Re: universal kaartjes via creditcard wie heeft ervaring er mee
Ook wij hebben de kaarten van Universal met de CC betaald. We kregen behoorlijke korting via mastercard. Het bedrag wordt meteen van je CC afgeschreven en je ontvangt van Universal een mail met daarin je e-tickets. Deze neem je mee en kun je bij de kassa scannen. Let er wel op dat de e-tickets op naam zijn, dus je moet wel bij de kassa van Universal je paspoort en creditcard ter bevestiging laten zien! Wij hadden wat problemen met de mail, maar naar 1 telefoontje met Universal was alles opgelost!
Re: Tickets voor Orlando, waar kopen?
ben momenteel in orlando en heb tickets gekocht bij Wal Mart: 1 dag universal 63 ipv 76 dollar aan de gate en seaworld plus busch gardens 2 dagen 99 dollar. leek me een interessant aanbod...
Re: Tickets voor Orlando, waar kopen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Farah
ben momenteel in orlando en heb tickets gekocht bij Wal Mart: 1 dag universal 63 ipv 76 dollar aan de gate en seaworld plus busch gardens 2 dagen 99 dollar. leek me een interessant aanbod...
De ticket-store in de Walmart aan de 192 is trouwens verplaatst. Eerst zaten ze in een hokje, binnen net naast de rechter ingang, nu staat er een counter midden in de winkel, tussen de Disney-spulletjes. Niet echt goed zichtbaar, dus even zoeken.
Re: Wie heeft er ervaring met het online kopen van tickets
Ik heb vorig jaar gewoon tickets via Universal onlne besteld helemaal geen probleem, en anders kun je ze altijd bellen.
Uiteraard zijn de prijzen aantrekleijk omdat de dollar nu zo laag staat.
Re: Wie heeft er ervaring met het online kopen van tickets
Ik heb zopas online tickets gekocht voor Sea World (momenteel is de prijs voor volwassenen de prijs voor kinderen!). Bij Sea World zelf dus.
2 Minuten later kreeg ik een mail met de e-tickets al in mijn bus, af te printen en mee te nemen.