Re: rijbewijs grote alamo mini van
Geen idee of ze ernaar kijken in de USA. Ze rijden daar allemaal met grote auto's..
Welke auto had je trouwens in gedachte? Een SubUrban heeft 8 zitplaatsen. Dit zou je dus gewoon mogen rijden. Auto's met meer zitplaatsen hebben ze volgens mij niet..
Zoiets geen optie?
http://img64.imageshack.us/img64/7343/shortbusmz4.jpg
de minivan chevrolet express of soortgelijke, 12 zitter, wij willen geen risico's nemen daar ter plaatse of als er een ongeluk gebeurd zitten wij met de gebakken peren en zeker in de USA
ja op www.alamo.com, geef dan maar eens de datum van vandaag in en voor het gemak afhalen en inleveren miami, dan krijg je alle types te zien en helemaal onderaan kan je een knop indrukken voor de minivan voor 15 pax.
Misschien een idee om Alamo.nl te bellen om te vragen of je hier met een Europees rijbewijs in mag rijden.
Met hoeveel mensen gaan jullie dan?
je mag zo'n minivan best rijden, zolang je niet meer dan 8+1 passagiers meeneeemt.
Eric
dat blijkt dus niet zo te zijn, als je auto meer dan 8 zitplaatsen kan bieden dan is het al in Nederland verboden. Zelfs al zou je er maar 4 personen er in hebben. Maar nogmaals ik ga het vandaag navragen bij Alamo dus ik kom erop terug.
alamo net gesproken en die is het nu aan het uitzoeken. Daar zeiden ze o dat is geen probleem met een klein rijbewijs, maar ik wil het voor 100% zeker weten dat het in inderdaad goed is.