Re: Vliegtickets 2011 (excl. juli/aug)
Voor Brussel is het een ander verhaal...
Bovendien bedoel je de "gewone" tarieven of de Touroperator (goedkopere) tarieven.
De "gewone" ongeveer 330 dagen van te voren (afhankelijk van de airline)
Touroperator tarieven altijd later... (ongeveer 2 á 3 maanden later) :mrgreen:
Geboekt bij:AV
Periode: 1 t/m 16 Okt. 2011
Route: AMS - IAD- MCO vice versa
Maatschappij: United
Aantal personen: 4 volwassenen
Totaalprijs: Euro 2360
Toch een meijertje meer vergeleken met de laatste keer :evil:
Gelukkig vliegen we de volgende keer weer op mijlen i.p.v. euro's :mrgreen:
Tja dat is natuurlijk wel waar maar eerlijk gezegd zouden die 300 Euro voor ons helemaal geen probleem zijn alle voors en tegens tegen elkaar afwegend. De kleintjes krijgen een eigen bedje en als je eerst tien uur moet vliegen, dan overstappen om nog een keer met je kleintjes weer te moeten vliegen en dan alsnog vervoer naar je hotel moet zoeken weet ik nog niet waar je beter mee bent.
Tien uur een baby op schoot houden, overstappen en weer het hele circus lijkt me ook geen pretje.
De vliegtaxs lijkt wel duur maar daarentegen kost parkeren ook bijna niks dus dat kun je tegen elkaar wegstrepen.
Maar goed ieder zijn keus. :lol:
Ps wij hebben even rondgesnuffeld en ik ben erachter gekomen dat ophalen en terugbrengen vanaf ons huis naar Duesseldorf met een taxi nog goedkoper is dan langparkeren daar.
Geboekt bij: American Estates 03-12-2010
Periode: 30 april t/m 14 mei 2011
Route: AMS - IAD- MCO.... aankomst : MCO 19:34 PM
Route retour: MCO - IAD - AMS .....vertrek : MCO 11:36 PM
Aantal personen: 3 (2 volw 1 kind)
Totaalprijs: Euro 1613,--
Tis er toch van gekomen we gaan weer en wel in 2011 al!!!! Gelukkig nog mooie vliegtickets te krijgen.
Geboekt bij: tix.nl 03-12-2010
Periode: 15 maart t/m 19 april 2011
Route: BRU - IAD- MCO
Route: MCO - IAD - BRU
Aantal personen: 2
Totaalprijs: Euro 446,50 incl.kosten x 2 personen = Euro 893
Hallo allemaal,
ik weet niet of het aan mij ligt, maar het heeft me bloed, zweet en tranen gekost om iets te boeken van 23 apr t/m 7 mei ( schoolvakantie ). Dat heeft waarschijnlijk er ook mee te maken dat het Paas weekend erin valt.
Dit jaar zijn we van 1 t/m 15 mei geweest en het kostte in totaal ongeveer 3650 euro voor 4 retourtickets met KLM/Virgin ( 2 volw en 2 kinderen ), Fantasy World Resort voor 14 dagen en de huur van een grote klasse auto ( Chevvy Impala ) bij Alamo.
Ik heb nu via Expedia een totaalpakket geboekt voor 4 tickets met Lufthansa via Frankfurt, 14 dagen Floridays Resort op Int Drive en huur van de zelfde autoklasse bij National. Dit kostte in totaal 4225,=, maar daar zit een flinke korting op. Als ik de zelfde vlucht via Lufthansa boek, het hotel via Hoteldiscount.com en de autohuur via National, kom ik op 5167,= euro uit.
Het is niet helemaal vergelijkbaar, omdat het appartement veel luxer is dan wat we dit jaar hadden.
Ik wil alleen aangeven dat de vluchten zeer moeilijk te boeken zijn via vliegtickets.nl, vliegtarieven.nl etc. Ze hebben momenteel allemaal hele lange overstaptijden, of ze gaan bijv via Manchester, en dat doe ik never nooit meer.
Anyway, ik ben er blij mee, volgend jaar weer lekker naar Florida !
Uiteindelijk geboekt (in combinatie met een auto)
Geboekt bij: American Estates 07-12-2010
Periode: 30 april t/m 14 mei 2011
Route: AMS - IAD- MCO --> aankomst :MCO 19:34
Route retour: MCO - IAD - AMS --> vertrek : MCO 13:45
Aantal personen: 2 volwassenen, 1 kind (5) en 1 baby
Totaalprijs: Euro 1760,--
@ Pumi: zelfde datums ;-) Ook wij zitten helaas aan de vakanties vast! Maar we hebben er zin in
Ter informatie; voor alle Florida fans, heb vandaag bij connections.be tickets geboekt aan 335€ per persoon all/in, was verschoten dat ze nu al met scherpen prijzen komen, maar blijkbaar is dit wel juist, heb 3 tcikets aan deze prijs geboekt voor Miami van 6 tot 24 juni...
Groeten
Sébastien
vandaag geboekt, jippie......we mogen weer
Geboekt bij: American Estates 30-12-2010
Periode: 8 oct t/m 28 oct 2011
Route: AMS - EWR- MCO --> aankomst :MCO 16.16
Route retour: MIA - EWR - AMS --> vertrek : MIA 16.35
Maatschappij: United, maar uitgevoerd door Continental
Aantal personen: 5 volwassenen,
Totaalprijs: Euro 557,--pp, totaal Euro 2785,--
Auto: Minivan Dollar platinum Euro 924,--