Hebben wij even mazzel! Wij vertrekken 7 maart 2014 en komen 24 maart terug :) Kunnen we nog lekker veel mee terug nemen :D
Afdrukvoorbeeld
Hebben wij even mazzel! Wij vertrekken 7 maart 2014 en komen 24 maart terug :) Kunnen we nog lekker veel mee terug nemen :D
Pfff wat balen zeg... Vond dit juist 1 van de grootste pluspunten van Arkefly.
Is inderdaad jammer want de vlucht gisteren is ons goed bevallen, de ruimte in comfort is prima en de wetenschap dat je los kunt gaan met 35 kilo pp was ook een afweging voor ons tijdens de boeking. Gelukkig mogen wij deze terugreis nog wel 35 kilo pp meenemen
Vanmiddag kon ik mijn stoelen reserveren voor 28 augustus naar Florida. en nu viel het me op, ik vlieg heen met een boeing 767 zonder wingjets en terug met wingjets. Ik zit op beide vluchten op stoel 2A. Is met wingjets een beter vliegtuig?
De vliegtuigen met winglets zijn minder oud dan de vliegtuigen zonder winglets. Winglets heeft een brandstofbesparende effect. Alleen zijn de vliegtuigen zonder winglets minder krap (2-3-2 stoelen per rij) en met winglets krapper want meer stoelen per rij. (2-4-2)
Gezien deze mede forummer stoel 2A heeft, reist deze premium comfort. Dan is het de vlucht met de wibgletvariant 2-3-2 en de vlucht zonder wingletvariant 2-2-2.
Voor de stoelplategronden kan je ook op deze website kijken
Als ik maar veilig aankom. Ik ben vorig jaar voor het eerst naar Florida geweest en nu ben ik verslaafd geraakt
Hoi!
Even een vraagje: Wij vliegen met Arkefly terug vanaf Orlando. Nu weet ik dat je dan een tussenstop hebt op Miami.
Hoe zit dat dan als je je stoelreservering boekt 3 weken van de te voren. Geldt deze stoelreservering vanaf Orlando alleen naar Miami. Of van Miami naar Amsterdam. Of van Orlando naar Amsterdam?
Anders heeft het in het eerste geval natuurlijk geen zin om die vast te leggen.
Iemand ervaring hiermee?
Groetjes,
Melissa
Klopt het dat Arkefly vanaf volgend jaar (medio april meen ik) niet meer op maandagen naar Sanford vliegt? Of is het schema gewoon nog niet volledig ingevuld?
Van Miami naar Amsterdam :)