Ah balen, naja hopen dat er tzt weer een aanbieding is :)
Afdrukvoorbeeld
Wij hebben in de t mobile shop in de Florida mall die van 71 dollar zaterdag gekocht, werkt super!
De online aanbieding is weer terug bij T-Mobile $59 voor een mifi router, plus $10 voor de SIM.
Omdat wij in Florida best wel vaak (en lang) onderweg zijn, hebben wij besloten om een mobiele Hotspot aan te schaffen, want dat is best handig in de auto. Nu is toevallig net de Virgin Sierra Wireless 3G/4G Mobile Hotspot bij Walmart in de aanbieding voor $71,88 en wij zijn dan ook benieuwd of forumleden ervaring(en) met dit apparaatje.
http://img15.imageshack.us/img15/2866/m8xo.png
Voor $20 heb je een Virgin prepaid-card met max 1Gb data en die is een maand geldig, ruim voldoende om voor onderweg wat op te zoeken met Google(Maps), mn Faceboek pagina bij te werken en het checken van de mailbox.
Wij horen het graag even ;-)
Wij hebben vorig jaar een 3G Mobile hotspot gekocht van Virgin. Het werkte wel maar zeer traag en met veel uitval. Daarom dit jaar een 4G mobile hotspot van Verizon geprobeerd, kostte $ 99,00. Dit apparaat voldeed volledig aan onze verwachting. Geen uitval gehad en zeer snelle laadtijd van pagina's. De prepaid plan's zijn iets duurder, maar dan heb je ook wat!
Daarom lijkt me dit, zeker door de 4G, een mooie oplossing. Volgend jaar zijn we bij elkaar 7 weken in Florida, en hebben nu al een aantal dagtrips in de planning en dan is het handig als je onderweg even e.e.a. kunt opzoeken als je veel onderweg bent. Zou natuurlijk kunnen stoppen bij een 'Mac' of zo, maar dat gaat meestal moeilijk in een natuurpark. In de natuurparken heb je zowiezo bij de parking mobiele dekking, dus zal de 3G/4G ongetwijfeld ook wel werken ;-)
Ik heb ooit een MIFI in Nederland aangeschaft en daar doe ik dan een prepaid kaart in van welk dan ook. Werkt Super!
70,-$ lijkt mij een prima prijs
Hoi...
ik had gewoon een maand sim kaart gekocht met onbeperkt internet van t-mobile..(40 dollar ofzo) Mobile hotspot aan op je iPhone en klaar. :-) oké, geen 4g, maar het werkt.. En je kan onbeperkt gratis bellen naar vast nummers in NL.
Uiteindelijk toch de Virgin Mobile HotSpot aangeschaft bij Walmart. De installatie gaf wat probleempjes maar daarna werkte het dingetje als een speer. Onderweg o.a. op Hwy-192 en I-4 en in de Premium Outlets 4G-dekking
http://img22.imageshack.us/img22/1593/0vyv.jpg
Ik heb me (nog) niet verdiept in het dataverbruik, maar denk dat het door hoofdzakelijk gebruik van Facebook en What's App wat ik er mee gedaan heb best wel mee zal vallen:up: