Zij zullen wel zeggen welke kamer het wordt.
Afdrukvoorbeeld
Zij zullen wel zeggen welke kamer het wordt.
Te regelen (tegen betaling) is er altijd wel wat. Maar ga er maar vanuit dat je de goedkoopste soort kamer krijgt..
GEWONNEN!
Tampa 2 nachten;
gewonnen hotel --> Hyatt place tampa airtport / Westshore
normale prijs voor overnachting --> 169$ (staat nu wel in een actie voor 135$)
Geboden en gewonnen voor --> 50$ per nacht
amneties --> free breakfast , free parking , free internet
*vreugdedansje*
@tomenvalesca
Dat is een toffe prijs voor een Hyatt.
Hyatt hotels zijn altijd wel kwalitatieve hotels, heb nog geen één mindere tegen gekomen.
Dat zijn de leuke 'wins' ;)
Ik moet zeggen, nadat ik al 7 jaar priceline heb gebruikt, dat ik hem dit jaar wat duur vond ivm hotwire.
Priceline gaf voor een 4* vergelijkbare hotel in de betere Orlando zones aan dat je ongeveer 150$ moest betalen(nou zal je met moeite dit misschien kunnen halveren).
Bij Hotwire had ik een 4* hotel voor omrekend 60$ per nacht....Dus ben voor het eerst overgestapt op hotwire, maar hou natuurlijk altijd wel priceline in de gaten voor mijn aankomende reizen :)
Blijft een geniale manier van hotels boeken!
Hoi, ik heb recent kennisgemaakt met priceline en wou even iets meegeven wat me was 'opgevallen'. Het kan zijn dat het totaal toeval was maar we hebben 2 hotels zo geboekt en het klopte dus...
We gingen steeds kijken naar de expressdeals, daar zagen we bvb een hotel 4 sterren in regio seaworld intl drive: ipv 169$ (similar hotels) nu voor 69$. Vonden we wel interessant dus even voortgezocht. We hebben de listview van priceline even opengedaan, de 'hotel area' aangepast naar seaworl intl drive, de sterren verandert en daarna op de lowest price geklikt. Hier kregen we toen een lijst van 8 hotels. Nu bij het Hilton hotel stond 'sale', ipv 169$ maar 143$ en bij The Westin Imagine Orlando stond ook 169$ ( hier stond wel bij dat er nog maar 5 kamers vrij waren. Dus we dachten tja dan zullen het tussen die twee gaan. We zijn gaan beginnen bieden op seaworlddrive, aan 60$. Een paar keer geprobeerd( area's vergroot) en na de 4 de bieding verhoogd naar 61$ en we hadden prijs. Het was dus The Westin Imagine Orlando geworden aan 61$ per nacht voor de maand juli.
Mijn vriendin was eigelijk toen op het idee gekomen om de listview even te checken en naar lowest price te gaan. Zij had hetzelfde gedaan voor Tampa een paar dagen geleden en zij had toen ook prijs , net dat hotel dat in de listview aan dezelfde prijs stond als bij expressdeals.
Ik wil het maar even meegeven, zijn er misschien nog mensen die dit al hebben ontdekt, of die het misschien in de toekomst ook ontdekken.
Zoals ik zei, het kan toeval zijn, maar two times in a row :-) .
Groetjes
Zojuist is mijn bod geaccepteerd voor de Fort Myers area
Wij vliegen met air Berlin op Fort Myers met 2 jonge kinderen (2 en 4) op 2 september. Na aankomst mogen we meteen inchecken bij het Hyatt Place at the Forum. Dit hotel ligt direct aan de I75 en biedt grote kamers met een zithoek en uitstekende service. Afgelopen oktober hebben wij dit hotel via priceline gewonnen voor 45 dollar per nacht. Ik gebruik priceline nu al vanaf 2003 en ik moet zeggen dat ik dit misschien wel de beste deal vond die ik ooit heb gescoord via priceline. Prijs-kwaliteit verhouding is fantastisch.
Ik was blij te zien dat de eerste poging voor 45 dollar meteen weer is geslaagd. Aangezien dit het enige 3 sterren hotel in de categorie Fort Myers I75 area is kan ik elk forumlid dat via Fort Myers Airport Florida betreed dit hotel en de boekingskans op priceline aanbevelen.
Het staat ook op de site van Priceline, misschien ten overvloede, maar met de code kun je op dit moment 5% extrakorting ontvangen: De code is: SPRING.