Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
de Ultimate tickets staan o.a hier bij http://www.undercovertourist.com/uni....html?curr=eur
Zit ook dik te twijfelen om die te bestellen maar ik kan maar geen email adres vinden om te vragen of ze echt naar NL verzenden en mijn gesproken Engels is wel aardig maar niet echt perfect dus als iemand een email adres kan vinden..........graag.
Ja, ze versturen echt naar NL (niet naar BE). Ik heb al een aantal keren bij hun UCT besteld en keurig en snel thuisbezorgd gekregen.
Re: Waarom betalen wij meer
Welkom in de wereld die TimeShare heet. Als Nederlander ben je niet interessant voor de verkoper (gelukkig maar zullen sommigen denken). Daardoor kom je niet in aanmerking voor de korting.
Inderdaad, gelukkig maar. Wie wil er nou uren luisteren naar die Timeshare bullshit. Ik betaal liever de volle pond dan eerst naar zo'n bijeenkomst te moeten gaan.
:cool:
Eén van de argumenten is dat ze er van uit gaan dat je als Nederlander niet goed genoeg Engels spreek en verstaat om je er in te kunnen luizen.
Dat je je dus daarop kunt beroepen om er onderuit te komen.
Tenminste, dat is mij een keer verteld door een spijtoptant (a.k.a. ex-verkoper)
Dat andere, van die 2 dagen 100 of 140 dollar snap ik even niet. Waar was dat ?
hi
Je ziet t inderdaad bij allerlei dingen dat er een onderscheid gemaakt wordt tussen UK visitors en 'gewone' toeristen. Ik snapte ook al niet waarom t was, iedere toerist is er toch eentje?? Ik kan me ergens voorstellen dat niet-Engels sprekende misschien de mist in gaan bij een timeshare verhaal maar aan de andere kant: menigeen weet wel wat t inhoudt, althans op grote lijnen. Heb je daar geen interesse in dan houdt t verhaal op. Heb je wel interesse, dan zul je zelf (denk ik) moeite genoeg doen om uit te vissen hoe alles werkt.
Ze versturen echt wel naar België hoor...heb onlangs bij hen besteld en na een 5-tal dagen was alles hier netjes ten huize. :-D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ta2 Gerrit
Eén van de argumenten is dat ze er van uit gaan dat je als Nederlander niet goed genoeg Engels spreek en verstaat om je er in te kunnen luizen.
Daar gaan ze inderdaad vanuit. Bij een (timeshare) stand in Downtown Disney, je weet wel "the best kept secret", stond ik even in zo'n klapper met foto's te kijken. Ze stellen je een algemene vraag en afhankelijk van je antwoord ben je wel of niet de sigaar. Als je blijk geeft behoorlijk Engels te spreken duiken ze direct op je af. Naast mij stond een Duitser die duidelijk de Engelse taal minder machtig was en die werd volledig genegeerd. Kan natuurlijk ook ergens anders aan gelegen hebben:mrgreen:
Maar goed dat ik dit (als student Engels) te weten ben gekomen! Mochten ze nu op me af komen, kan ik tenminste antwoorden 'det mai inklish is verrie koed'. :D;)