Re: WDW Last Minute Overnachtingen??
Bedankt voor je reactie Cindy,
Ik had een beetje gehoopt dat er een of andere site is waarbij je rete goedkope last minutes zou kunnen boeken. Een beetje het zelfde als je een vakantiehuisje hier in nederland kan boeken voor aankomend weekend voor 50 euro oid maar begrijp dus dat dat er niet in gaat zitten.
neen zeker niet voor 50 euro dat ga je nooit of te nimmer vinden .
Maar wij hebben vorig jaar ook zoiets gedaan en geloof mij het was het geld niet waard je bent er zo kort dan kan je beter je nog eens laten gaan in de mall .
Mag ik het daar mee oneens zijn? :lol:
Het GF is voor ons de kers op het toetje en voor ons zeker het geld waard.
Wel ben ik met je eens dat een nachtje geen recht doet aan de ervaring. Alleen slapen en dan weer verrekken is idd jammer aangezien dit hotel zo veel meer te bieden heeft. Alleen al de mogelijkheid om even naar MK te zoeven als je iets vergeten hebt is geweldig. :wink:
We staan weer voor 8 dagen geboekt en verheugen ons weer op de greeter die ons begroet met "welcome home".
gelijk heb je tink maar toch niet voor 1 nachtje dat is als een chocoladetaart waar je een kruimetje van krijgt en aan de rest niet mag aankomen .
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
cindy74
.... een chocoladetaart ....
Volcano !!!
http://img89.imageshack.us/img89/414/76volcan.jpg
Sorry.
Re: WDW Resorts: Last Minute Overnachtingen?
^^^^ hahahahhahah en blijf daar maar eens vanaf
Bijna onmogelijk om daar vanaf te blijven ;-)
hahahaha!!! Ziet er erg lekker uit
Maar om op het onderwerp terug te komen, zo ver ik weet doet Disney niet echt aan last minutes. Ik durf dit niet met honderd procent zekerheid te zeggen, maar ik heb inmiddels al behoorlijk wat fora afgestruind en ben er nog nooit iets over tegen gekomen. Ik geloof ook niet dat het ooit heel erg leeg is in de hotels, maar dat kan ook aan mij liggen
Als je maar 1 nacht blijft en je wilt toch graag de disney ervaring, kan ik je aanraden om gewoon in de value resorts te overnachten. Veel betaalbaarder en volgens mij gewoon erg leuk
WDW Resorts: Kortingsacties 2011
Morgenvroeg gaat er een nieuwe kortingscode gelden voor de WDW resorts
April 2011 - October 2011 - Save up to 40% Valid for stays select nights 4/28/11-6/14/11 and 8/16/11-10/1/11.
Save up to 35% off the non-discounted price when booking a room at Walt Disney World for stays most nights 4/28/11-6/14/11.
- Save 15% at All Star Movies
- Save 20% on Select Disney Value Resorts and Port Orleans French Quarter
- Save 25% on Select Disney Moderate Resorts, Disney's Animal Kingdom Lodge and Polynesian Resort
- Save 30% on Select Disney Deluxe Resorts
- Save 35% on Select Disney Deluxe Villa Resorts
Save up to 40% off the non-discounted price when booking a room at Walt Disney World for stays most nights 8/16/11-10/1/11.
- Save 20% at All Star Movies
- Save 25% on Select Disney Value Resorts and Port Orleans French Quarter
- Save 30% on Select Disney Moderate Resorts, Disney's Animal Kingdom Lodge and Polynesian Resort
- Save 35% on Select Disney Deluxe Resorts
- Save 40% on Select Disney Deluxe Villa Resorts
Discount Code: The following code can be used for obtaining these discounts by calling Disney directly,
Ik heb gebeld en kreeg de korting zonder problemen. Als je al geboekt hebt kun je de korting zonder probleem krijgen op je bestaande boeking.
Re: Nieuw kortingscode voor WDW Resorts
We maken er wel geen gebruik van (villa), maar bedankt voor het uiztoeken. altijd handig kortingscodes
Grz
Ton