er al iets bekend of ze ooit nog eens wat van de Festival bay mall gaan maken ?
Ja, daar is recent nog wat over gepubliceerd. Festival Bay gaat - als alle plannen doorgaan - volgens mij een soort bazaar-achtige mall worden. De huidige "bewoners" krijgen een andere plaats of verdwijnen. De grote Outdoor World blijft uiteraard wel, dat is ten slotte de grootste publiekstrekker.
En het artikel ook nog gevonden:Bron: http://tinyurl.com/cud5eevCitaat:
Festival Bay plans $70M artists' marketplace
Festival Bay, already Orlando's most unusual mall, is about to become something unique to Central Florida. The International Drive shopping complex will transform into Artegon Orlando, a $70 million bazaar, farmers market and beer hall. A grand opening is expected in November.
The interior will be gutted and made over into a market reminiscent of Istanbul's Grand Bazaar and New York City's Chelsea Market, said Nick King, a principal with Paragon Outlet Partners, which is redeveloping the property. About 200 artisans will create and sell their work in kiosks, stands and stores, Paragon said. Items for sale will range from jams to blown glass. There will be some traditional retail goods such as clothing as well.
"This is not going to be solely an artisan market, but we feel that artisans in there creating their product or their artwork and selling it gives the market a very real and unique feel," King said. The 1.1-million-square-foot mall's anchor stores, which include Bass Pro Shop, Ron Jon Surf Shop and Putting Edge, will remain. A 45,000-square-foot indoor farmers market, open seven days a week, will take the space where Steve & Barry's University Sportswear once was.
There also will be a new German-themed restaurant and beer hall with on-site brewing. It will be opened by Berghoff Catering and Restaurant Group, a century-old Chicago institution. Radbourne Skatepark, slated to open in the old Vans skating rink space this month, has run into some delays and should open later this year, King said.
The new concept for Festival Bay might be difficult to pull off, said Ray Hayhurst, senior director of retail-capital markets for Cushman & Wakefield in Orlando. It could be especially difficult for a farmers market to attract much business in a tourist area such as I-Drive. Festival Bay started a farmers market a few years ago, but it didn't last long. Still, Hayhurst said, "It's interesting to see they're thinking outside the box from a traditional retail center. I think they need to do that."
Paragon said it already has seen a lot of interest from local artists. Steve Sless, a Paragon leasing partner, said the company is working with experts including a USDA architect who designs farmers markets. Sless said it can attract many locals, along with tourists staying in time shares and hotels that have kitchens. "A lot of those people do not go out every single night," he said. "They do cook meals." Artegon Orlando's hours have not been set but likely will be different from a traditional mall, Paragon said.
The makeover will bring an end to many of the mall's signature features. The pond and fountains will be removed, as will the colorful mosaic poles spelling out Festival Bay's name. The pastel facades also will be gone, replaced by a more industrial look with glass, concrete and exposed steel. This is new territory for Paragon, made up of executives who previously worked for outlet operator Prime Retail. In 2008 that group revamped an aging group of outlet strip centers across the street into a Mediterranean-style open-air plaza now called Orlando Premium Outlets — International Drive.
At least 12 million people annually visited that center by the time it was sold in 2010, King said. Still, surrounding properties, including Festival Bay, have had a tough time capitalizing on that traffic. Paragon is part of the Lightstone Group, Prime Retail's former owner, which bought Festival Bay in 2010 for $20.4 million. Festival Bay is one of several struggling malls to come under new ownership, including Orlando Fashion Square and West Oaks Mall in Ocoee.
Orlando Fashion Square recently posted renderings of a redeveloped mall with an Aloft hotel, but owner UP Development said through a spokesman plans depicted in those pictures are not set in stone. No deal has been reached with Aloft, which already plans a hotel in nearby downtown Orlando.
Weet iemand waar of welke mall wij Minnetonka's kunnen kopen ? Aangezien het een Amerikaans merk is verwachtte ik wel wel daar maar vorige keer niets gevonden....;-(
In de Florida Mall bij Nordstrom, kijk anders even bij Minnetonka store locator.
Groetjes Henke.
In Old Town Kissimmee, bij Old Town Leather, heeft mijn lieftallige eega al een paar keer tot volle tevredenheid Minnetonka's gekocht.
@ Henke, thanks voor de snelle reactie.
Via de store locator vond ik idd al een aantal winkels maar ik hoopte ze ook voor outletprijzen te kunnen vinden, Hollands he.
Jammer dat de Festival Bay Mall verbouwd wordt. Ondanks een aantal heel leuke winkels (Bass Pro, Ron Jon, ...) wel steeds meer in verval. Terwijl het toch zo centraal ligt (Premium, MothM, International Drive). Benieuwd hoe het er uit gaat zien!