Is per persoon (voor de gewone toerist althans) 1 koffer dus geen enkel probleem.
Hetzelfde met handbagage 1 stuks per persoon.
Inderdaad zijn koffers goedkoper in de VS, zeker als je naar de outlets gaat.
Knaapje
Afdrukvoorbeeld
Is per persoon (voor de gewone toerist althans) 1 koffer dus geen enkel probleem.
Hetzelfde met handbagage 1 stuks per persoon.
Inderdaad zijn koffers goedkoper in de VS, zeker als je naar de outlets gaat.
Knaapje
Al heel veel koffers gezien, outlets, malls, specialty stores, souvenirshops, maar toch al weer een paar keer geslaagd bij Luggage Superstore - 5627 I-Drive FL32819, bij Kirkman Road.
Zeer ruime sortering, alle merken, gunstige prijzen, met ruimte voor afdingen ;-)
Ook handig, opvouwbare weekendtassen. Die halen we altijd bij de Wal*Mart.
Handbagage geen gewichts- of afmeting beperking. Kan ik een weekendtas als handbagage mee terugnemen, bijv. die van Wal Mart?
Nou?
Dat zou ik toch maar even goed checken.
Meeste luchtv.mijen hebben een gewichtsbeperking en vele ook een max. maat.
Ik meen dat je Delta vliegt:
http://www.delta.com/traveling_check...ryon/index.jsp
max.115 cm dus. (56*36*23)
Knaapje
Er zijn van die apparaatjes daarvoor. Een paar maanden geleden in een folder van de Aldi gezien. Was ong 6 euro. Misschien op marktplaats te koop?
Koffer weegunsters hebben ze ook bij de Walmart, liggen ze niet bij de koffers dan kun je ook de weegunster voor het vissen meenemen bij de Walmart.
En anders even bij de Publix je koffers wegen op de weegschaal bij de ingang (gratis).
Toch wel grappig dat in dit topic steeds weer dezelfde vragen en antwoorden terugkomen....
Please don't take this personally :mrgreen:
Tja we hebben denk ik gewoon geen zin om extra te betalen als we overbagage hebben.
Ik ga in ieder geval proberen zo min mogelijk heen mee te nemen (kleren voor ong een week terwijl we 4 weken gaan) want dan kan ik wat winkelen daar en dat mee terugnemen en hopelijk onder de 23 kg per persoon per koffer te blijven. Gaat nog lastig worden maar ok.
Als handbagage hebben we ieder een dagrugzak denk ik.
.........Tja we hebben denk ik gewoon geen zin om extra te betalen als we overbagage hebben...................
Of weinig zin (lees: te lui) om oudere postings te lezen.
........Please don't take this personally :mrgreen: ............
Knaapje
Off topic: BTW ik mis het internationale rijbewijs in dat opzicht al een poosje.