Ik ben net terug van een maandje Florida, heb gebruik gemaakt van de Sygic app voor Android (zie een paar pagina's terug) ben er zeer tevreden over, heeft altijd zonder problemen gewerkt ;) én een stuk goedkoper dan een navigatie systeem huren haha
Afdrukvoorbeeld
Ik ben net terug van een maandje Florida, heb gebruik gemaakt van de Sygic app voor Android (zie een paar pagina's terug) ben er zeer tevreden over, heeft altijd zonder problemen gewerkt ;) én een stuk goedkoper dan een navigatie systeem huren haha
He Mattie, daar hebben we ook mee rondgereden en inderdaad : werkt echt super !! Geen apart systeem mee voor ons !
Zaten jullie vrijdag in het vliegtuig ( Arke ?) die zo snel kon vliegen :D
Jazeker, de beste piloot had nog aardig wat van de vertraging teruggewonnen zeg maar :) Op welke rij zaten jullie?
Op rij 17. comfort class, de duo seat was helaas bezet maar ondanks dat was het een prima vlucht. Ik vind de service van Arke en de beenruimte in CC echt prima !
Nou dan hebben we elkaar vast gezien ik zat op rij 8 :) Het eten smaakte prima (al had ik persoonlijk liever ontbijt gehad :p) Gelukkig best nog wel een paar uurtjes kunnen slapen.
Bedankt voor de tip voor de NavFree. Heb hem zojuist op de iPad gedownload. Ben benieuwd, over 2 maanden kan ik hem gebruiken.
Hier ook zojuist NavFree geinstalleerd. De komende maanden eens gaan uitzoeken hoe t werkt. Thnx voor de tip.
Onlangs tijdens mn Florida-trip behalve met mn GARMIN ook genavigeerd met NavFree (op iPhone + iPad) en ik moet zeggen dat NavFree sinds de laatste 2 updates enorm is verbeterd. Dit geldt overigens ook voor NavFree Benelux die ik hier in NL gebruik.
Dag allemaal. Ik ben op zoek naar een alternatief voor het huren van een gps system bij het auto verhuurbedrijf. In onze omgeving heeft helaas niemand een navigatie met Amerika erop. Nu lees ik hier veel over Sygic. Ik heb deze nu gedownload op mijn android toestel. Ik kan hem 7 dagen uit proberen. Iemand enig idee wat hij daarna kost? En de benlangrijkste vraag; Heeft iemand recent gebruik van Sygic in Florida gemaakt??
De prijzen staan op http://www.sygic.com/en/android:buy-now . Noord-Amerika kost 28 euro (USA/Canada/Mexico). Enkel de USA kost 24 euro.