-
Re: Met base tickets 2 parken op 1 dag bezoeken.
Bedankt voor de info. Niet wat ik wilde horen , maar ja ;-)
Ik vind het verschil nogal fors, en dus is de optie om dan maar een half dagje park te doen en dan te gaan shoppen en dan de volgende dag weer een half dagje park enz enz wel interessant.
Mvg,
Roy.
-
Re: animal kingdom toegangsprijs 1 dag
Is het goedkoper om via internet kaartjes te kopen of ter plaatse met American Express?
En hoe zit het met de wachtrijen bij de kassa?
-
Ben het met Eric wel eens met de huidige Dollars koers en het aanbod in de parken is het kwa verhouding best een redelijke prijs. Zeker als je dat gaat vergelijken met parken in Nederland.
@Sandratje, tickets zijn meestal wel goedkoper als je ze hier online koopt, dan als je ze ter plekke koopt, plus je hoeft dus niet voor een kassa gaan staan wachten want je kunt meteen doorlopen.
-
Re: Disney-Tickets: Een prijsvergelijking
Hoi,
Ik heb op verschillende sites gekeken voor entree kaartjes maar ik vind de site van disney toch het goedkoopst en je kunt daar ook al de kaarten vooraf bestellen.Is er trouwens al iemand die heeft gedaan?
groetjes boyke
-
Vreemde reactie, boyke.
Ik weet niet naar wat voor kaartjes je hebt gekeken, of hoe je hebt gekeken, maar via Disney is het bijna nooit het goedkoopst. Alleen de 1- en 2-daagse tickets.
De website van Disney is één van de weinigen die de sales-tax niet in de gepubliceerde prijzen heeft zitten. Dus overal moet je nog 6,5% bij optellen.
En wat betreft "vooraf bestellen": dat kan bij alle genoemde leveranciers. En er zijn al heel veel mensen die dat hebben gedaan, waaronder ikzelf.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Sandratje
Is het goedkoper om via internet kaartjes te kopen of ter plaatse met American Express?
En hoe zit het met de wachtrijen bij de kassa?
Alleen (en voooral) de 1- en 2-daagse tickets zijn het goedkoopst als je ze aan de kassa van de Disney-parken koopt. Meerdaagse passen zijn goedkoper via andere leveranciers. Zie het topic m.b.t. de vergelijking van leveranciers.
-
Hallo,
Iemand wel eens kaartjes besteld bij orlando Fun Tickets?
is dat handig en betrouwbaar?
groetjes Sylvia
-
Dagtickets
Hallo,
Is het mogelijk ( en goedkoper ) om online dagtickets te kopen voor de disney parken?
Ik zie alleen maar aanbiedingen voor meerdaagse tickets.
Of zijn er plaatsen in florida waar je ze op voorhand kan kopen?
Mvg
Patrick
-
Disney ticket omruilen?
Mijn ex is op dit moment in Orlando met kids en heeft net 4 kaartjes gekocht (in het hotel[-X ) voor Epcot, morgen gaan ze. Hij heeft hier $285 voor betaald.[-o<
Ik ga over 2weken naar Orlando:p en wil dan ook naar Disney.
Is het nou handig/voordelig/mogelijk om de kaartjes van mijn ex aan de gate bij Epcot om te zetten naar een meerdere dagen pas? Ik kom er niet uit...help!
-
Re: Dagtickets
Wij hebben dagtickets besteld rechtstreeks bij WaltDisneyWorld .. Vrijdag of Zaterdag besteld en gisteren waren ze al binnen. Voordeel is dat we niet meer in de rij hoeven te staan voor kaartverkoop ..
Hele leuke tickets!
-
Disney tickets binnen ;)
De Disney World Tickets die we rechtstreeks bij Walt Disney World hebben besteld zijn binnen.
Dat hebben ze heel snel gedaan, want wij hebben ze vrijdag of zaterdag besteld! :)
Ik vind ze erg leuk en de kinderen ook .. nu vraag ik me af:
Zijn de tickets ieder jaar anders en hoeveel verschillende tickets zijn er.
Of zouden wij ze allemaal hebben van dit seizoen, aangezien de incredibles de enige is die dubbel is ..
http://i149.photobucket.com/albums/s...etsdisney1.jpg
http://i149.photobucket.com/albums/s...etsdisney2.jpg
http://i149.photobucket.com/albums/s...etsdisney3.jpg
-
Re: Disney tickets binnen ;)
Het zijn inderdaad hele leuke tickets! Ik denk ook dat je alle uitvoeringen hebt want ze draaien ze achter elkaar uit en je hebt maar 1 dubbele.
Volgens mij wisselen ze niet per jaar maar per thema.
Het thema in Walt Disneyworld is nu "Year of a million dreams" en deze tickets zijn dus in dit thema.
"Year of a million dreams" is gestart in oktober 2006 en duurt 15 maanden. Na afloop zullen ze weer een nieuw thema verzinnen en zullen de afbeeldingen op de tickets weer aangepast worden.
-
Leuk om te sparen ..
Jannie jij zegt dat je zo nog nooit heb gehad; is dit nieuw dan? Of is dat omdat we ze bij WaltDisney hebben besteld? Het zijn mooie dikke kaartjes, net zoals een bankpas of credit card ..
-
Inderdaad leuk om te bewaren/sparen! Wij hebben inmiddels al een heleboel verschillende gehad. Trouwens erg mooi dat die van jou van hard plastic zijn. Wij hadden vorig jaar een jaarkaart (en in 2003 ook) en die waren van papier...
De hotelpasjes van Disney zijn daarintegen wel van dat harde plastic en hebben ook elke keer weer een andere afbeelding dus ook leuk om te bewaren :wink:
-
De tickets die je bij Disney rechtstreeks besteld zijn normaal altijd wel van plastic. De mijne waren ook van Plastic toen ik ze van Disney bestelde, maar dei van AE zijn dat dus niet.
EN ook ik had ze heel snel in mijn bezit geloof iets van 3 dagen na betaling, per expres gestuurd. Goeie service vind ik zo van Disney.
Had trouwens die op de 2 foto, maar die zijn dus voor Mickey's Halloween party ;-)
-
Als je bij Disney rechtstreeks besteld is de verzendkosten erbij, tenminste dat word erbij gerekend als je ze besteld. heb toen zelf naar Disney gebeld en leuke dame aan de lijn gehad die alles uitlegde en zo.
Trouwens met de huidige dollar prijs ben je nog lekker goedkoop uit ook nog eens! ;-)
-
Wij hadden vorig jaar papieren kaartjes, en de andere jaren kwam je binnen met je hotel kaartje Dat was dus je kamersleutel je kon er mee betalen en entree tickets, erg handig was dat.
Groetjes van Jannie
-
Vraagje:
Als je de kaartjes bij Disney besteld of Seaworld, zijn dat dan "open"tickets??
Gr. Monique
-
@ Silvia: 8 kaartjes (4 volwassenen/4 kinderen) totaal: 502.00 dollar + 32 dollar tax = 534.00 dollar
1 kaartje (volwassene) 67 Base + 4,36 Tax = 71.36 Total
1 kaartje (Ages 3-9) 56 Base + 3,64 Tax = 59.64 Total
Er kwam volgens mij iets van 10 dollar verzendkosten bij, omdat het een internationale shipping is.
@ Monique: Open tickets voor 1 dag; we zitten niet vast aan een vaste dag! Ze zijn wel specifiek voor Magic Kingdom.
-
Het zijn ook leuke tickets van hard plastic, zoals een bankpasje, zie ook mijn draadje hier
Die krijg je volgens mij alleen als je rechtstreeks bij WaltDisneyWorld besteld ... Leuk om te bewaren : ))
-
Volgens mij krijg je die plastic tickets alleen als je ze rechtstreeks besteld (hadden wij nl ook) en niet via touroperator of aan de kassa. Mijn eigen (complimentary) ticket die ik aan de kassa kon ophalen was ook gewoon van papier!
Sandy, wij hadden dezelfde afbeeldingen in april, dus zal het hele jaar hetzelfde zijn. Leuk zijn ze, he! Ze zitten hier al in het fotoalbum!!
-
Disney tickets: bestellen op site WDW
Hoi Allemaal,
Mijn laatste domme vraag aan jullie, daarna stel ik alleen nog maar intelligente [-( ..hahah!
Als ik op de site van disney probeer te boeken, selecteer ik de datum, het resort en het aantal personen (2). Ik krijg dan een prijsopgave en dan kan ik nog wat dingen veranderen en opties toevoegen. De prijs die dan bovenaan en onderaan staat: Is dit de prijs per persoon of totaal voor het aantal personen dat je hebt opgegeven???
-
Re: prijzen op site
Dit is de totaal prijs, dus inclusief toegangspassen voor alle personen die je opgegeven hebt, mits je natuurlijk hebt aangegeven dat je toegangspassen wil hebben. De hotelprijzen zijn altijd per kamer.
-
Begrijp ik het dan goed dat als ik een 'package' boek, het de totaalprijs is??
-
Ja. Een package kan overigens wel diverse onderdelen bevatten, maar er zit altijd minstens 1 overnachting en 1 toegangsdag in.
-
Disney Tickets worden duurder! (dit weekend)
Vond dit bericht net op Orlando Sentinel.com
Bring more money if you visit Disney
Scott Powers | Sentinel Staff Writer August 4, 2007 http://m1.2mdn.net/viewad/817-grey.gif
The price of magic goes up this weekend at Walt Disney World, where the basic adult ticket is climbing 6 percent to a record $71.
Disney announced Friday that the new ticket prices would take effect Sunday. The changes also affect discount packages that still can push the per-day cost below $23 for adults who want to commit to as much as a 10-day run at Disney's four theme parks.
An adult, one-day, one-park pass that now costs $67 will go up to $71. Price increases of 3 percent to 6 percent were tacked on to most of Disney's "Magic Your Way," Florida discount and annual-pass deals.
There was no word Friday out of either Universal Orlando or SeaWorld Orlando about whether they, too, expect to raise prices soon. Both said they make those decisions independently. Yet Central Florida's theme-park resorts have a history of raising ticket prices at about the same time to about the same amounts.
Disney World's increase came just two days after corporate parent Walt Disney Co. announced a $1.1 billion third-quarter profit and another good season at the company's theme parks, where profit margins topped 20 percent.
Disney officials said the timing of the price increase had nothing to do with the corporate earnings; rather, it was tied to the annual planning cycles of travel wholesalers, tour organizers and commercial publications. They need their 2008 resort information soon.
There was no indication that anyone expects Disney's price to scare away customers.
"We strongly believe that Walt Disney World represents a great entertainment value. Our guests agree," spokesman Rick Sylvain said. "In our guest surveys, nine out of 10 rate their theme-park experience from good to excellent."
Because Disney is the recognized leader in the theme-park industry, the company can continue to raise prices as long as people keep coming because Disney will define the level that the market will bear, said theme-park professor Ady Milman of the University of Central Florida's Rosen College of Hospitality Management.
Milman said he does not think Disney is pricing itself out of the average family's budget, because the average out-of-state family saves for about five years to pay for a Disney vacation.
"Disney has the capacity to distinguish itself as a good brand with a guaranteed experience, so people will pay," he said. "But it's amazing," he added, referring to the new single-day price.
For years, the area's Big Three theme parks waited until December or January to announce price increases. But Disney bucked that trend last year, raising its basic ticket from $63 to $67 almost exactly a year ago. Universal quickly followed to $67, though SeaWorld waited until January and went up only to $64.95.
Most of the industry has gotten away from thinking in terms of annual price increases, said Dennis Speigel, a private consultant and president of International Theme Park Services in Cincinnati.
"Really, what they've been doing is taking them as they feel they can," he said. "I think what Disney is doing is putting fat on the fat hog. It's probably a good time to do it, while trends are up and people are coming. With the season they're having and the good quarter they just reported, it's probably a good time to do it."
In the past three years, Disney World has followed a trend begun at other theme parks of moving away from one-day, one-park tickets and toward various ticket packages that cost more but offer more, including steep per-day discounts. Last year, Disney officials said that fewer than half their visitors were still buying one-day, one-park tickets.
Among other changes:
The basic ticket for children ages 3 to 9 will start at $60, up from $56.
"Magic Your Way" tickets add multiple days at decreasing per-day rates; an adult two-day, one-park ticket will cost $139, up from $132, while a 10-day ticket will cost $225, up from $216.
Disney's "Park Hopper" feature was not changed: For $45 extra, Disney visitors can turn any one-park ticket into a multipark ticket.
Florida residents will continue to receive a 10 percent discount on base-price tickets purchased in advance, with an adult ticket starting at $63.90.
A basic one-day water-park ticket (for either Blizzard Beach or Typhoon Lagoon) will cost $39, up from $36.
-
Re: waterpark fun and more ticket
Nog een vraagje:
Ik heb een hopper met waterpark fun and more ticket. Mag ik dan in de voormiddag eerst een waterpark doen en nadien nog een pretpark?
-
Citaat:
Tomzie
Ik heb een hopper met waterpark fun and more ticket. Mag ik dan in de voormiddag eerst een waterpark doen en nadien nog een pretpark?
Simpel gezegd: Ja!
-
Citaat:
Tomzie
Nog een vraagje:
Het kost je wel 2 dagen toegang, n.l. 1x voor het attractiepark en 1x voor het waterpark. Als je bijv. op 1 dag zowel Magic Kingdom als Epcot bezoekt dan kost het je maar 1 dag (aangezien je dan je hopper-functie gebruikt).
-
Da's nou zo leuk aan deze tickets, en ook de bedoeling: Park + zwempark op één dag.
Life is so easy!!
-
Beste mensen,
Ik kwam onderstaande page tegen. Heeft iemand wel eens via deze site kaarten voor disney gekocht? Kwam op $410,- uit voor 2 pers. 5 dagen
'magic your way base' tickets. Dat is dus in euro's 278,-...en volgens mij dus wel een goede deal!?
http://www.kgstickets.com/disneyworld.php?step=2
Greetz
-
Vergelijking van deze prijs is lastig, aangezien er op de website helemaal niets wordt gezegd over de sales-tax die er waarschijnlijk nog bijkomt. Ik houd persoonlijk niet zo van aanbieders die hier zo ontzettend onduidelijk over zijn.
Als er nog tax bij komt (6,5%) wordt het $ 437.
Undercovertourist biedt op dit moment geen 5-daagse Base-tickets aan, maar heeft een 6-daagse tickets voor $ 216, dus $ 432 voor 2 tickets. En dat is gegarandeerd inclusief salestax en verzendkosten.
-
Helemaal gelijk Michael. Je ziet het pas bij de Checkout (ik heb een fake account aangemaakt):
http://xs119.xs.to/xs119/07372/sales.png
(verzendkosten is hier trouwens $25)
-
Ja Njit, bedankt voor de bevestiging van mijn (sterke) vermoedens. Er zijn helaas nog steeds veel aanbieder van tickets met veel verborgen kosten. Dit bewijst het maar weer eens.
Ik zal binnenkort weer eens het vergelijkingsbestand updaten. Laatste tijd wat andere dingen aan m'n hoofd gehad.
Iemand nog tips m.b.t. nieuwe goedkope aanbieders van Disney-tickets?
-
Ok, nu een echt moeilijke vraag :wink: Als je een ticket hebt zonder hopper optie maar wel met waterpark fun and more optie, kan je dan op dezelfde dag zowel naar een waterpark als een "gewoon" park? Of kan dit niet zonder de hopper optie? :-k We gaan een dikke week naar Orlando, en willen buiten de Disney-parken ook nog een aantal andere parken bezoeken + nog een aantal tripjes met de auto maken. Eerst dachten we een Disney-ticket voor 2d te nemen, met hopper optie, maar voor maar 30$ meer heb je een ticket zonder hopper optie voor 7d. Zo kunnen we na sluitingtijd van vb. Universal nog naar een Disney-park met Extra Magic Hours. We willen ook naar de waterparken maar vragen ons nu af of we dan best de "waterpark fun and more" optie nemen of gewoon een ticket apart kopen.
Aan het aftellen... nog 9 dagen... \\:D/
-
Citaat:
Leentje
Ok, nu een echt moeilijke vraag :wink: Als je een ticket hebt zonder hopper optie maar wel met waterpark fun and more optie, kan je dan op dezelfde dag zowel naar een waterpark als een "gewoon" park? Of kan dit niet zonder de hopper optie? :-k We gaan een dikke week naar Orlando, en willen buiten de Disney-parken ook nog een aantal andere parken bezoeken + nog een aantal tripjes met de auto maken. Eerst dachten we een Disney-ticket voor 2d te nemen, met hopper optie, maar voor maar 30$ meer heb je een ticket zonder hopper optie voor 7d. Zo kunnen we na sluitingtijd van vb. Universal nog naar een Disney-park met Extra Magic Hours. We willen ook naar de waterparken maar vragen ons nu af of we dan best de "waterpark fun and more" optie nemen of gewoon een ticket apart kopen.
Da's geen moeilijke vraag, maa gewoon dezelfde vraag. Want met of zonder hopper geldt hetzelfde voor de waterpark&more optie. Dus lees de antwoorden hieronder en met name de laatste opmerking van Zonnestraaltje:
Citaat:
Tomzie
Nog een vraagje:
Citaat:
Michael66
Simpel gezegd: Ja!
Citaat:
Tomzie
Ok bedankt 8-)
Citaat:
pascalbrouwers
Dat is nou net het fijne van deze tickets.
S'morgens lekker zwemmen, en vervolgens de parken bezoeken....
Is super relaxed :smile:
greetz,
Pascal
Citaat:
FrankS
Het kost je wel 2 dagen toegang, n.l. 1x voor het attractiepark en 1x voor het waterpark. Als je bijv. op 1 dag zowel Magic Kingdom als Epcot bezoekt dan kost het je maar 1 dag (aangezien je dan je hopper-functie gebruikt).
Citaat:
Michael66
Da's nou zo leuk aan deze tickets, en ook de bedoeling: Park + zwempark op één dag.
Life is so easy!!
Citaat:
zonnestraaltje
Ja, en dat mag ook zonder hopper!
-
De "hopper-functie" heeft ALLEEN betrekking op de 4 attractieparken. Als je de hopper-functie hebt, dan kun je op 1 dag in principe zo vaak je wil naar deze 4 parken. De waterparken staan daar helemaal los van; het kost je geen "dag-tegoed" van je attractieparken, maar van de "waterpark fun & more".
-
Je kan dus ook niet Hoppen met je Extra's. Als je dus op 1 dag naar twee waterparken gaat dan gaan er 2 dagen van je 'Waterpark Fun & More' tegoed af.
-
Ok, nu begrijp ik het helemaal :) Enkele van de vorige posts zorgden voor verwarring bij mij, maar nu ben ik weer helemaal mee... Nog even voor alle zekerheid ;) Stel, ik neem een "Magic your way ticket" voor 7d, zonder "hopper" optie, maar met "waterparks & more fun", voor 7d, dan kan ik van zaterdag t.e.m. vrijdag naar 1 park per dag. Maar... kan ik dan op de 1e vrijdag bij aankomst al naar Pleasure Island of Disney Quest? Beginnen die 7d al te lopen vanaf dan? of beginnen die slechts te lopen vanaf het eerste bezoek aan een park? (ben een moeilijk geval hè ;))
Nog 7 keer slapen... \\:D/
-
Ik weet op veel vragen antwoord, maar bij deze ben ik er niet zeker van.
Ik vermoed dat de 7 dagen ingaan bij de eerste dag dat je wat doet, dus ook als je naar DQ zou gaan als eerste, maar echt zeker weten doe ik het niet.
Het kan zelfs zo zijn, dat je pas nog niet eens geldig is, als je niet eerst een park hebt bezocht, maar dat lijkt me niet zo waarschijnlijk.
Eric