Re: Reisorganisatie: American Estates
Bij AE gebruiken ze zo te zien nog de ouderwetse frames. Een groot nadeel daarvan, is dat de zoekmachines direct linken naar de pagina's op de site en je dus met een beetje pech een 'halve' pagina ziet, zonder links naar andere pagina's. Hier en daar hebben ze daar wel een foefje voor gebruikt, maar bijv. bij de Algemene Informatie niet.
Met een weekendje prutsen kan je er best wat aardigs uit krijgen met behulp van wat php of een 'cms' als Wordpress (cms mag ik het niet noemen, maar iedereen kan met Wordpress wat maken). Maar ik kan begrijpen dat de eigenaar hier geen kaas van hoeft te hebben gegeten of er geen tijd voor heeft.
Disney area standard homes kunnen overal staan.
Wij hebben toen in davenport gezeten.
Southern Dunes ligt verder dan 20 minuten van de parken af. Ik denk minimaal een half uur.
Je hebt wel een walmart om de hoek zitten :), daar ben je binnen 5 minuten. Ook zijn het erg mooie villa's en is het terrain bewaakt.
Zeker een aanrader.
Wij zaten ook in Davenport (Westridge community) toen we voor de Disney area villa's hadden gekozen. Ik vond het te ver van Disney dus daarom de keer daarop voor Lindfields gekozen via American Estates. Dat ligt een stuk dichterbij WDW.
Wij zaten toen in polo park , prima te doen , ruim huis aan de golf baan erg mooi.
Sinds kort via een 'omweg' weer in contact gekomen met American Estates, mails worden snel en duidelijk beantwoord, zijn nu bij hun aan het rondkijken voor 2015.