-
Re: Villa-ervaring gevraagd: Villa American Estates luxury versus superior
En dat is nou de reden dat wij particulier huren. Dan weet je precies waar je terecht komt e wat de fasciliteiten van de villa inhouden.
Ik vindt dat zo'n BS dat ze niet kunnen zeggen welke villa je krijgt. Dat moet toch met de lokale agenten kort te sluiten zijn. Zo lijkt het meer op stopwerk. Er komen wat gasten, welke toko is nog vrij, en daar stoppen we ze in. Mijn mening.
-
Re: Villa ervaring : The Manors at West Haven in Davenport
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
ietie
hij vertelde mij dat geen van hun villa`s internet heeft
Inmiddels 4 keer via Hotelbeds gehuurd. Laatste keer wel internet beschikbaar. Ik heb van AE begrepen dat steeds meer particulieren de accomodatie uit oogpunt van concurentie met internet uitrusten, maar dat je er geen aanspraak op kunt maken.
Goeie tussenoplossing om op kantoor gratis internet beschikbaar te stellen. Tenzij je natuurlijk in Southern Dunes zit........:mrgreen:
-
Villa-ervaring gevraagd: Florida Fun Villa
Heeft er iemand ervaring met deze villa? www.floridafunvilla.co.uk ?
-
Villa-ervaring gevraagd: Disney4Villa's
Hoi,
Wij hebben samen met de buren een villa gehuurd in Davenport,Orlando via de firma Disny4villa
http://disney4villas.com/
Heeft ieman ervaring met deze firma?
We liggen op Tuscan Ridge in de periode van 27 dec.2008 tot 15 januari 2009, en maken daarna nog een kleine uitstap naar Memphis-Graceland.
Tevens willen we een auto huren via Alamo hier in Europa (is schijnbaar beterkoop dan ter plaatse)
Ik heb een TomTom go910 met kaart van noord-America.
Voor ons is het een heel avontuur en we vragen ons af het wel slim is om een auto te huren.
Graag een advies indien mogelijk.
Alvast bedankt voor reacties.
-
Wij hadden vorig jaar een luxury 3 kamer villa gehuurd.
We kwamen uit in Davenport ,Westhaven. Het was een luxe villa met alles erop en eraan. In mijn weblog kun je fotos terugvinden.
http://macinflorida.web-log.nl/
Wij waren zeer tevreden.:lol:
Groetjes Mac
-
Hallo allemaal.
Wij boeken al zo'n jaar of 10 bij AE.
Er zit wel wat verschil tussen de villa superior(internet ,dvd speler luxe geluidinstallatie e.d)
Maar luxury daar vind je de meer een "gewone "tv,geluidinstallatie,veelal geen internet.
Voor de rest zit alles erop en eraan.
Wij geven de voorkeur aan Southern Dunes,wat verder van Orlando,maar wel afgesloten terrein,vlakbij supermarkt en leuk uitzicht op golfbaan.
De villa's via hotelbeds dat is zo'n grote organisatie dat ze niet vtv zeggen waar je zit.
Laatst hadden wij dit gedaan toen zaten we best ver van alles,dat was Bridgewater crossing in Davenport.
Dus nu maar weer naar Haines city:Southern Dunes.
-
Dit jaar voor het eerst geboekt bij ae op zich prima bevallen, geboekt voor een 3 slaap kamer villa en een grotere gekregen gelegen in het polo park in davenport.
De villa was alleen erg verouderd en nogal smerig bij aankomst, gelijk gemeld bij hotelbeds, ze zijn zeer behulpzaam, goede service.
Gisteren net weer geboekt voor de mei vakantie 2009 en weer bij ae, dus kijken waar we nu weer terecht komen.
-
Villa-ervaring gevraagd: USA Vacation Villa's (OAD Reizen)
Hallo medeforummers,
Wij willen een villa gaan boeken via OAD Reizen, in hun gidsen staan de villa's van " USA Vacation Villa's ".
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en deze met ons zou willen delen?
Alvast bedankt
Rico
-
Re: USA Vacation Villa's (OAD Reizen)
Mag ik vragen waarom je wilt boeken bij een dure reisorganisatie. Er zijn hier veel aanbieders te vinden op het forum waar je offertes bij kunt anavragen, kun je tenminste dingen vergelijken. Wij hebben toen we voor het eerst gingen ook gidsen gehaald maar door tips op o.a. dit forum zijn we daar snel vanaf gestapt
-
@raygwencaith
Natuurlijk mag je dat vragen.
We gaan in maart 2009 naar Florida, ons zoontje is dan pas 2,5 Jaar.
We willen dan niet voor onverwachte verassingen komen te staan.
Met zijn tweeen vind ik dat geen probleem, maar met die kleine wel.
Bovendien geloof ik niet dat ik via andere aanbieders veel goedkoper uit ben.
Je hebt wel een goedkoper verblijf, maar je betaald de volle mep voor de vlucht.
Ik wil een rechtstreekse vlucht van Schiphol naar Miami, we willen namelijk ook nog een paar dagen Miami en wat andere plaatsen aandoen.
We willen eindigen met een weekje Orlando. Liefst in een vila.
Bedankt voor je reactie
-
Onze dochter was echter ook 2.5 toen we voor het eerst gingen (2006) Wij waren ook voor de vluchten toen goedkoper uit. En voor verrassingen zijn we niet komen te staan. Wij vergelijken altijd met de offertes die we opvragen en de gidsen die we hebben en voor ons scheelt het aanzienlijk.
Ieder zijn eigen keus natuurlijk. Je kan al je wensen bij de reisorganisatoren die hier bekend staan zoals AV (www.americanvac.nl) , AE ( www.americanestates.nl ) en www.usafunvacations.nl Zij maken voor jouw een offerte naar wens en zijn zich er echt van bewust dat je zo goedkoop mogellijk wil. Mijn favo is tot nu toe AV (american vacations).
Ik bedoel het is het proberen waard toch?
Op onze log kun je de verslagen eventueel lezen.
Voor 2009 hebben we iets meer zelf stoute schoenen aangedaan en zelf via internet een townhouse geboekt.
Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.
En vergeet voor de kleine geen eigen paspoort.
Succes met boeken.
-
Wij hadden (feb 2008) een superior 5 slaapkamervilla via AE. We lagen in Tuscan Ridge, prima community.
Helaas was nergens aan te merken dat het een superior villa was. Gewone tv's (en echt niet in elke kamer zoals je vaak ziet), geen internet, gewone dvd speler, geen muziekinstallatie, helemaal niks extra's (geen gamesroom of zo). De keukeninventaris was zo ontzettend karig dat we voor ons zevenen niet konden koken zonder nieuwe ketels/pannen te moeten kopen. We hebben zelfs een paar opdienschalen gekocht. Als reden werd door AE gezegd dat vakantiegangers in Florida toch altijd gaan uit eten en niet zelf koken. Vond ik enigszins onzin want één van de redenen om in een villa te gaan zitten is de mogelijkheid hebben om zelf te kunnen koken.
Voor ons was het in elk geval een ervaring waardoor we zeggen: nooit meer via een organisatie. We hebben nu via een particulier gehuurd, betalen in Britse ponden en aangezien die lekker laag staat hebben we een koopje. Volgens de website biedt deze in elk geval al meer dan de "superior" via AE.
-
Een google search naar "hotelbeds usa homes welcome center superior" levert het volgende op:
SUPERIOR DISNEY AREA HOMES (Other room type than std, dlx, ste, ... etc.) Newer homes in superior communities cater to those who appreciate a higher caliber of accommodation. Modern and spacious floor plans, attention to decor, upgraded furnishings and applances add extra comfort for a home away from home. Enhancements vary from each home and may feature an additional living area or extra dining room, extra televisions, a VCR or stereo CD player. Set in attractive landscaped sub-divisions, amenities that neighborhoods may offer include kids play areas, communal swimming pool, golf course, tennis courts, basketball courts or a club house. Homes are minutes from an abundant selection of restaurants and shops and conveniently located from 10 to 20 minutes drive to Disney, Sea World and Universal Theme Parks. 3 bedrooms sleep 8, 4 bedrooms sleep 10 and 5 bedrooms sleep 12.
Op zich lijkt het er op dat het wel ongeveer klopt wat renee vertelt, behalve dan dat het inventaris niet toereikend was. Dat is natuurlijk absurd, je gaat niet elke dag ontbijt, lunch en diner buiten de deur doen. Ik ga over en week en als ik dezelfde ervaring heb, dan ga ik zeker niet zelf spuulen aanschaffen maar meteen terug naar hotelbeds of bel met AE.
/Rien
-
Vragen over een villa omgeving Miami
Hallo wie kan mij vertellen waar ik het dichtst bij miami een villa kan huren.
In miami zelf zijn de villa,s veel te duur. Misschien weet iemand van jullie
waar ik het beste kan kijken daarvoor.
alvast bedank,
nel
-
Re: vragen over een villa omgeving miami
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Nel van Ree
In miami zelf zijn de villa,s veel te duur.
Hi Nel,
kijk eens op http://www.homeaway.nl/miami-beach/s...fa/find.squery, de prijzen van een appartement vallen mij niet tegen. Ik denk dat je voor een betaalbare villa wat meer de kant van Palm Beach, Fort Lauderdale etc. op moet zoeken. Bij de bekende aanbieders zie ik ze niet zo 123, maar je kunt er misschien wel eens naar vragen. Verder even googelen, dan rollen de particuliere aanbiedingen vast zo over het scherm.
-
Re: Villa gezocht: Orlando e.o.
Ik heb even een vraagje over het betalen van een villa aan particulieren;
Wij hebben een leuke villa op het oog en de (Engelse) eigenaren willen dat wij in Engelse ponden betalen. Volgens mij kun je dit niet via internetbankieren regelen. Wie heeft hier ervaring mee?
-
Accepteren ze geen Paypal? Dat kun je in allerlei valuta overboeken.
-
Ja ik had dit jaar twee villa's in Engelse ponden betaald. De 1 met een creditcard en de ander met paypall. Daar moest ik dan wel 4 % bij op tellen. Omdat ze aan paypall 4 % moeten afdragen. Ik had ook een checque kunnen sturen. Is hier heel ouderwets maar daar nog wel gebruikelijk ( Engeland). Bij de bank koop je een cheque en je stuurt hem op. Hun moeten hem dan verzilveren. Die uitleg kreeg ik bij mijn bank. Ik vond dat daar tevele tijd over heen ging en ook die cheque kost geld. De borg kreeg ik met een cheque terug. Die heb ik dus ingediend toen en na een week stond het geld op mijn rekening.
-
Bedankt voor de reacties!
De eigenaren hebben ons laten weten dat ze het betalen niet via internetbankieren willen doen i.v.m. angst voor fraude/misbruik van bankgegevens. We zullen het nu dan met een cheque (lekker ouderwets) gaan regelen. We moeten alleen nog even precies uitzoeken hoe dat werkt.
-
Het is uiteindelijk toch nog via de creditcard gelukt en de betaling is nu via het kantoor in Orlando gegaan. Lekker makkelijk vanuit huis, ook weer opgelost! ;)
-
Advies gevraagd: Welk vrij nieuw villa park?
Wij gaan in april 2009 voor de 3e keer naar Orlando.
Vorig jaar zaten we op het Highlands Reserve park, daar hadden we een villa met privé zwembad. In de tuin/zwembad was erg veel privacy. 1 heel groot nadeel: veel levende kakkerlakken in huis......
Dit jaar hebben we een appartement gehuurd op Terrace Ridge. Erg mooi appartement, dit jaar alleen dode kakkerlakken gezien, een gezamenlijk zwembad. Een nadeel hiervan was weer dat er veel van die lovebugs rondvlogen....hier heb je bij een villa met een kooi eromheen weer geen last van.....
We hebben besloten volgend jaar weer een villa met privé zwembad te huren, maar vind het erg moeilijk op welk park.
Het liefst zou ik naar een vrij nieuw park gaan, met dus ook wat nieuwere villa's, in de hoop dat deze wat schoner zijn als die op Highlands Reserve.
Ik heb al veel sites bekeken, vaak zie je dat alle tuinen zowat op elkaar aansluiten. Ik zou het wel prettig vinden wat bebossing om de tuin te hebben.
Welk park is aan te raden? Het liefst wat dichter bij Seaworld dan Davenport, maar evt toch Davenport blijft natuurlijk ook een optie!
-
Re: Advies gevraagd: Welk vrij nieuw villa park?
Wij gaan naar Aviana, dat is nog niet helemaal klaar maar mooie nieuwe villa's, een clubhouse, gemeenschappelijke pool als extra en wat ons betreft een heerlijke ligging. De door ons gehuurde villa kijkt uit op een conservation area en heeft een extended deck. Dat zoeken wij.
-
Hoi allemaal,
Die kakkerlakken is gewoon een algeheel probleem in Florida gezien hetwarme/vochtige klimaat daar. Je ziet dus ook heel veel van die busjes rijden met reclames van verdelgingsbedrijven. Het maakt dus niet uit of je een villa hebt van 6 maanden of 6 jaar oud.
En als je er in je villa last van zou hebben kun je dus 2 dingen doen :
- Zelf aan de slag gaan en een paar spuitbussen halen bij PUBLIX / Wal!Mart ( die hebben een ruime sortering )
- Management company van je villa bellen en hun het laten doen
Overigens zijn alle parken in Davenport nog geen 10 jaar oud volgens mij...
Groetjes,
Pieter & Petra
:p Over 5 weekjes op Highlands Reserve in Davenport
-
Dit jaar hadden we inderdaad ook uit voorzorg als eerste bij de Publix een spray gehaald. Gelukkig niet nodig gehad.
Ik weet dat die kakkerlakken leven in Florida, maar toch vind ik het geen prettig gevoel geven die beesten te zien lopen.
Dit jaar troffen we een paar dode kakkerlakken in ons huis aan.
Op de gang buiten zagen we wel wat levende kakkerlakken, maar dat was niet zo erg.
-
Ik heb werkelijk (gelukkig maar) in huis nog nooit een kaakkerlak gehad en wij hebben niet in echt oude huizen gezeten maar zeker niet gloedjenieuw.
De laatste x zijn we wat vaker thuis geweest dan voorheen en daardoor hebben we kunnen zien dat er 1x per week een verdelger langskomt en die vroeg ons dan ook netjes of wij binnen nog problemen hadden gehad met beesten....
Dus nieuw of oud, maakt niks uit idd het is nu eenmaal de weersomstandigheden net als er vaak schimmel (ook nog nooit meegemaakt) is in kamers / hotels dat komt ook door het weer....
-
Ik sluit mij helemaal bij Yvet aan.
Heb nu 9x in een villa gezeten en pas 1x daadwerkelijk een kakkerlak 'gespot' in huis. In een keukenkast stond gelukkig een spuitbus dus het probleem was snel verholpen.
Het komt ook door het feit dat de vuilnisbakken in de garage moeten staan, en wij 'troffen' het toen dat er in de garage nog een volle vuilnisbak stond van de vorige 'bewoners' die er alles ( etenswaren, vleesresten vd BBQ ) gewoon ingegooid hadden zonder een vuilniszak te gebruiken.
In zo'n garage is het dik over de 40 graden overdag, dus je kunt het wel raden :shock:
Groetjes,
Petra & Pieter
:sun: Nog 5 weken + 1 dag....
-
Villa's liggen allemaal naast elkaar, in elke community die ik ken is dat zo. Enige afscherming door bebossing o.i.d. .... en dat in een nieuw park .... ik heb het nog niet gezien, ben het nog nergens tegengekomen.
Sommige huizen hebben wat privacy door een houten hek om de "tuin", maar veel zie je dat niet. Gewoon even goed zoeken.
-
Orlando:4pers- 5/6nachten- villa of hotel?
Wij verblijven 5 of 6 nachten in Orlando voor bezoeken aan pretparken en wat shoppen natuurlijk. Wij zijn 2 volwassenen en 2 kinderen van 12 en 13. Wat raden jullie aan: villa of hotel? Qua prijs en ligging? Persoonlijk maakt het mij niet zoveel uit, wat eten doe je toch elders denk ik.
Maar de villa's die ik tot nu toe zie, zijn bijna allemaal voor minimum 6 personen dus denk ik, misschien interessanter van een 4-persoonskamer op hotel te nemen? Alle tips zijn welkom.
-
Re: Orlando:4pers- 5/6nachten- villa of hotel?
Dat is natuurlijk heel persoonlijk, maar als ik met een gezin zou gaan zou ik een villa nemen.
Een villa huur je met een bepaalde prijs, en niet voor het aantal personen, dus of je met 6 of 4 gaat is dan even duur.
Als je in een hotel gaat moet je eigenlijk 2 kamers nemen, ik denk dat je dan goedkoper uit bent met een villa.
Ik weet dat heel veel mensen met een gezin 1 hotel kamer nemen, maar wij hebben dat ook 2 nachten gehad, en dan lig je dus met 2 mensen in 1 queen bed..... (140 cm breed) ik vind dat erg krap hoor.
groetjes Sylvia
-
Hoi Katty,
Ik verblijf nu nabij Tampa maar morgen ga ik naar Orlando voor een paar dagen en we hebben deze geboekt : http://www.booking.com:80/hotel/us/s...fdd8a62fa678b0
Kost nu 108 dollar per nacht ( circa 70 euro per nacht) Ik heb het pas gisteren geboekt voor maandag vanaf hier :-) Dus ik weet niet of het anders goedkoper kan.
Maar dat is een resort met villa's en er rijden allemaal shuttle bussen naar alle atracties (is 2,5 mijl). Dus je wordt ook nog gebracht en gehaald. Ik denk perfect voor een gezin.
Ik kan eind volgende week laten weten hoe het geweest is.
Ik zit nu nog bij een opvang voor grote katten haha dus vanaf morgen heb ik geen internet meer. Ik zal als ik weer thuis ben laten weten hoe het bevallen is.
Groetjes, sandra
-
Met kleine kinderen zou 1 hotelkamer ook nog wel gaan, maar met kinderen van 12 en 13 zou ik ook gaan voor een villa of townhouse c.q. appartement. Toch wat meer leefruimte en inderdaad, of die 2 kinderen samen in 1 queen bed willen liggen??
Fijne vakantie!
-
100% villa, zou ik zeggen. Qua prijs maakt het niet veel uit (zoals al gezegd) met twee hotelkamers, maar qua gemak 10 keer beter.
Wij gaan al jaren voor een villa, of nu met z'n tweeën zijn of met meer, en genieten van alle voordelen. Savonds na een drukke dag even pootjebaden in je eigen zwembad, met een drankje uit eigen koelkast.
Of sochtends een lekker bakkie met een broodje op je eigen terras. Dat zijn nog maar een paar dingetjes, waarvan ik nu al geniet, als ik er alleen maar aan denk.
En als je eens geen zin hebt om uit eten te gaan, maak je "thuis" toch wat makkelijks klaar in je eigen, goed uitgeruste, keuken ?
Wat de ligging betreft, ze liggen allemmaal rondom de parken ;-), maar daar is op het forum heel veel informatie (net als over de prijzen) te vinden.
Over ruim 2 maand zijn we er weer, hier http://www.sunshinevilladisney.com/, en voor volgend jaar staat deze http://www.orlandodream.com/content/home.htm op het programma (de andere was "helaas" al weer verhuurd)
Veel plezier met de voorbereiding.
-
Villa-ervaring gevraagd: Shorewalk Vacation Villas te Bradenton
Hallo,
Daar ben ik weer eens. Vorig jaar mei zijn we in Florida geweest. Dit jaar waren we van plan naar West Amerika te gaan...maar....Florida blijft trekken. We hebben er over gedacht om dan maar naar het noorden van Florida te gaan...ook dat hebben we van ons af gezet.....We willen gewoon ergens naar toe..... waar we al zijn geweest :D
Nouja niet helemaal...we waren nog niet in Bradenton geweest. We zijn toen in st. Peter Beach geweest in het Sirata Beach Resort.
Nu zou ik graag willen weten of er mensen zijn die ervaring hebben met Shorewalk Vacation Villas. De recensies, welke ik heb gevonden stammen uit 2007 en er kan een hoop veranderen in een jaar!
Groetjes Stephanie
-
ja sandy ridge in davenport vlakbij championsgate.
daar zijn villas met eigen jacuzzi en de zwembaden zijn erg groot.de meeste hebben zelfs 5 slaapkamers en 3 badkamers.
wij hebben er ook een villa gekocht en gaan eind augustus er heen om te kijken hoe het is geworden.
oh ja het is geen resort met gezamelijk zwembad maar als je een eigen zwembad hebt is het ook niet echt nodig alleen wel leuker als je kleine kinderen hebt die dan met elkaar kunnen spelen in de pool.
-
Re: Townhome of villa in resort met communal pool
Club Cortille, Fiesta Key en Herritage Key zijn ook allemaal resorts met communal pool
-
Persoonlijk zou ik ook voor een villa gaan. Je hebt dan lekker de ruimte, prive zwembad. Voor een paar dagen is een hotel prima, maar langer dan 3 nachten, vind ik een villa fijner.
-
Villa huren in Florida - welke lokatie?
Wij willen ook een villa/vakantiehuis huren in Florida en van daaruit plaatsen gaan bekijken en attracties bezoeken. In welke steden/plaatsen kun je dan het beste gaan zitten? We willen bijv. 3 weken gaan en dan op 2 plaatsen verblijven. Een bezoek aan Disney world zal in ieder geval op het programma staan.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Groetjes Bianca
-
Re: Villa huren in Florida - welke lokatie?
Je kan ook voor een combinatie van villa en hotels gaan. Dus eerst een periode in een villa in de buurt van de pretparken en daarna een rondreis.
Ligt er ook een beetje aan welke plaatsen je wilt bezoeken.
-
Re: Townhome of villa in resort met communal pool
Wij hebben voor volgend jaar een townhome op Windsor Hills geboekt. Niet via reisorganisatie maar gewoon rechtstreekt via www.storytimeorlandorentals.com Het zijn zeer vriendelijk mensen die ook snel de mail beantwoorden.
Succes met boeken voor 2009
-
Mooie villa aan golfbaan Westkust
hallo allemaal,
Ik heb al een paar keer geprobeerd om wat te plaatsen en na een heel verhaal ben ik dan alles kwijt.......zucht........ik doe denk ik iets fout maar word er helemaal grumpy van.....dus nog een poging
Kerst 2007 en kerst 2005 hebben we doorgebracht in een villa in Spring Hill, een plaatsje aan de West kust. Wij zijn super enthousiast over deze villa in Spring Hill en dat adresje willen we graag met jullie delen. In 2005 hebben we uit kostenbesparing via internet een huis geboekt. Spannend want je kent die mensen niet en je betaalt wel vooraf! Maar het is meer dan geweldig geweest.
De villa is het 2e huis van een Engels echtpaar David en Sandra Allen. Zij zijn super sympathiek en beantwoorden al je vragen per direct! Bovendien doen ze veel moeite om je te helpen met allerlei dingen zoals voor onze kindjes van 2,5 jr en 3mnd een babybedje, een kinderstoel en autostoeltje ed. Toen we een paar dagen in de villa zaten werden we gebeld door David om nogmaals te checken of alles naar wens was.
Het huis ligt aan de 18 holes golfbaan en kijkt uit op de 17e afslagplaats. Hierdoor heb je aan de achterkant veel privacy en kijk je heel groen weg! De golfbaan is leuk en niet duur dus mijn man heeft bijna iedere dag gespeeld. Maar ook als je niets met golf hebt, maakt dat niet uit want je hebt er geen last van en je kunt gewoon naar je villa toe rijden zonder toegangspoorten ofzo.
Het huis heeft 3 ruime slaapkamers en 2 badkamers. Verder is er een grote living met open keuken... het oogt heel gezellig met verschillende zitjes. Verder is er een wasruimte met droger en een grote garage. Het huis is groter dan wat we thuis hebben ;)
De kosten viel ons enorm mee! Afhankelijk van de periode waarin je huurt betaal je $800 a $900 per week! Dat is dus rond de 550-600 Euro per week en dan zit alles er bij in!
Het zwembad kun je verwarmen en dan wordt het max rond de 28 graden. Dat is super in de winterperiode want zo konden onze kleintjes ook in het water! Er is ook een grote veranda bij het zwembad met allerlei zit en ligstoelen!
Verder is er in huis wireless connection voor je laptop en liggen er allerlei boeken, folders en landkaarten die je mag lenen! Kortom een geweldig huis waar het heerlijk is om te logeren! We hebben ook een keer in Orlando een villa gehuurd maar dat was echt gericht op de verhuur en daardoor deed het nogal kil aan.
Orlando is 2,5 uur rijden dus als je alleen naar Florida gaat voor de parken is dit huis niet geschikt. Toch is een rit naar Orlando als je een keertje wil Outlet shoppen goed te doen. Dit kan overigens ook in Tampa en dat is 1 uur rijden. Qua bezienswaardigheden zit je goed voor St Petersburg, Tampa ten zuiden van Spring Hill en ten noorden bijvoorbeeld Homosassa Spring State Park waar je manatees kunt bekijken.
Oh we willen zo weer gaan! Maar ik hoop dat ik iemand anders ook heb geholpen met dit adresje! Hierbij de website:
www.usaconx.com/lydiacourt/
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel. Je kunt ook altijd mailen via de website naar David en Sandra
Groetjes Wendy