-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011
Hallo allemaal,
ik heb een account aangemaakt op dit forum, omdat er hier al erg veel antwoorden worden gegeven op vragen die wij hebben bij het plannen van onze disneyworld reis voor volgend jaar.
Nou heb ik alleen nog een vraag over het verschil van de tickets via de amerikaanse site van disney en de uk site van disney.
Via de Amerikaanse site zouden we een 10 dagen ticket incl hopper en waterpark fun & more kopen. we vragen ons af als we een 14 day ticket (premiium of ultimate) via de uk site kopen, of we dan precies hetzelfde pakket hebben. Dus is het slechts een kwestie van een ander naampje voor het zelfde beestje? of zit er echt verschil in?
-
Premium / ultimate: 14 of 21 dagen onbeperkt toegang tot alle WDW parken, waterparken, etc, inclusief hoppen.
10 dagen incl. hopper en fun&more: Binnen 14 dagen kun je 10 dagen alle "grote" WDW-parken in incl hoppen tussen de parken en kun je 10x een plus-optie gebruiken (waterpark, Disney-quest, WWoS of golfbaan).
-
dank je wel voor de reactie!
-
Florida gangers:
Bij Billy Boys in Kissimmee kun je in mijn ogen redelijk goedkoop tickets kopen.
Deze ticket office van Billy Boys zit tegenover de Wal-mart op de 192.
Het adres is: Billy Boy's Tickets. 4499 West Vine Street in Kissimmee, Florida 34746
Hierbij de link om eventueel een vergelijk met andere aanbieders te maken.
http://www.greatorlandodiscounts.com/
Doe er je voordeel mee! Voordeel is dat deze aanbieder meteen een kopie van de tickets maakt, in geval van verlies heb je de barcode's nog en kun je een duplicaat aanvragen.
Greetz, Remco
-
Ok, iedere keer denk ik het antwoord te hebben gevonden en dan lees ik weer iets anders. Dus even voor mijn beeldvorming
Ik heb een 14-day ultimate ticket
a) Mag ik dan wel hoppen of niet?
b) Heb ik nou 14 aaneengesloten dagen toegang tot alle parken vanaf het eerste gebruik of heb ik 14 dagen toegang en mag ik daar 18 dagen over doen om te gebruiken?
Het is vooral het laatste waar ik niet uitkom. Ik zie wel unlimited staan, maar de ene keer staat er dat de kaart na 14 dagen vervalt en de andere keer staat er dat ik geen consequetive days hoef te gebruiken.
Iemand?
-
Laten we er even de informatie van de aanbieder bij pakken. Ik zal de relevante stukken even markeren:
Citaat:
Entitles you to
14 days of unlimited admission (hopping allowed) to:
(you could visit all the parks, every day for 14 consecutive days!) Key Points:
- Ticket expires 14 days after the date of first use - you activate it by entering your 1st Theme Park.
- Valid for the year 2011
- Days do not have to be used consecutively.
- Parking is not included, but the FastPass is; all Disney tickets sold include it.
- Water Parks are subject to seasonal closure.
Dus om op je vragen een antwoord te geven:
- ja, je mag Hoppen
- na 14 dagen verloopt je ticket. Beetje krom dat er ook nog staat 'Days do not have to be used consecutively.' maar dat wil volgens mij alleen maar zeggen dat je niet perse 14 dagen achter elkaar naar Disney moet maar er ook een rustdag tussen mag houden. Maar na 14 dagen mag je niet meer gebruik maken van je pasje.
-
Aha, thank you very much
Ik heb datzelfde textje op meerdere plaatsen gevonden in meer of mindere mate en dat hopping deel staat er niet altijd bij. Vandaar.
Heeft iemand ervaring met het verlengen van tickets? Ik zit 18 dagen in een disney resort en wil die 14 dagen toegang graag over die 18 dagen verblijf uitspreiden. Dat moet toch mogelijk zijn? Ik zit er toch al, het geld is reeds verdient. Iemand?
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
r.teeuwsen
Florida gangers:
Greetz, Remco
Ik denk dat wij ook op onze aankomst dag even langs Billy rijden het is 20 min rijden van ons hotel en we komen al smiddags aan rond 14:00..
Wilde eerst op de site van Seaworld de tickets kopen maar na 5x poging lukte het steeds niet, op het moment dat ik wil gaan betalen >chekout>
kom ik in een scherm met een foto dia show over atracties, een maat van me had mee gekeken we kwamen er echt niet uit :/
2x 3 park ticket $259,90 seaworld, bush garden, Aquatica
-
Hoi allen ik heb een paar vraagje(s), die wellicht al vaker zijn gesteld maar kan het zo snel niet terug lezen.
Ook wij gaan naar Florida eind oktober t/m eind november.
Nu willen we uiteraard Disney world bezoeken, we gaan in ieder geval voor Magic Kingdom en ik weet dat het park zeker niet klein is, maar heb toch een vraag, we zouden 1 dag willen gaan, is een hopper dan een optie...of is dit eigenlijk niet haalbaar qua grootte van de parken?
Vraag 2: stel we pakken een hopper voor 1 dag, Geld dit dan voor Magic Kingdom en 1 ander park van disney...of kunnen we bijvoorbeeld ik noem maar iets stoms ...met zo'n hopper de gehele dag alle parken in hoppen (met uitzondering van de waterparken enzo natuurlijk )
Vraag 3: een dag hopper of gewone dagkaart voor alleen Magic Kingdom : kun je net zo goed aan de deur kopen toch?
Qua prijs maakt dit geloof ik niet zoveel uit als dat je deze via internet besteld toch...of heb ik het verkeerd gelezen hier op het forum? (heb zoveel gelezen dat ik het spoor weer eens bijster ben)
Tips en antwoorden zijn zeer welkom.
Alvast bedankt, groetjes Tessa
-
Een hopper voor één dag is net zo iets als brunchen in Maastricht, dineren in Groningen en uitgaan in Antwerpen op één dag. Het is te doen, je ziet niks van de steden en bent 's avonds bekaf.
Advies; met kinderen> lekker een dagje Magic Kingdom, zonder kinderen> lekker dagje Epcot.
En je houdt gelijk een goede reden om nog een keer terug te keren :-)
-
Citaat:
Tessa35
Vraag 2: stel we pakken een hopper voor 1 dag, Geld dit dan voor Magic Kingdom en 1 ander park van disney...of kunnen we bijvoorbeeld ik noem maar iets stoms ...met zo'n hopper de gehele dag alle parken in hoppen (met uitzondering van de waterparken enzo natuurlijk )
Park hopper geld voor alle parken dus je kunt van MK, naar Epcot gaan en terug of naar Hollywood studios gaan.
Vraag 3: een dag hopper of gewone dagkaart voor alleen Magic Kingdom : kun je net zo goed aan de deur kopen toch?
Qua prijs maakt dit geloof ik niet zoveel uit als dat je deze via internet besteld toch...of heb ik het verkeerd gelezen hier op het forum? (heb zoveel gelezen dat ik het spoor weer eens bijster ben)
Alvast bedankt, groetjes Tessa
Klopt een dagkaart kun je het beste aan de kassa kopen want die vind je toch nergens goedkoper.
-
en om je een indruk te geven van de uitgestrektheid van Disneyworld is dit plaatje leuk om eens te bekijken: http://www.wdwinfo.com/resortmaps/Map_WDW_Resort.jpg
Met transport tussen de parken ben je ook al een tijdje kwijt. Hoppen tussen twee parken is al druk laat staan als je alle 4 de parken wilt doen.
-
Misschien nog wel interesant als je tickets voor 1 dag wilt: http://www.fhfoundation.com/Disney/85level/85level.htm
Heb ik mijn tickets hier ook bestelt, zijn toch iets goedkoper plus je steunt het goed doel.
Ik had mijn tickets binnen 2 weken in huis dus weet niet of je het nog red voor je vertrekt :-)
-
Bedankt voor de info allemaal, en inderdaad ging ik er niet vanuit dat je met een dag hopper bijvoorbeeld 4 parken kon doen, ik had meer 2 parken in gedachten. In LA was dit goed te doen, maar goed is ook kleiner dan disney world natuurlijk.
Bedoelde eigenlijk of je kunt kiezen met je hopper...of dat je bijvoorbeeld echt vast zit aan 2 parken...
en Natascha666 klopt daar heb ik ook naar gekeken naar tickets fhfoundation, ticket voor 1 dag, en wellicht dat we dit ook gaan doen, echter was ik nieuwschierig of het te doen is...2 parken op 1 dag met hopper :-)
-
Animal Kingdom sluit om 1700. Je zou daarna 's avonds nog een ander park in kunnen gaan, bijvoorbeeld de Studio's. Maar verder is het voor de eerste keer niet echt praktisch.
-
Een hopper kan interessant zijn in een kalme periode zoals nu in september . Sommige avondshows of parades spelen ze nu maar één keer in de week . Dan kan je overdag naar een park gaan waar geen avondshow is ( = rustig , omdat er niks te doen is ) en dan 's avonds naar een park waar er wel een avondshow is ( drukker door de avondshow ) :-k
-
Hoi,
Voor disneytickets vind ik de internationale disneysite wel interessant, zeker als je wat langer in en om de parken verblijft: http://wdtc.disneyinternational.com/Select-Tickets.asp voor £232 heb je 14 dagen onbeperkt hopper plezier, ook quest, de waterparken en de golf zijn inbegrepen.
Misschien voor sommigen een goede deal.
-
ik wil graag 3 a 4 weken gaan, buiten het zomerseizoen, maar kan je als je meer dan 10 dagen blijft, echt niet meer dan 10 dagen het park in? Ik zag hier ergens zo'n prijslijstje, en die ging maar tot 10 dagen
-
Toch wel, via de site hierboven kan je het disney ultimate ticket bestellen, geldig voor maar liefst 21 dagen.
Is eigenlijk voor de Britten op de markt gebracht, maar je kan ze gewoon vanuit Nederland of zo bestellen.
-
effe vraagje , hebben wij iemand gelukkig gemaakt of niet ???
wij hadden in nederland pakket gekocht 10 dagen disney. ter plaatsen werd ons duidelijk dat dit 10 dagen binnen de 14 dagen waren. wij zijn maar 5 keer geweest.
kaartjes voor de schoonmakers achtergelaten met briefje nog voor 5 keer en nog 1 week geldig
die vingerafdruk is trouwens wel onzin hoor , ik kaartje van partner gebruikt en andersom , maar telkens kwamen wij binnen. om en om elke dag gedaan ;)
-
Nee ik denk het niet. Op de eerste plaats werken de scans wel degelijk. Zelf ondervonden.
Hoe ik denk over zoiets laten liggen voor de "schoonmakers" zal ik maar niet ventileren.
In onze optie is Mousecleaning een van de meest gewaardeerde medewerkers van Disney.
Ze komen twee keer per dag op onze kamer en wij maken ze blij met twee keer per dag een fatsoenlijke tip met een briefje hoe zeer we het waarderen dat ze onze troep opruimen.
-
Daar heb je niet iemand blij mee gemaakt denk ik. Dat je de kaartjes van je partner kunt gebruiken klopt, zo is het systeem. De vingerafdrukken van de personen in jouw groep zijn aan elkaar gekoppeld. Anders zou je steeds moeten onthouden welk kaartje van wie is.
Citaat:
http://allears.net/pl/fingerscan.htm
I'm the one who held all the WDW tickets and I didn't keep track of who used what ticket during our trip. We never had a problem with the finger scan not working.
That's because the Disney computer system will tag tickets purchased at the same time whether at WDW or in advance as a group when you first use them. That allows any one of that group of tickets to match the stored finger scan of any one of the other tickets.
-
@Tinkerbell;
Ik lees nergens dat Duikkie de kaartjes heeft achtergelaten als vervanging van een (eventuele) fooi?
Wij hoefden afgelopen voorjaar helemaal geen vingerafdrukken achter te laten, terwijl we wel een kaartje hadden voor meerdere dagen. De mensen bij de poortjes gaven aan dat het systeem maar 50% van de tijd aan staat.
-
Je moet de Disney kaartjes op de achterkant voorzien van een handtekening, toch? Zo weten wij ook welk kaartje van wie is.
Kaartjes achterlaten is één ding, maar toch zeker niet i.p.v. een fatsoenlijke tip?? Wij leggen ook elke dag een tip neer met briefje en wat lekkers wat we van te voren thuis inslaan voor diverse mensen die ons op de vakantie "verzorgen". Gewoon als aardigheidje.
-
@ Rolandino.
Misschien dat de nieuwe scanners die deze week in gebruik zijn genomen beter werken?
-
Deze worden momenteel slechts getest en daar heb je dus een speciale RFID voor nodig op je kaartje. We moeten nog maar afwachten of dit uiteindelijk de nieuwe poortjes gaan worden.
-
Zojuist via American Estates kaartjes gekocht voor WDW 7 dagen Magical base (volwassene) voor de totaal prijs van € 386 dat is dus € 193 pp. Incl verzendkosten. Kaarten zijn ook voor 2012 geldig... ook dat is nu geregeld..
-
@sybe1999;
Hallo Sybe,
vreemd genoeg kom ik op de off Disney ticket web site op een prijs van 322 en dan nog zonder waterparken / Quest en Golf.
of zijn de prijzen als je in een Disney resort verblijft goedkoper ?
Maar dan denk ik dat je het verschil wel betaald in de accomodatie.
Gerard.
-
effen reageren nog over het achterlaten van nog geldige kaartjes
wij ze gewoon laten liggen omdat ze niet werken in holland ;)
het lijkt me sterk dat het disney system zo snel werkt dat hij kaartje kan combineren met vingerafdruk. ze hebben 10.000 bezoekers. een vergelijking in database zou wel meer tijd kosten dan die 30 seconden. die het nu duurt.
dat de code wordt gecontoleerd ( nummer) daar zal hij wel 30 seconden voor nodig hebben. de vingerafdruk is waarschijnlijk een hebbe dinggetje.
ik had grootte problemen telkens weer, dan wilde mijn wijsvinger weer niet en moest duim, zelfs 1 keer mijn middelvinger ;). maar telkens na wat boze gezichten achter mij , mocht ik door.
die rfid kaarten is geen haar beter hoor , werking waarschijnlijk het zelfde als de nederlandse ov chip kaart.
-
Het is ook niet echt een complete vingerafdruk maar een numerieke waarde. En die waarde kun je snel in een database vergelijken.
Citaat:
A Disney representative told Newsinitiative.org more about the technology in the fingerprint scanners that will retire the finger geometry readers:
"It's essentially a technology upgrade," said Kim Prunty, spokeswoman for Walt Disney World. The new scanner, like the old finger geometry scanner, "takes an image, identifies a series of points, measures the distance between those points, and turns it into a numerical value." She added, "To call it a fingerprint is a little bit of a stretch"
En het enige wat die RFID kaarten doen is het nummer van jouw kaartje doorgeven zodat je het kaartje niet in een sleuf hoeft te stoppen.
Citaat:
Guests visiting Epcot today have the option of having their tickets scanned and then equipped with a Mickey Mouse sticker with an embedded RFID chip, presumably encoded with the same information found on the ticket’s magnetic strip, normally used for entering the park. The sticker itself is a bit thicker than a standard paper ticket due to the chip inside, but not thick enough to be intrusive. If the test goes well, future tickets presumably will have RFID chips embedded inside them.
Upon approaching the new RFID scanners, guests are instructed to simply hold their chip-equipped tickets up to the Mickey Mouse head shape, then place a finger onto the biometric scanner, and wait for the green light to pass through. Reports suggest it is a faster process than going through traditional turnstiles, taking only a few seconds.
-
Citaat:
Njit
Het is ook niet echt een complete vingerafdruk maar een numerieke waarde. En die waarde kun je snel in een database vergelijken.
persoonlijk zie ik dat technisch haast onmogelijk die vingerafdrukken, natuurlijk kan je berekeningen uitvoeren en dan komt er best een nummer uit. als je dan geen beschadiging heb die week kan het getal overeenkomen met het nummer. blijkt ook wel want ik niet elke dag dezelfde druk op dat plaatje uitoefenen. zelfs bij de pas controle op vliegveld stond ik meer dan gemiddeld te "kloten" met die vingerafdrukapparaat ;). maar goed als disney er geloof in heeft moeten ze het vooral doen. het is nou niet dat er niet betaald is voor die kaartjes. het zal nooit zo worden als bij kenneydy space centrum hoop ik, daar stonden wij wel 45 minuten voor de kassa ( geen vingerafdruk maar bellen ,bellen bellen , wie wij nu wel waren.
-
Tickets Walt Disney World 2012
Is het interessant om deze nog dit jaar te kopen?
We gaan volgend jaar voor het eerst naar Orlando en zouden een 6 dagen pas met fun optie aankopen. Heb een paar verschillende sites bekeken en voor zover mijn Duits het toelaat begrijp ik dat je bij http://www.attractionticketsdirect.de/ nu nog tot eind dit jaar tickets voor 2012 kan kopen aan de prijs van 2011, op alle andere sites is het toch gevoelig duurder...
Heb hier al diverse positieve reacites gelezen op deze site dus zou ze nog dit jaar aanschaffen, of komen er na 01/01/2012 gewoon nieuwe promoties?
-
Promoties zullen er altijd zijn. Het is echter altijd moeilijk in te schatten wat het juiste moment is om tot aanschaf over te gaan. Maar dit geldt eigelijk voor elke aanschaf van wat dan ook.
Wanneer JIJ het een goede deal vindt, dan moet je het gewoon doen.
Wij hebben vorig bij de genoemde site tickets gekocht, ook toen was er een promotie en wij waren er blij mee. Later was er weer een andere promotie die ook mooi was.
Bedrijven doen er alles aan om jou uit de markt te halen, en jou de keus om op een bepaalde actie in te gaan.
Lastig is het altijd, maar wanneer je eenmaal in Florida bent dan ben je allang vergeten hoe je de tickets hebt gekocht en ben je alleen maar aan het genieten. :D
-
Als ik 2 pretparken wil doen en een waterpark, moet ik dan een 3dagen ticket kopen met optie Water Park Fun&More?
We gaan niet parkhoppen.
-
Als je die allemaal op 1 dag wilt doen, dan koop je een 1-dag ticket met hopper-optie aan de kassa bij het park en een waterpark-ticket aan de kassa van het waterpark.
Als je ze in drie verschillende dagen wilt doen, dan koop je 2x een 1-dag ticket aan de kassa bij het park en een waterpark-ticket aan de kassa van het waterpark.
Het ticket dat jij noemt (3-dagen Magic Your Way Base ticket met waterpark-fun&more) kost iets meer dan $300. Terwijl 2x een 1-dag ticket + 1x Disney waterpark $91 + $91 + $53 = $235 kost. Give-or-take een paar dollars.
-
Met een 3-dagen Magic Your Way Base ticket met waterpark-fun&more kun je 3 dagen het park in én nog 3 dagen een Fun-optie gebruiken. Niet wat jij zoekt dus...
-
@Njit;
Dus 3dagen pretpark en 3dagen waterpark aka 6dagen in het totaal?
Of 3dagen pretpark en op die 3dagen kan je ook nog naar een waterpark?
Gewoon uit interesse... Het zou dus idd niet beter zijn.
-
-
als ik tickets koop via wdtc.disneyinternational.com moet ik een begin datum opgeven. Is dit de datum dat mijn reis begint (reis duurt 17 dagen) of de datum dat ik voor het eerst gebruik wil maken van de tickets?
-
Maakt verder weinig uit toch? Je krijgt nadat je de datum kiest de keuze uit een aantal tickets. Deze tickets zijn wel UK Only!