Dat zijn zo'n beetje 6 heen en weertjes.
Afdrukvoorbeeld
Dat zijn zo'n beetje 6 heen en weertjes.
Precies, je hebt zo'n 9400 miles per retourvlucht, en dat is dan van Amsterdam naar Washington en door naar Orlando. Ga je via Chicago, dan heb je wat extra miles. Maar om en nabij de 6x. Heb je problemen tijdens een vlucht, dan krijg je nog wel eens miles ter compensatie. Zo was bij ons het toilet stuk op de terugweg en moesten we terug, wat weer 4 uur vertraging extra opleverde, daar kregen we 10.000 miles pp voor.
Maar dan moet ik dus in 2011 wel met Saver Miles hebben gevlogen, toen het nog 55.000 miles was voor een roundtrip.
Oh dat gaat dan best wel snel, voordat je zoveel bij elkaar hebt! Had verwacht dat je iets van 20 retourtjes moest hebben ofzo. Dank jullie wel!
Nou, je moet toch wel een paar keer die kant op. Of in elk geval naar Amerika. Is niet erg natuurlijk, maar elke keer kost het me weer een zak met geld om die verslaving te stillen. ;)
Bij de 'gratis' vlucht pak ik altijd wel iets ver weg, vorige keer dus de westkust, de volgende keer ook iets in die trend. California vond ik toch wel fantastisch en totaal anders dan Florida.
Vliegt United nog met die oude Continental kisten (Boeing 757) vanaf Schiphol naar de US.
1 keer mee gevlogen maar dat beviel me niet; was in 2011. Wellicht reeds vervangen door een widebody?
Zou voor mij al een reden zijn om bv via Brussel te gaan
Op Deze website kan je precies zien wanneer United waarheen welke Machine inzet
In de winter gebruiken ze de 757 op de route ams-newark. s' Zomers is het een 767. (Eind maart t/m eind oktober).
Ik zat deze maand weer in een oude 767, waarbij je de schermpjes ook niet iets naar je toe kon trekken. Vorig jaar ook al... heb alleen ergens tussen 2009-2012 recentere toestellen gehad. In 2008 (toen ik voor het eerst naar Amerika ging) was het ook dit oudere spul. Ben benieuwd wanneer er wat recenters in gebruik wordt genomen tussen NL en Amerika. Een frisse update zou niet misstaan qua schermpjes, consoles in de armleuning (de connectors zijn vaak helemaal uitgewoond, slecht contact enz), lampen die soms uit zichzelf uit gaan.
En waarom praat de Nederlands-sprekende stewardess altijd zo snel alsof ze haast heeft? In het Engels is alles perfect te volgen, in het Nederlands lijk je wel naar een snelle rapster te luisteren die een record snel-rappen wil halen. Herkenbaar voor anderen? Ik maak dit meerdere keren mee op United vluchten. :)
Hallo kunnen jullie mij vertellen hoelaat de balie open gaat van united.
alvast bedank
nel
Welke luchthaven, welke dag ? De balies zijn ruimschoots van te voren al open omdat je voor een reis naar Amerika al 3 uur van te voren op de luchthaven moet zijn.
Op Amsterdam Airport (Schiphol) ,in de regel rond 08:00 uur in vertrekhal 3
Hallo corrus,
Bedank daarvoor
groetjes nel
Even een vraag. Wij vliegen op 01-09-14 van Amsterdam naar Orlando met een overstap in Washington. Overstaptijd was 3 uur en twintig minuten. Ik dacht dat dit een nette overstaptijd was gezien dat we door immigrations moesten. Nu kijk ik mijn boeking in en blijkt dat er een tweede vlucht op dezelfde dag toegevoegd is waardoor de overstaptijd 8 uur bedraagt en dat we een minuut voor middernacht lokale tijd aankomen. We vliegen overigens met United en hebben dit geboekt bij vliegwinkel.nl. Ik heb gebeld met vliegwinkel.nl en deze vertellen mij dat waarschijnlijk de oorspronkelijke vlucht Washington- Orlando geannuleerd is. Ik moet morgen terug bellen. Nu vraag ik mij af of indien dit zo is wij hier zonder meer mee akkoord moeten gaan of hebben we bepaalde rechten tot omboeking o.i.d?
Je hebt recht op vergoeding bij vertraging: http://ec.europa.eu/transport/passen...ng-delays.html
Maar dit is alleen van toepassing als dat onverwacht gebeurd.
Dit is een schema-wijziging. Daar gelden deze regels voor: http://www.consuwijzer.nl/vakantie-v...den-accepteren
In dit geval heb je geen recht op vergoeding, wel kan je je ticket kosteloos annuleren.
Het gaat mij eigenlijk niet om een vergoeding meer op het recht tot omboeking zodat we betere vluchttijden krijgen. Wij hebben deze tickets gecombineerd met hotel geboekt, kun je dan toch het ticket annuleren? Omdat het om een pakketreis gaat weet ik b.v. ook niet hoeveel de tickets alleen gekost hebben.
Pakket-reis regels staan hier: http://www.consuwijzer.nl/vakantie-v...eis-accepteren
Nu begin ik te twijfelen aan het woord pakketreis. Wij hebben bij vliegwinkel.nl tickets geboekt met hotel erbij. Maar niet bij een reisorganisatie... Sorry, als ik niet duidelijk ben. Wel hartelijk dank voor jullie snelle reacties!
Wat is een pakketreis?
Een pakketreis is een reis waar in ieder geval een overnachting bij zit, samen met bijvoorbeeld vervoer of andere diensten. Denk bijvoorbeeld aan een van tevoren geregelde excursie of een cursus. De reisorganisatie biedt die onderdelen samen in een pakket aan. In de wet staat wat uw rechten en plichten zijn als u een pakketreis boekt.
Zie http://www.consuwijzer.nl/vakantie-v...overeenkomsten
Ik zou in ieder geval zeker wel aandringen op een wijziging van je vlucht. United heeft lijndiensten, en is geen chartermaatschappij volgens mij.
Dank jullie wel, hopelijk komt het goed.ik ga in ieder geval wel aandringen maar wie weet valt het mee en komen ze zelf met een goede optie. Ik had vanavond het idee dat ze bij vliegwinkel.nl zeker bereidwillig waren. Maar het kan nooit geen kwaad om een beetje voorbereid zo'n gesprek in te gaan, toch?
Je kan ook eens navragen bij United waarom je omgeboekt bent. Je hebt dan kans dat United van niets weet en dat dit gedaan is door Vliegwinkel omdat een ticket met 3 uur layover nou eenmaal makelijker verkoopt als een met 8 uur layover.
Sjon en Bianca
Dit is ook de gebruikelijke route naar Orlando. Ik krijg ook sterk het vermoeden dat het een actie van Vliegwinkel is en zou even met United in Amerika bellen. Mijn ervaring is dat je bij United in Amerika beter wordt geholpen dan in Nederland. Succes en ben benieuwd wat het resultaat wordt.
Even update: gelukkig helemaal goed gekomen. Volgens vliegwinkel.nl werd oorspronkelijke vlucht van Washington-Orlando door het boekingssysteem niet meer gezien als een combi-vlucht. Dus vandaar dat het ongeboekt was naar een veel latere vlucht. De vlucht bestond nog wel, dus deze hebben ze handmatig weer terug ingeboekt. Dit is nog simpel uitgelegd, was een moeilijk verhaal. Maar de slotconclusie is dat alles weer in de oorspronkelijke vluchttijden terug geboekt is. Dus wij zijn er blij mee. Ook voor de zekerheid nog in het online United systeem gekeken en alles is zoals het eruit ziet weer oké. Dus blij ermee maar wel weer een bevestiging voor mij dat het zeker de moeite loont om bestaande boekingen nu en dan in te zien. Mevrouw van Vliegwinkel.nl wist ook te vertellen dat het goed was dit te doen, omdat indien we er kort voor de reis hier achter gekomen waren er waarschijnlijk niet veel meer aan te doen zou zijn als de vluchten zich veel meer gevuld hadden. Nogmaals ieder bedankt voor reacties en meedenken!
Fijn dat het gelukt is. :-)
Graag zou ik van de forumleden info willen m.b.t de hoeveelheid bagage die meegenomen mag worden. Ik hoor verschillende verhalen, de website van United airlines kom ik ook niet 100% uit, dus mijn hoop is op jullie gevestigd.
Het gezin bestaat uit: man (ik) vrouw en baby/kind (1 jaar op het moment van de vakantie in oktober)
We vliegen vanaf Schiphol naar Washington, en daarna door naar Miami.
Het is duidelijk dat man en vrouw beide 1 koffer mogen inchecken (van waarschijnlijk een ruime 20 kilo)
Maar voor onze kleine snap ik het niet helemaal. Hij heeft dan ook nogal wat nodig. Luiertas, kinderwagen (zo'n smal opvouwbaar ding), autostoel, z'n eigen kleding.
Hoe ga ik dat nou allemaal meenemen? Mag ik voor hem nou wel of niet iets inchecken? (autostoel zou leuk zijn)
Wat mag er mee het vliegtuig in? Klopt het dat de luiertas niet als bagage gezien word?
ik kwam ook deze tekst tegen op de site: Each traveler can bring on board one carry-on bag plus one personal item free of charge.
Maar mogen 2 personal items dan ook? (is kleiner en minder zwaar zou ik zeggen)
Vragen vragen, ik hoop dat jullie mij een eind op weg kunnen helpen.
Dank alvast
Voor de hoofdbagage van jullie is inderdaad geen discussie, 1 stuk pp van 23 kilo.
Voor de jeugdige hangt het vanaf of hij een eigen stoel heeft geboekt of niet....
Dus mijn vraag wordt dan, heeft hij een eigen stoel of niet?
2 personal items en geen tas mag uiteraard ook.
Luiertas aan boord wordt niet gezien als 1 item en de buggy mag altijd ook zo mee. Autostoel wordt een ander verhaal vrees ik...
Dank voor de snelle reactie.
Ik heb geen eigen stoel voor de kleine man. Mag ik dan geen 2 tassen voor hem het vliegtuig in meenemen? klinkt opzich ook wel logisch.
na nogmaals lang zoeken vandaag kom ik dit tegen op de website:
Customers may carry the following infant and child articles on board, in addition to the maximum carry-on baggage allowance:
Diaper bag
Government-approved child seat (infant carrying seat or car seat)
Strollers and car seats as checked baggage
United accepts one stroller or one car seat free of charge as checked baggage. United is not liable for damage to strollers. Customers cannot purchase excess valuation for strollers.
Note: United will check strollers at the departure gate.
Als ik dit lees mag de luiertas dus gewoon mee als handbagage, maar moet ik een keuze maken tussen de autostoel of kinderwagen om gratis in te checken.
Ik heb een overstap op Washington, denken jullie dat ik zonder kinderwagen kan? en er dan 1 bij een Wallmart aanschaffen bv?
Volwassenen: Check-in (ruimbagage)1 koffer van 23 kg met een totale omtrek (lengte + breedte + hoogte) van 158 cm
Handbagage: 1 stuks + een laptop o.i.d.
Kinderen (2 t/m 11 jr.): Check-in (ruimbagage) 1 koffer van 23 kg met een totale omtrek (lengte + breedte + hoogte) van 158 cm
Handbagage: 1 stuks
Baby’s (jonger dan 2 jr.): Check-in (ruimbagage) 1 koffer van 10 kg, echter maar met een totale omtrek (lengte + breedte + hoogte) van 114 cm (beslist niet groter)
Handbagage NIET toegestaan
Een wandelwagen mag gratis mee (maar mag niet in de cabine)
Baby / kinderstoeltjes in de cabine zijn ook niet toegestaan.
Nou helderder kan niet.
En vwb de autostoel. Het is of een buggy of een stoel. Niet beiden.
En de luiertas kan dus prima mee.
Succes
Floridaforummers,
Weten jullie hoe het zit met lokale vluchten qua bagage en/of je moet bijbetalen?
Wij vliegen met United naar New York, blijven daar 4 dagen en vertrekken daarna naar Fort Lauderdale.
Hoe zit het nu met deze lokale vlucht qua bagage kan ik net zoveel meenemen als naar New York of gelden hier andere regels? En moet je voor deze vlucht voor je bagage betalen?
Lokale vluchten, hanteren de zelfde bagage regels als je met dezelfde luchtvaartmaatschappij vliegt. Ik heb zelf ook van New York naar Fort Lauderdale gevlogen afgelopen jaar. Je hoeft niet voor je bagage te betalen.
Volgens mij ligt dat aan de boeking. Als NY een stopover is in een vlucht AMS-FLL geldt dat als 1 vlucht en is de bagage (1 koffer p/p) gratis. Is de binnenlandse vlucht apart geboekt, dan gelden de regels voor bagage op Domestic Flights en kost de 1e koffer $25,-.
Nou echt duidelijk is het niet:
Do the bag service charges cover my entire trip?If the trip begins on a United-marketed flight, then checked bag service charges apply at any point where bags are checked. For a trip that includes one or more connections, bags will be checked to your final destination and the charge for checking a bag from your origin to your destination will apply. For a trip that includes a voluntary stopover, your bags will be checked to your stopover point, where you will collect your bags. When you resume travel, you may check your bags again, subject to applicable charges based on the origin and destination indicated on the ticket. If your trip is marketed by a carrier other than United, that airline’s policies apply.
(united.com checked baggage frequently asked questions)
Een paar jaar geleden heb ik een stop-oever in Washington DC gemaakt, toen gold een onderbreking van <72 uur als 1 trip daarboven was het een aparte vlucht en moest je betalen. Ik weet niet of het nog geldt, een mailtje naar United kan de oplossing bieden.
Voor de United vliegers welke wellicht wel eens via Houston naar Florida vliegen.
Vanaf 18 december 2015 zal United op de Amsterdam (AMS) - Houston (IAH) route de Boeing 777-200 vervangen door de nieuwe Boeing 787-9
Eerste vlucht met de 787-9 is op 17 december 2015, aankomst Amsterdam 18 december 2015.
Beste mede forumleden , ik en mijn vrouw gaan voor het eerst met onze spruit (dan 5 maanden ) vliegen. Nu heb ik hier het een en ander gelezen met betrekking tot het meenemen van kinderwagens en autostoeltjes. Ik heb bij united op de site gekeken en het staat er vrij duidelijk.Strollers and car seats
United accepts one stroller and one car seat free of charge for each child, including children under the age of two traveling on an adult's lap and infants traveling internationally on 10 percent of an adult fare.
Je mag dus gewoon je buggy / kinderwagen meenemen plus je autostoel , mits deze gekeurd is en binnen de afmetingen valt.
Let er wel op dat je terug op schiphol de buggy pas weer terug ziet bij de bagageband.
Dit betekent dat je je kind een heel stuk moet tillen.
Als je dan ook nog een autostoel en handbagage hebt... even uitpuzzelen dus.
Normaal gesproken moet de buggy bij de gate worden gebracht. Je moet dit ook duidelijk aangeven wanneer je incheckt en bij de gate meden dat je buggy heb die je meeneemt tot aan de deur van het vliegtuig.