Wow geweldig Walmart...Macy's!!
Ben helemaal verslaafd.
Wij hadden trouwens geen problemen met de Walmart aan Cortez Road. Wij zijn er eind mei geweest (begin juni).
Afdrukvoorbeeld
Wow geweldig Walmart...Macy's!!
Ben helemaal verslaafd.
Wij hadden trouwens geen problemen met de Walmart aan Cortez Road. Wij zijn er eind mei geweest (begin juni).
wij zijn afgelopen florida vakantie oa in de walmart geweest
aan de 5991 New Goldenrod Road,orlando
een hele fijne winkel vonden wij zelf,lekkere sfeer en vriendelijk en behulpzaam personeel
de volgende keer in orlando gaan we zeker terug naar die winkel
andere keren gingen we naar die aan de S John Young Pkwy
dat de walmart wel eens tegen kan vallen qua personeel dat hebben we ook mee gemaakt, wel in Pigeon forge, Tn
daar wil je gewoon na 1 keer niet meer komen
in florida hebben we dat in andere plaatsen buitenom orlando nog niet gehad
is er bij target ook voetsel te verkrijgen? en welke van de 2 is het beste qua eten?
Het assortiment levensmiddelen van de Super Target is iets groter dan dat van de Walmart
Wij kwamen er achter dat juist Target met bepaalde producten weer goedkoper was (koffie, broodbeleg). Dit was de "nieuwe" super Target aan de 192 in vergelijking met de Walmart aan de US27.
Net als in Nederland, de ene supermarkt heeft product X goedkoper en de ander product Y.
Heeft iemand wel eens iets besteld bij Walmart?
Ik wil met CC bestellen, maar kan geen NL adres invullen?!
Het is voor instore pick-up..
Dat lukt je niet met je credit card. Voorheen heb ik dat altijd met Paypal gedaan omdat je geen adres hoeft in te vullen. Dan kan je het verblijf adres in Amerika gebruiken.
Dan doe ik het met paypal.. bedankt Ebelix!
Is dit bij jullie gelukt?
Ik probeer n.l. een top-up card voor Virgin data te bestellen, die wordt als e-mail opgezonden. Ze hebben dus eigenlijk geen aflever(post)adres nodig.
Ik heb via Paypal mijn hoteladres als afleveradres (geschenk) ingevuld , maar na een paar minuten krijg ik een bericht dat de order door Walmart gecancelled is en het bedrag teruggeboekt.
Het loopt waarschijnlijk toch wat anders dan met "in store pick up", maar wellicht hebben jullie recente ervaring.