-
Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)
Vandaag geboekt bij Delta
We vliegen rechtstreeks op 21 juli van Dusseldorf naar Atlanta (daarvandaan gaan we met de auto in 10 dagen naar Memphis)
Vliegen van Memphis naar Orlando (huis in cape corel gehuurd)
Dan vliegen we op 20 aug van Miami via Atlanta (overstaptijd 55 minuten) terug naar Dusseldorf
We vliegen alles met Delta
DUS-ATL en MIA-DUS was 850,- pp
en Memphis-Orlando 75,- pp
Niet heel goedkoop maar wel goede vliegtijdentijden
-
Gister toch nog onze vliegreis gevonden.
Met Delta vanaf Frankfurt-Detroit-Orlando.
We vliegen op 4 juli om 09;40 weg en komen om 06;11 pm aan in Orlando.
Terugreis 24 juli 2;00 pm weg en 08;30 25 juli aankomst op Frankfurt.
591 euro pp totaal voor 4 personen 2365 euro!!
Na lang zoeken toch nog een mooie reis voor een mooie prijs gevonden!!
We kunnen ons weer gaan voorbereiden nog maar een paar maanden!
-
@maikel, wat een mooie prijs. Wij zijn ook nog op zoek naar tickets, maar kunnen helaas pas 5 juli vertrekken. Als het goed is hebben we donderdag 3 en vrijdag 4 nog beide dagen een diploma-uitreiking. Het valt mij inderdaad op dat vertrek in de week voor 5 juli echt heel veel scheelt. Maar we zoeken nog door, hopelijk komt er nog iets leuks voorbij. We zijn wel enigszins flexibel want we zoeken tussen 5 juli en 2 augustus en willen minimaal 3 weken gaan. Een paar dagen later vertrekken of eerder terugkomen kan dus ook.
-
Dat is logisch want de eerste schoolvakantie begint op 05-07 en ze weten (helaas) in reisbranche dit maar al te goed.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
charly
@maikel, wat een mooie prijs. Wij zijn ook nog op zoek naar tickets, maar kunnen helaas pas 5 juli vertrekken. Als het goed is hebben we donderdag 3 en vrijdag 4 nog beide dagen een diploma-uitreiking. Het valt mij inderdaad op dat vertrek in de week voor 5 juli echt heel veel scheelt. Maar we zoeken nog door, hopelijk komt er nog iets leuks voorbij. We zijn wel enigszins flexibel want we zoeken tussen 5 juli en 2 augustus en willen minimaal 3 weken gaan. Een paar dagen later vertrekken of eerder terugkomen kan dus ook.
Hoi Charly, wij hadden ons in eerste instantie alleen gefixeerd op 5 juli tm 27 juli omdat dat onze vakantieweken zijn. Hier hebben we eigenlijk ook geen speling of andere keus in. Nadat vorige week bleek dat Delta er wat begon te rommelen met de prijzen toch maar eens navraag gedaan en wat bleek, we konden 4 juli vertrekken.
Ik zal de prijzen in de gaten blijven houden en hopelijk komt er wat moois voor jullie voorbij. Ikzelf had de hoop op maart dus wie weet.
-
@Maikel, helaas hebben wij die ruimt niet. In ieder geval niet om eerder te vertrekken, wel later. We zien wel of er nog iets moois voorbij komt. In ieder geval bedankt voor het meekijken.
-
Ja, we gaan weer!
Geboekt bij: Expedia
Boekingsdatum: 01-03-2014
Periode: 6 juli 2014 t/m 2 augustus 2014
Route: Brussel - Londen Heathrow-Miami vv
Maatschappij: Britisch Airways (Brussel - Londen) - Virgin Atlantic (Londen - Miami)
Aantal Personen: 5 personen >11jr
Totaalprijs: € 3.518,55 (703,71 pp)
Nu op zoek naar een villa in Orlando en beginnen aan een nieuw blog!
-
goede deal Charly! Boek je dat in 1 keer of twee losse tickets (eerst een ticket naar Londen en dan een ticket londen-miami)?
-
In een keer geboekt, dit was de aanbieding de vluchten werden zo gecombineerd aangeboden.
-
Bijzonder hoe 'hoog' de prijzen dit jaar zijn voor het hoogseizoen, of waren de prijzen vorig jaar gewoon zo extreem 'laag' ?
-
Voor wie nog niet heeft geboekt en de route BRU MIA ook een optie is.
Even mijn eigen reis data genomen als voorbeeld.
vertrek juli 27 - aug 20 prijs 651 pp vliegen met BA.
Heb niet verder gekeken naar de beste tijden en wie weet levert het nog iets op door met de data te rommelen.
-
Wij gaan waarschijnlijk in het hoogseizoen wederom naar florida, maar door diverse omstandigheden in prive kring kunnnen/ willen we geen ticket boeken momenteel. Iemand wel eens een 2 maanden tot een paar weken van te voren een ticket geboekt richting Miami/ Orlando? En hoe zijn de prijzen ongeveer hetzelfde of veel duurder?
-
Vorig jaar kwam Arkefly nog met aanbiedingen rond deze tijd, daar wacht ik met smart op..iemand enig idee of zij nog iets gaan doen? De prijzen nu van Arke hoogseizoen zijn schandalig, rond de €1000!
-
Het is wel vaker gezegd. Arke verkoopt liever combi's in plaats van seat only. Of er aanbiedingen komen is natuurlijk volledig afhankelijk van de reeds geboekte combi's. Eerlijk gezegd denk ik dat er na een prijsverhoging nog een korting komt van zo'n 100 euro. Ga er dan maar vanuit dat je nog ruim 900 voor een ticket in het hoogseizoen betaald. Overigens, @Axcel, wij hebben vorig jaar niet geboekt omdat we toen de prijzen al achterlijk hoog vonden voor het hoogseizoen. Hebben nu van 1 juli t/m 29 juli 3 volwassenen tickets geboekt voor 2319,- inclusief bagage en dat is voor ons echt wel het halsje. Moet je zeggen dat wij net 1 week voor de schoolvakanties vertrekken, sterker nog op vrijdag vertrekken is 700,- euro duurder. Er komen af en toe nog wel goedkopere tarieven voorbij, maar dat wordt moeilijker vanaf AMS en naar Orlando/Sanford/Tampa te vliegen.
-
Nou Pzomerdijk, vorig jaar zijn er tientallen leden van dit forum (en AA forum) naar Florida gevlogen voor bedragen tussen de 460 en 600 euro. Wijzelf zaten er voor 520 euro p.p. en dat half/eind juli! Dus duur was het niet, dan heb je waarschijnlijk te laat gekeken.
-
Wij hebben onlangs nog een redelijk betaalbare vlucht met Arkefly naar Orlando geboekt....maar! Vanaf 1 april moet je je baggage apart bijbetalen en krijg je nog maar 1 maaltijd+drankje op deze vlucht. Achteraf baal ik als een stekker en dit is dan ook de laatste keer dat wij bij Arkefly boeken. Op zo'n lange vlucht vinden wij 1 maaltijd+drankje ronduit belachelijk. Voortaan dus met een Amerikaanse maatschappij!!!!
-
1 maaltijd en 1 drankje is al een tijdje hoor....en niet pas miv 1 april:)
-
de eerste 2 weken van juli zijn er nu tickets te boeken BRU-MIA-BRU met overstappen in Londen (combinatie BA-Virgin) voor prijzen tussen 600-700 €)
ik heb gisteren voor vrienden volgende tickets geboekt: 3 volwassenen en 2 kinderen
10/7 BRU-LHR-JFK
15/7 JFK-MCO
28/7 MIA-LHR-BRU
total voor de 5 personen/ 3450€
-
Ik kreeg vandaag een mailtje van Air Berlin dat de vluchten naar USA in de aanbieding zijn. In principe t/m 30 juni maar ik keek naar onze periode en ook in hoogseizoen is het goedkoper geworden.
-
Ik heb vanmiddag mijn vliegticket geboekt. Gezocht via Skyscanner en dan doorverwezen naar Gate 1.
20/7 BRU - LHR - MIA
10/8 MIA - LHR - BRU
Conbinatie British Airways en Virgin Atlantic: 657 euro.
-
Heb gelukkig gehad wij zitten gelukkig dik onder de 1000 euro
-
Citaat:
kyra77
Heb gelukkig gehad wij zitten gelukkig dik onder de 1000 euro
Ik snap deze opmerking niet zo goed, alle mensen hierboven zitten dik onder de 1000 euro? Mis ik iets?:confused:
-
Er s eerder een opmerking geplaatst dat Arkefly nu al meer dan 1000 euro voor een ticket vraagt in de schoolvakantie Aggie....denk dat Kyra77 daar op reageert...
-
Oké, dank je! Dan is het me helemaal duidelijk :o
-
Al eventjes geleden geboekt via site van Delta Airlines 764 euro pp
29 juli Dusseldorf-Atlanta-Miami
7 augustus Miami-Atlanta-Dusseldof
Gelijk stoelen enz vast kunnen liggen en tot nu toe geeft de site aan personal tv, hopelijk blijft dit zo en anders wordt het tablet kijken http://forum.allesamerika.com/images..._e_biggrin.gif
Overstap tijd op de heenweg 2.54u en terugweg 3,5u. Dus als het zo blijft geen gehaast maar op een "normale" manier overstappen voor ons
-
Gezellig Ron en Ivonne! Ik zit met vrouw en kind op dezelfde vlucht op de heenweg (tot Atlanta).
Nog maar 4 maandjes wachten.
-
Citaat:
Michael66
Gezellig Ron en Ivonne! Ik zit met vrouw en kind op dezelfde vlucht op de heenweg (tot Atlanta).
Nog maar 4 maandjes wachten.
Das grappig zeg, kunnen we eens kennis maken. Gezellig........ :) Schiet op idd
-
Citaat:
nicolea
Er s eerder een opmerking geplaatst dat Arkefly nu al meer dan 1000 euro voor een ticket vraagt in de schoolvakantie Aggie....denk dat Kyra77 daar op reageert...
Klopt idd maar wij hadden al vroeg geboekt
-
Condor duitse dochter maatschappij van Lufthansa.
Heeft haar lange afstandsvloot ( voornamelijk boeing 767-300 er) dit jaar geüpdatet met individuele beeldschermen in de rugleuning met video on demand.
actuele prijs brussel- miami en terug 30.06 tot 30.07
772 euro inclusief alles,
niets speciaals, maar kinderen betalen een stuk minder dus heel interessant voor families.
-
Ik wist niet dat je met Condor uit Brussel naar Miami kan vliegen.
-
Citaat:
satpet
Dat kan ook niet...:confused:
....wel met Jetairfly!En met Condor via Frankfurt naar Fort Lauderdale
-
We gaan al 6 jaar achtereen in augustus naar Florida ivm schoolgaande dochter. Vorig jaar nog met klm via antwerpen naar miami gevlogen voor 615 pp. Dit jaar al sinds januari gekeken, maar zag nergens dat de prijzen daarbij in de buurt kwamen. Behoudens een aanbieding met Iberia, maar volgens mij geen individuele entertainmentcentre bij je stoel.
gelukkig eergisteren alsnog kunnen boeken via klm.de. Op 12 augustus heen via Dusseldorf en 28 augustus terug. Vliegen op Miami met zustermaatschappij Delta, met individuele entertainment voor 690 voor volw en 615 voor kind van 11. Totaal 1995 euro. Zijn tevreden over prijs, zeker gezien het al maanden niet voor die prijs gezien heb. We hebben iedere dag en verschillende tijden op alle sites gekeken en iedere keer cookies en geschiedenis op pc gewist. merkten toch dat we hierdoor soms hogere prijzen moesten betalen. Soms was de prijs op dezelfde site 5 min later ineens 100 euro duurder.
De aanhouder wint in ons geval.
Heen worden we weggebracht door familie met auto v/d zaak. Geen benzinekosten en terug via ns zijn we voor 2 volw en 1 kind van 11 jaar totaal 38 euro kwijt voor met de trein van vliegveld naar Rotterdam.
Miami here we come.
-
Citaat:
satpet
je boekt een ticket met condor naar fort lauderdale, dan krijg je automatisch een vlucht van lufthansa van brussel naar frankfurt en van frankfurt met condor naar fort Lauderdale. Zit alles in de prijs!
-
HI Guys,
Lange tijd niet meer gepost op dit forum, maar het kriebelt al een hele poos om weer richting fl te gaan.
Jammer genoeg door gezondheidsredenen, konden we niet meer die kant uit:(.
Daardoor kon ik ook geen vroegboeking doen, daar ik niet wist of het dit jaar wel mogelijk zou zijn.
Ben al maanden aan het kijken of er geen "goede" prijzen zijn om toch nog richting Fl te gaan.
Zouden er nog mogelijkheden voorbij komen of zullen de prijzen hetzelfde blijven of wellicht nog gaan stijgen?
Greetz,
Pascal
-
Hi Pascal,
Op je vraag is maar één echt antwoord mogelijk: kijk in de glazen bol!
http://s10.postimg.org/42r83my7d/gla...andedag_nl.jpg
-
Ik heb van die vreselijk dure tickets gekocht, maar omdat het hotel behoorlijk goedkoper uitviel,kan ik er mee leven.. Toch kijk ik met enige regelmaat of de tickets goedkoper zijn geworden, met het risico dat dat zo is.. Niet dus, tot nu toe zijn ze alleen maar duurder geworden. Onze vlucht is zelfs 180€ pp duurder geworden. Maar eerlijk is eerlijk, waarom ik vorig jaar juli voor 1150€ 2 tickets had en dit jaar voor Augustus ruim 1900€ kwijt ben, snap ik nog steeds niet. En met deze prijzen is dit voorlopig ook de laatste keer dat we die kant op gaan... :-(
-
@moniquekruiningen
Weet niet welke datums je zoekt in augustus maar vanaf Dusseldorf kom je in Florida voor € 764 p/p in Florida.
Vind ik nog redelijk normale prijzen voor augustus dan. Het is niet vanaf A'dam, maar via Dusseldorf scheelt het aanzienlijk.
Brussel trouwens € 845,- p/p
-
@ Pascal, het is gewoon echt niet te voorspellen wat de tickets zullen gaan doen.
Toch denk ik dat wanneer je een beetje flexibel bent er best nog wel een leuke prijs naar boven kan komen maar je zult waarschijnlijk wel flexibele moeten zijn.
Air Berlin kan ook nog wel eens op het laatste moment met hele mooie prijzen komen.
Zet anders even neer wat je zoekt dan kunnen andere het wellicht ook even in de gaten houden.
Ik betaalde voor aankomende vakantie 595 pp voor 27/7-20/8 BRU-MIA (geboekt eind jan) eigenlijk wilde ik vanaf AMS maar dit scheelde 1800 op 6 tickets.
Het is dus echt de moeite waard om ook naar BRU en DUS te kijken maar misschien doe je dit al.
Zet even neer wat je wil en hoe flex je bent wil ik ook wel even meezoeken...
-
Flexibel is geen probleem vanaf 19-7, 3 weken vakantie.
We willen 2 weken gaan.
Heb max een week speling…
Brussel, Düsseldorf, Amsterdam = allemaal prima.
Met en weekje NY zou ik ook al tevreden zijn….
Ik heb die prijzen ook gezien, echter ik kon toen niet boeken, dar ik niet wist of wij zouden kunnen gaan.
Lukt het niet wachten we een jaartje
THX,
Pascal
-
En wil je liefst vliegen op MIA of MCO en wat is de voordeligste reis die je zelf hebt gevonden?