Ik vind het ook machtige auto's en ik zou er graag 1 hebben :lol: ! Vorig jaar juli ook de Equinox gehuurd (want ERG goedkoop) bij Alamo, en toen kregen we een 'upgrade' naar een Chevrolet Trailblazer EXT (volgens mij hadden ze helemaal geen Equinox staan), prachtbak vond ik en reed super ! Was gewoon weer wennen terug in Nederland.
Dit weekend wederom een Equinox gehuurd bij Alamo, nu hier in New York. Ik dacht wellicht weer zo'n Chevy te krijgen, maar we kregen inderdaad een kleinere SUV, namelijk een Buick Rendexvous. Splinternieuw (14 mile op de teller) en reed erg lekker (zelfs nog aangehouden door de politie voor 'excessive speeding' :oops: ). Maar niet echt een hele mooie auto. Wel groot genoeg, een soort mini SUV.
Ook nog wel een leuk verhaal, toen ik vorige keer met een collega in NY op bezoek was, vertelde mijn collega trots dat hij een BMW X5 had. Ah, zei onze Amerikaanse collega, heb je een mini-SUV ! Ik kwam niet meer bij van het lachen :lol: ! Maar inderdaad, een X5 is hier echt een kleintje. Zelfs in New York rijden er zoveel van die grote bakken rond, je zou zeggen dat hier een Kia Picanto of zo beter op zijn plaats zou zijn :wink: !
Voor donderdag in Californie (LA) heb ik wederom een Equinox besteld, ben benieuwd wat ik daar krijg !