-
Re: Upgraden ticket
Upgraden naar Economy Plus op het traject Washington - Amsterdam kost $ 97 per plaats per enkele reis. Ik vond dat ruim de moeite waard aangezien ik redelijk lang ben en met name op de terugreis die extra ruimte goed kon gebruiken om een beetje te kunnen slapen. Voor de heenreis en de korte vluchten tussen Washington en Orlando vond ik wat krapper zitten niet erg en heb daar dus geen upgrade genomen. Zo uit mijn hoofd kostte dat zo rond de $ 40 per plaats per enkele reis.
-
Re: Upgraden ticket
USAFV is inderdaad altijd welwillend en behulpzaam daar waar kan, niks over aan te merken :-)
Maar dat upgraden op de terugweg om wat meer ruimte te hebben, is een goeie tip Michael66. Wij hebben ook twee lange manspersonen bij ons en alle beetjes die je kunt pitten op de terugreis zijn meegenomen.... Het gaat ons namelijk ook om het langere deel van de vlucht. Die paar uur van Chicago (zijn omgeboekt) naar Orlando nemen we ook voor lief... dan zijn we er bijna ...
-
Re: Vragen over United Airlines
Oeps, sorry voor de verwarring jongens; hand niet helemaal goed gekeken :-\" (toch een leesbril nodig denk ik :sun: )
Het intercontinentale deel was inderdaad met een BOEING 777 en het binnenlandse deel was de Airbus...
-
Het kan idd geen airbus zijn, dat red hij niet kwa afstand. United vliegt met een triple 7 naar washigton maar ook naar chicago vanaf oktober. En idd soms met een 767. Us airways vliegt soms zelfs met een 757 en die red het net kwa afstand naar Philadelphia !!!
Als het goed is zitten wij 3 oktober in een triple 7 erg fijn. Heerlijk zo'n groot toestel ...
-
Ik heb in maart al geboekt, voor een vlucht eind volgende week via Dulles, met een 767 van UA. Vanaf het begin was dit al gepland als een 767, dus ik vermoed dat deze vlucht gewoon via Dulles blijft gaan. Het zou me niet verbazen als alle geplande 777 vluchten uiteindelijk omgezet worden naar Chicago.
-
Frank,
Niet de hele vlucht wordt omgezet van Washington naar Chigaco maar een aantal mensen uit het vliegtuig.
De 777 is groter dan de 767 dus als je een vol vliegtuig 777 hebt en je zet die vlucht om naar een 767 heb je een aantal mensen over.
Die mensen worden dan overgezet naar een vlucht met een 767 naar chigaco.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
yviera24
United vliegt met een triple 7 naar washington maar ook naar chicago vanaf oktober. En idd soms met een 767.
United vliegt al weer geruime tijd (juli) met een 777 naar Chicago. Washington wordt nog steeds met een 767 bediend.
-
Citaat:
Guus
United vliegt al weer geruime tijd (juli) met een 777 naar Chicago. Washington wordt nog steeds met een 767 bediend.
Hmmmmm vreemd mijn collega's van united hebben gezegd dat ook de washington met een triple 7 gaan vliegen vanaf october! Zal het ze morgen nog eens vragen ...
-
Dat moet kloppen !! En dan het liefst vanaf 12 Oktober (of eerder) ;-)
-
Citaat:
yviera24
Hmmmmm vreemd mijn collega's van united hebben gezegd dat ook de washington met een triple 7 gaan vliegen vanaf october!
Dat zal best kloppen. Ik gaf echter alleen aan dat dat nu nog niet het geval is.
-
Onze vucht is omgezet, we vliegen niet via Washington, maar via Chicago.
Niet zo'n probleem, alleen bedenk ik mij net, dat wij dan een uur later aan komen, dan de vlucht uit Washington, en dat dus alle bijzondere huurauto's dan wel weg zijn.
Of zouden er in dat uur nu net de mooiste ingeleverd worden?
-
@ Sylly, er zijn idd een heleboel mensen omgeboekt die via IAD zouden vliegen en nu via ORD gaan vliegen, dit heeft te maken met de 2e vlucht vanuit IAD die heeft een schema wijziging gekregen. Die vlucht gaat om 17:00 pm en nu om 17:29 pm maar die is dus volgeraakt en daardoor hebben ze mensen, helemaal omgezet via ORD ....
Tja en de auto, geen idee of de mooie auto's dan nog hebben, maar ik mag hopen dat ze genoeg auto's hebben staan, je hebt immers een reservering toch !!
-
United e-mail confirmation
Zojuist een mail ontvangen van United voor onze aankomende vakantievluchten naar Florida.
Te weten AMS-AID, AID-MCO so far so good.
We rijden naar Fort Lauderdale, dus vandaar dat we vliegen vanaf FLL.
Maar we missen, in de mail, FLL-AID.
Daarna AID-AMS.
Mijn vraag aan jullie is: Is dit een soort standaard mail waar 3 van de 4 vluchten bevestigd worden en 1, die van Fll-AID, nog niet.
Of moeten er allerlei alarmbellen gaan rinkelen en ik in de telefoon klimmen.
Groet Arie.
-
Re: United e-mail confirmation
bedoel je met AID IAD? (Washington Dulles)
Dus de heenvlucht klopt wel maar de terugreis niet: FLL - IAD / IAD - AMS?
Dan moet wel bevestigd staan in je confirmation.
Heb je al je itenary op de UAwebsite bekeken?
-
Je kunt eventueel ook op deze website je itinerary controleren. Hier zie je alle vluchtdelen wel als het goed is. Anders even contact opnemen met United om je twijfel weg te nemen.
-
Sorry voor de herhaalde typefout het is inderdaad Washington Dulles IAD.
Het staat ook bevestigd in mijn mail, en in feb. 2008 hebben we ook de stoelen voor alle 4 de vluchten uitgekozen.
FLL-IAD is het probleem. Bij itinerary op de United- site heb ik Zo gezegd geen vlucht geboekt.
Rara jongens die Amerikanen, toch maar even bellen, maandag.
Check yor trip laat helemaal niets los, welbedankt voor de hulp.
-
Waarschijnlijk heb je alleen een bevestigingscode van je reisorganisatie die werkt inderdaad niet bij United ed. Het kan ook zijn dat je bij United hebt geboekt maar bv met Lufthansa vliegt. Waarschijnlijk is je reisorganisatie de enige die je kan uitleggen hoe of wat, in principe zouden die ook je e-tickets moeten geven.
-
Jeetjemina, zacht uitgedrukt.
Ik heb rechtstreeks bij United geboekt en wat blijkt, na een telefoontje....de vlucht vanaf Fort Lauderdale naar Washington is niet meer. Ze vliegen deze route niet meer!!!
Nou lekker, we komen van een cruise, wat kunt u voor ons doen.
Ze heeft een vlucht, de volgende dag vanaf Miami naar Denver en 6 uur wachten voor de aansluitende vlucht naar Amsterdam:sad:. Daar ben ik het niet mee eens.
Dus komt ze toch met een vlucht op de oorspronkelijke datum, Miami-Washington, mooi rond 13.15 uur.
Oef mooi opgelost, wel jammer dat het wat stress heeft opgeleverd.
En kosteloze upgrade naar Economy Plus zou wel van toepassing zijn:-P.
-
Ja lekker die stress he, heb ook de nodig problemen gehad door de "de" tussen mijn voor en achternaam. Die was kwijtgeraakt dus kwam me naam niet overeen met de naam in mijn paspoort. Daarom toch maar laten aanpassen, toen begon de ellende opeens stond mijn vriendin niet meer op de e-ticket. Na veel heen en weer gebel is het wel weer geregeld, vraag me alleen af hoe het had gegaan als ik met de "oude" e-tickets bij de check in balie had gestaan.
Het viel me trouwens wel op dat de klantvriendelijkheid van in mijn geval Lufthansa wel heel erg afhangt van de persoon die je aan de lijn krijgt. Overigens voelen ze zich totaal niet verantwoordelijk voor de ontstane problemen en ik schat dan ook in dat jij ook geen kosteloze upgrade krijgt :).
-
Zie net dat onze vlucht naar Miami 24 dec via Washington nu eerst via Chicago gaat dan naar Washington en dan eindelijk door naar Miami. Komen nu pas om 22.15 aan ipv 19.30.
Nou maar hopen dat er geen sneeuwstormen zijn!!
-
Citaat:
Sylly
Niet zo'n probleem, alleen bedenk ik mij net, dat wij dan een uur later aan komen, dan de vlucht uit Washington, en dat dus alle bijzondere huurauto's dan wel weg zijn.
Dat weet je helaas nooit vantevoren.... Misschien heb je wel geluk en zijn er geen auto's meer in de door jou gehuurde klassen en krijg je gratis een upgrade ;)
-
Citaat:
ilse
onze vlucht naar Miami 24 dec komt nu pas om 22.15 aan ipv 19.30. Nou maar hopen dat er geen sneeuwstormen zijn!!
Oeps, we zullen voor je duimen dat er die nacht voldoende plaats voor je is in de herberg .....
Vorig jaar was de prestatie van UA in de Kerstweek bar en boos. Slechts 45 % vloog op tijd. Dit werd toegeschreven aan de weersomstandigheden, maar die golden ook voor de concurrentie, die veel beter presteerde. Alle reden om te mogen verwachten dat ze het dit jaar beter doen.
Uit de USA Today van 31 december 2007 http://www.usatoday.com/travel/fligh...1-united_N.htm
-
Prepay baggage fees online and save (United)
Baggage fee updates
Plus save 20% on first bag fee
Dear Mr. Arie,
Save time at the airport by pre-paying your checked bag fee when you use EasyCheck-in Online within 24 hours of departure. Plus, save 20% on the fee for your first checked bag when you prepay online through January 31, 2009.
You can prepay for up to five bags online. Baggage fees apply if you are checking bags for United Economy® travel within the United States, Puerto Rico, U.S. Virgin Islands or Canada.
Update: We have also canceled our previously-announced plans to increase the domestic second bag fee from $25 to $50 one way. The fee to check a second bag on a domestic flight will remain $25 one way.
Please refer to the chart below to see which checked baggage fees may apply to you.
Fees below are for one-way travel
First bag Second bag Before February 4, 2008 $0 $0 Between February 4, 2008 and June 12, 2008 $0 $25 On or after June 13, 2008 $15* $25
Fees are non-refundable. Terms and conditions subject to change without notice.
* 20% discount applies to the $15 first checked bag fee if paid online at united.com during the EasyCheck-in Online process. Offer is valid through Saturday, January 31, 2009. Previous purchases are not eligible for this discount.
We would like to remind you that additional baggage charges apply to check more than two bags, or if any bags are oversized, overweight and/or considered special items. Please visit the Oversized, overweight and excess baggage and Special items sections on united.com for details on these charges.
For details on our baggage policies, exemptions, and frequently asked questions, you are invited to visit united.com/baggage.
We thank you for your business and we look forward to welcoming you onboard soon.
-
Re: Prepay baggage fees online and save (United)
Hoe moet ik dit begrijpen?
Moet er voor de bagage nog extra betaald worden, zelfs als je geen overgewicht hebt?
Normaal is dat toch niet?
-
Baggage fees apply if you are checking bags for United Economy® travel within the United States, Puerto Rico, U.S. Virgin Islands or Canada
Dat geldt dus alleen voor binnenlandse vluchten, en niet voor de meesten van ons.
Ook niet als je van Schiphol via Washington (bijv.) naar Orlando (bijv.) vliegt.
Wel als je meer dan 2 koffers p/p/, of overgewicht (in je bagage ;-)) hebt.
-
ok bedankt, ben duidelijk een leek op dit gebied, enfin er zijn er nog wel wat andere maar dat gaan we Off topic
-
@Teleton: Ik hoop ook dat er nog genoeg plaats is anders wordt het een koud nachtje in het noorden.
Bedankt voor het artikel. We hebben 2 jaar geleden ook met UA gevlogen op 22 december naar LA, toen is alles wonderwel goed gegaan behalve dat we in LA 1 1/2 uur op onze koffers hebben staan wachten :-\"die onaangekondigd op een hele andere band aankwamen.
En ze blijven maar switchen, we gaan nu met de originele vlucht van 12.20 naar Washington en dan met de lateren vlucht van 19.30 naar Miami. We wachten maar tot de laatste dag, mischien zitten we volgende week wel weer op een andere vlucht;-)
-
Het vliegen op/vanaf Chicago heeft wel als voordeel dat de drank gratis is. Althans wij hadden naar Chicago gratis drank en die was vanaf Washington betaald.
-
Drank is ook gratis vanaf Washington naar Orlando/Miami hoor :)
-
Hoe weet je of je economy plus plaatsen hebt? Staat dat op je e-ticket?
Wat zijn de voordelen?
Vraag dit omdat onze vliegtuigtickets eerst goedkoper waren, dan waren er aan dat tarief geen plaatsen meer op de vlucht behalve als we een bedrag bijbetaalden, dan weer wel. Dat hebben we dus gedaan, zou het dan kunnen dat we betere plaatsen hebben?
Daarvoor hebben wij het wel niet gedaan, we vonden de vluchturen gewoon het beste, bij een andere vlucht moesten we meer dan 5u langer op de vlieghaven wachten, nu dat is niks voor mij.
-
Ook de "gewone" stoelen hebben verschillende prijsklasses en als er in de goedkoopste klasse (W dacht ik) geen stoel meer is, schuif je figuurlijk op en betaal je meer.
Dan heb je nog geen E-plus. Die worden vaak pas aangeboden op het moment van inchecken en aan echte vaste klanten. Wij hebben die op onze (voorlopig ;-) ) laatste vlucht ook tijdens het online inchecken aangeboden gekregen en genomen (wel met bijbetaling uiteraard)
Voordelen; beduidend meer beenruimte.
Als je rijnummer lager is dan 24 heb je E-plus (of nog beter :-) )
-
24 is ook nog wel eens Economy Plus, althans A en B sowieso. M'n broer had dat dus, terwijl ik op 25C en D een plek had en ik nog eens langer ben dan m'n broer en dus wat krapper zat (maar ach, ook dat gaat nog wel). Heb ook nog achter bij de toiletten nog +/- 3 kwartier staan ouwehoeren met m'n broer en stewardessen, dus dat scheelt ook weer beenruimte op het moment dat je niet zit :)
-
Rij 24 is officieel geen E-plus en wordt ook niet als zodanig verkocht, alleen de AB en EF stoelen hebben wel die ruimte.
Vandaar dat wij ook altijd zo vroeg mogelijk boeken om te zien of die nog vrij zijn :-)
E-plus ruimte voor economy prijs. Vanavond gaan weer boeken :-)
-
Wij kregen afgelopen september/oktober zowel op de heen- als terugreis Economy Plus, terwijl we het goedkoopste tarief hadden betaald. Zonder bijbetaling.
-
En het kostte je ook geen punten op je Mileage Plus kaart? :)
Schijnt toch zo te zijn dat je bij een x aantal duizend punten zelfs een (enkele) reis gratis kan doen?
-
Nee, het heeft me ook geen miles gekost. Voor 50.000 miles kun je "gratis" op en neer vliegen, maar je moet dan wel de tax betalen.
-
hoeveel kg bagage? En tips
hoeveel kg bagage mag je mee nemen met united airlines? En wat raden jullie aan of af om mee te nemen,
<<Moderator Michael66: Ik heb je vraag verplaatst naaar dit topic, hier staat al een heleboel info.>>
-
Re: hoeveel kg bagage? En tips
Zie http://www.unitedairlines.nl/core/en...age/index.html (zoals altijd is de site van de maatschappij waar je mee vliegt een bron van informatie).
Maar het antwoord is: 2 stuks bagage van 23 kg elk.
En wat bedoel je met 'wat raden we aan of af om mee te nemen' ?
-
Re: Toegestaan gewicht bij United
wat je niet mag meenemen?
-
Re: Toegestaan gewicht bij United