Re: 6 personen versus Yukon
Je hebt dus een Fullsize SUV gehuurd? Waarom niet gewoon ter plaatse proberen of het past? Je weet ook niet wat je exact meekrijgt, je huurt namelijk een bepaalde klasse, niet een bepaald merk/type.
En anders nu al je boeking veranderen naar een Premium SUV. In een slagschip zoals een Suburban moet het zeker wel passen..
Het is wel mogelijk, maar passen en meten wordt het wel. Maar het is maar voor een uurtje, dus dat moet lukken.
Persoonlijk zou ik toch voor een slag groter gaan (Suburban/Yukon XL), daar stap je iets makkelijker in met 6 personen.
Gerrit / Nijt,
De Yukon XL ( die overigens wel iets meer bagageruimte heeft, de stoelruimte is exact hetzelfde als de normale Yukon ) is evenals Suburban niet verkrijgbaar bij Hertz Sanford.
Gerard.
Zit je aan hertz vast dan?
Yep, is al geboekt!
En voor de prijs van nog geen 500 Euro voor 15 dagen heb ik geen andere optie.
er is geen suburban of iets dergelijks meer te krijgen. ik heb al verschillende site,s van aanbieders bezocht maar overal niet beschikbaar in de periode van de laatste twee weken september.
Ik denk dat een kleine economy bijboeken de beste optie is, zal komende week nog even met hertz bellen om te vragen of we evt ter plaatse kunnen bezien of we naast de Yukon nog een economy nodig hebben, maar ik vrees dat ze dan aardig wat meer vragen dan dat ik van te voren een auto boek/reserveer.
mvg. Gerard.