Heb je aan 1 dag park genoeg of is het dan rennen en niet meer genieten ?
We denken eraan om 1 of 2 nachten in het Loewes Pacific hotel te blijven slapen, is volgens mij op het park. (iemand ervaring ?)
Raffie
Ja hoor, wij hebben er ervaring mee. Zitten nu voor de 3e keer in het Loews Royal Pacific Resort en zijn een keer vreemd gegaan, hebben toen overnacht in het Hard Rock Hotel. Beide hotels (+ het Portofino) hebben directe connectie middels watertaxi naar Universal Citywalk, vanwaar je zo IoA of Universal inloopt.
Royal Pacific is een heerlijk hotel, met het grootste voordeel dat je kamerkaart gelijk je fastpass is voor de attracties in beide parken.
Dit jaar ga ik voor het eerst niet de parken in, ben nu zo vaak geweest, ik hoef even niet (mijn man hetzelfde) onze kinderen daarentegen zijn er niet uit weg te slaan.
Mocht je nog vragen hebben dan merk ik het wel.
Groetjes
Carin
30-07-09, 18:34
Raffie_CT
Re: Universal Studios & Islands of Adventure
Hai Carin,
Bedankt voor je bericht.
Ik begrijp dat jullie dus zeer tevreden zijn met dit hotel.
Heb je nog tips voor een mooie kamer, of zijn ze allemaal mooi en met een leuk uitzicht ?
Hoeveel dagen bleven jullie in dit hotel ?
Jullie gaan nu niet de parken in, gaan jullie Orlando onveilig maken ?
Raffie
31-07-09, 10:12
pyca
Lang niet alle kamers hebben zicht op de pool, en wij kiezen altijd de goedkoopste, omdat we nu inmiddels first member (o.i.d) zijn, kregen we een gratis upgrade naar een kamer met uitzicht op zwembad (kamer 1510).
Wij blijven altijd drie nachten. Verder is het niet goedkoop, (tenminste dat vinden wij), ontbijtbuffet kost 16.99 p.p. (wel erg lekker) er komt geloof ik $15 p.d. voor parkeren bij. Drankjes bij het zwembad zijn ook prijzig.
Internet moet ook apart betaald worden, ik geloof $9,95 p.d. (dit is trouwens vaak bij de duurdere hotels het geval, terwijl het bij goedkope hotels veelal gratis wordt aangeboden) Wij krijgen dit als First member gratis.
Wij doen het omdat het heerlijk relaxen is en de wat ik al eerder schreef om de fastpasses voor de attracties. M'n kinderen vertelden dat gisteren een wachtrij aangegeven stond van 150 min voor de Hulk en zij hebben heel even moeten wachten. Gingen 3x achter elkaar en zagen keer op keer dezelfde mensen in de gewone rij een klein beetje opgeschoven zijn.
Een nadeel als je eenmaal dit gewend bent wil je niet meer anders:mrgreen:
10-08-09, 11:26
Pietc
Gisteren de 2-park unlimited admission ticket voor $99,99 gekocht voor onze reis in December. Wel apart dat de 2-parks 2-days tickets hetzelfde kost. Waarom zou je dan uberhaubt die gaan nemen als een unlimted hetzelfde kost?
En op vele andere ticketsites kom ik een prijs van $108 tegen voor de 2-park unlimited tegen. Raar. Hopelijk heb ik wel de juiste tickets gekocht :?
Bij Busch Gardens, Seaworld en Universal zijn de tickets op de site zelf inderdaad het goedkoopst.
Groetjes Monique
11-08-09, 02:24
chester2203
je moet alleen goed kijken voor de geldigheid. deze zijn maar een week geldig
11-08-09, 09:28
Teleton
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chester2203
je moet alleen goed kijken voor de geldigheid.
Klopt, want als je een combikaart koopt, bijvoorbeeld Busch Gardens en Seaworld, is de geldigheid weer 14 dagen; tickets expire 14 days after first use\\:D/\\:D/
11-08-09, 09:41
Pietc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chester2203
je moet alleen goed kijken voor de geldigheid. deze zijn maar een week geldig
Dat klopt. 7 dagen "after first use". Nou is dat ook geen probleem omdat wij in December alleen 6 dagen in Orlando verblijven ;). Wat ik trouwens wel nergens kan vinden is de expiration date van de tickets zelf. Zijn ze dus tot eind dit jaar geldig, tot volgend jaar of oneindig (totdat je ze gebruikt)?
11-08-09, 09:51
Teleton
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietc
Wat ik trouwens wel nergens kan vinden is de expiration date van de tickets zelf.
Uit de voorwaarden van Universal:
Ticket expires six (6) days after first day of use.
Uit de voorwaarden van Seaworld:
Single park ticket: Enjoy one visit to SeaWorld anytime within one year of purchase.
Multipark ticket: tickets expire 14 days after first use.
11-08-09, 10:44
Ta2 Gerrit
Online tickets kopen blijft vooralsnog de beste optie. Aan de kassa worden ze duurder.
Universal heeft de one-day tickets in prijs verhoogd, van $75,- naar $79,-.
Universal Orlando has matched Walt Disney World's latest price increase -- sort of.
Universal has raised the price of a one-day, one-park ticket purchased at the gate to $79, a move that came less than a week after Disney World increased its base ticket to the same price.
But while Disney raised prices on all manner of ticket packages, Universal said it left all other prices the same. That includes the online price for a one-day, one-park ticket, which is $73.
Maakt alleen het vakantie budget wat groter...#-o
11-08-09, 11:34
dennis_diana
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietc
Wat ik trouwens wel nergens kan vinden is de expiration date van de tickets zelf. Zijn ze dus tot eind dit jaar geldig, tot volgend jaar of oneindig (totdat je ze gebruikt)?
De tickets op zich zijn oneindig te gebruiken (staat geen einddatum op)..... dus mócht je reis onverhoopt niet doorgaan, kun je de kaarten altijd nog voor later bewaren..!
11-08-09, 11:41
Teleton
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis_diana
De tickets op zich zijn oneindig te gebruiken (staat geen einddatum op)..... .!
Pas op; zoals gezegd geldt dit niet voor het single park ticket van Seaworld en Aquatica: Enjoy one visit to SeaWorld/Aquatica anytime within one year of purchase.
15-08-09, 13:28
Eddy76
Voor de mensen in Orlando. Vrijdag avond was er een softopening voor personeel dat bij Hollywood Rip Ride Rocket zal komen te werken.
Vanaf zaterdag middag zouden er softopenings voor gasten zijn.
De baan zou vier weken lang in soft opening modus gaan. So far geluiden over niet altijd goed functionerende audio.
Citaat:
Team members took to the Internet to inform they had just gotten off the ride beginning around 6:30 p.m. Mikey from Magic City Mayhem revealed that the coaster will remain open for team member previews tonight until 9:45 p.m. Mikey also heard from Universal that if Friday's team member preview was successful, the soft open to the public would begin tomorrow (Aug. 15). Doombot from IOA Central was more specific, posting that a team member told him a public soft open would begin at 2 p.m. http://www.examiner.com/x-10554-Orla...versal-Studios
Briljante uitspraak van personeelslid
Just got off Hollywood Rip Ride Rockit @ Universal Orlando. Fun ride, does it live up to the hype? Ehhhh. It's no Manta. http://twitter.com/ReillyMonster
Ik heb de Rip Ride zien lopen in de test modus. Het is een indrukwekkend gevaarte. Wat ik vooral knap vind is dat de baan op delen door het al bestaande park gaat. Vorige week waren er nog volop mensen aan het sleutelen aan de baan. Alles bij elkaar is het tot nu toe een teleustelling voor universal omdat ze de opening in het voorjaar hadden willen doen. Voor ons komt de opening te laat zodat we volgend jaar nog maar eens moeten gaan:-\"
15-08-09, 15:58
Njit
Het is ook te hopen voor Maurer Söhne dat er geen harde openingsdatum in de clausules stond. Want een claim van Universal voor deze late opening overleven ze denk ik niet..
16-08-09, 10:38
Eddy76
De softopenings (Rehearsel volgens UniversaL) voor het publiek, zijn begonnen.
Dit is een eerste moedige poging van POV
Nette lange rij
19-08-09, 22:39
Eddy76
HRRR officieel open
Hollywood Rip Ride Rockit is officially open, according to Universal Studios. As of now!
No more of this soft opening "technical rehearsal" stuff. Rockit is open for business, and Universal expects it to operate on the normal park schedule. Therefore, when the Studios open Thursday, so should HRRR.
He said the "technical rehearsal" went well. A couple of elements are not fully in place. He says the onboard video is working intermittently, although some folks have been able to purchase. (The videos of passenger rides will go for $29.95).
"We want it to be 100 percent operational as soon as possible," he says.
The moving sidewalk, designed to ease the loading of passengers, should be ready "in the next few weeks," he says.
Met alle verlichting op de baan en de treinen zeker.
Maar voor als je het nog niet wist het is wel een hele discoshow met die verlichting.
De LED's op de treinen kunnen namelijk van kleur veranderen en dat gebeurd de hele rit door.
20-08-09, 22:10
chester2203
hij is open al zijn er nog al eens wat storingen en vertragingen.
We hebben hem ook gedaan en hij is geweldig. Ik zat vooraan en het moment dat je over de top gaat is echt super dan recht naar beneden. Je komt los van je stoeltje dan vervolgens de looping in die je vervolgens om je as laat draaien....
zoals ze hier zeggen awsome.....
Je kan het filmpje op dvd van de rit samen met een foto kopen voor slechts $ 39,95 icl tax.....
29-08-09, 23:40
Eddy76
Is er al meer bekend over de Dueling Dragons rollercoasters bij Islands Of Adventure?
Deze zouden tijdelijk gesloten worden voor het publiek om ze de coaster een nieuw thema te kunnen geven passend bij Harry Potter.
Maar ik wil graag weten of ik deze coaster nog kan doen als ik vanaf 12 September in orlando ben, of dat ie dan al gesloten is.
30-08-09, 04:47
chester2203
vorige week was hij gewoon open. En ik denk dat hij voorlopig ook gewoon open blijft. Men had houten schotten geplaats. Achter die houten schoten zag je de contouren van het eea ontstaan. Tussen die houten schotten loop je naar de Dualing Dragons.
20-09-09, 13:26
Rayman90
Universal Studios tickets
Hoi,
Ik ga 30 december 2009 naar Orlando en ik zie op internet heel veel aanbiedingen voor universal studios in combinatie met andere parken.
Eentje sprak mij wel aan en dat was deze: Universal 3 Park Unlimited 7 Day Adult Ages 10+, 122 dollar dus voor Universal, Island of adventure en wet'n wild..onbeperkt in 7 dagen tijd..Dat vind ik ideaal..
Mijn vraag is of je zo'n combinatie, precies deze aanbieding wat vond op internet ook gewoon daar zelf in orlando kunt kopen?? want je ziet veel kraampjes op straat waar je discount tickets kunt kopen.
Zo niet, is het dan mogelijk op het op internet te bestellen op zo'm amerikaanse website.
In Orlando zijn er ook veel aanbieders, de een iets betrouwbaarder dan de ander. Kijk anders eens in de Excel sheet van Michael voor de bekende aanbieders: Disney Tickets: Een prijsvergelijking (dit is een vergelijking voor Disney maar veel aanbieders hebben ook de andere parken in hun assortiment).
In Orlando zijn er ook veel aanbieders, de een iets betrouwbaarder dan de ander. Kijk anders eens in de Excel sheet van Michael voor de bekende aanbieders: Disney Tickets: Een prijsvergelijking (dit is een vergelijking voor Disney maar veel aanbieders hebben ook de andere parken in hun assortiment).
Bedankt..
Dus het is mogelijk in orlando een ticket te kopen voor beide parken van Universal studios onbeperkt in 7 dagen..
En die excel van Michael moet bijgewerkt worden want er staat nog de oude koers van 1 dollar en 36 cent, die is nu inmiddels 1.47, dus €1 = 1.47
20-09-09, 14:10
Njit
Re: Universal Studios tickets
Citaat:
Tegen welke dollarkoers?
Tickets die in dollars worden aangeboden worden automatisch omgerekend tegen de koers die geldt op de dag van plaatsen van het bestand, volgens www.xe.com, afgerond op hele centen naar beneden. Die koers staat in het bestand, maar kan desgewenst worden aangepast.
Kan je zelf ook even aanpassen dus.
21-09-09, 10:14
Patrick
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rayman90
Eentje sprak mij wel aan en dat was deze: Universal 3 Park Unlimited 7 Day Adult Ages 10+, 122 dollar dus voor Universal, Island of adventure en wet'n wild..onbeperkt in 7 dagen tijd..Dat vind ik ideaal..
Ben je echt van plan om naar Wet'n'Wild te gaan? Het kan behoorlijk fris zijn in December.
21-09-09, 10:20
Teleton
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick
Het kan behoorlijk fris zijn in December.
Kan..! Maar de gemiddelde temperatuur in die maand is 23 graden, het water is verwarmd, dus is er op voorhand geen enkele reden om de zwemparken te mijden, toch?
oeps, snel weer on topic......
21-09-09, 10:27
rob gertsen
Je zou ook kunnen kijken naar een Combo ticket; Universal, Aquatica en Seaworld, 7 dagen onbeperkt bruikbaar. Deze kost 100 dollar meer maar dan kun je ook naar Seaworld. Onder andere te bestellen via Orlando Ticket Deals. Voor nog ietsje meer kun je ook een Orlando Flexticket bestellen. Zie voor details http://www.orlando-ticket-deals.co.u...lexticket.html
21-09-09, 16:41
Rayman90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick
Ben je echt van plan om naar Wet'n'Wild te gaan? Het kan behoorlijk fris zijn in December.
Ik was begin dit jaar in januari ook naar Blizzard beach gegaan en toen was het ongeveer 25 graden en het was dus heel aangenaam!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rob gertsen
Je zou ook kunnen kijken naar een Combo ticket; Universal, Aquatica en Seaworld, 7 dagen onbeperkt bruikbaar. Deze kost 100 dollar meer maar dan kun je ook naar Seaworld. Onder andere te bestellen via Orlando Ticket Deals. Voor nog ietsje meer kun je ook een Orlando Flexticket bestellen. Zie voor details http://www.orlando-ticket-deals.co.u...lexticket.html
Ik zit ook nog te twijfelen, want ik wil ook seaworld bezoeken en dan kan ik in plaats van wet'n wild gewoon Aquatica doen.
21-09-09, 17:04
Teleton
Citaat:
Ik zit ook nog te twijfelen.
Nog meer mogelijkheden, dat twijfelt zo lekker:
Seaworld 1 parkticket $ 64.95 of 2 park $ 89.95
Universal Best deal $ 99 uitbreiden met Wet & Wild voor $ 25. Totaal $ 188 of $ 213
Afhankelijk van je keuze dus nog (Iets) voordeliger dan Flex, ($ 234) maar wel meer planning nodig omdat Seaworld 2 Parktickets 14 en Seaworld 1 park- en Universal Best Dealtickets slechts 7 opeenvolgende dagen geldig zijn.
Twijfel ze.....
21-09-09, 18:27
Rayman90
Nou in ieder geval wil ik naar Universal Studios (beide parken) en seaworld wil ik in combinatie met waterpark Aquatica maar op veel verschillende websites kom ik ongeveer op dezelfde prijs..maar denk je dat ik zulke tickets ook ter plekke in Orlando zelf op kan kopen.
21-09-09, 18:30
Patrick
Aan de poort zijn ze meestal duurder. En volgens mij kan je de 7 dagen universal pas alleen op internet kopen.
21-09-09, 19:50
rob gertsen
Citaat:
maar denk je dat ik zulke tickets ook ter plekke in Orlando zelf op kan kopen.
Nou dat weet ik nog niet zo zeker. Flextickets zal misschien nog lukken maar de combo tickets twijfel ik over. Ik zou thuis de keuze maken en ook vooraf je tickets in huis halen. Waarom ter plekke dat uitzoeken? Zonde van je tijd. Het kost nu eenmaal toch een schep geld en dan zou ik voor het gemak lekker de Flextickets nemen. Maximale keuze en dan hoef je ook niet te kiezen uit Wet 'n Wild of Aquatica:razz:
21-09-09, 20:50
Rayman90
Ik denk dat ik ze beide los ga kopen dan kom ik goedkoper uit want ik ga ze toch niet allemaal bezoeken(bush gardens, wet'n wild) en dan ik ben er maar van 30-12 t/m 10-01 want ik wil ook nog naar clearwater beach en miami beach..
Nog een vraagje..als je seaworld, aquatica combo ticket koopt lees je altijd dit:
''unlimited admission for 14 consecutive days!''
wat betekent dat woord 'consecutive'?
21-09-09, 21:49
Njit
Opeenvolgend. Dus als je eenmaal naar binnen bent geweest dan is je kaartje nog 14 dagen geldig.
21-09-09, 22:26
Rayman90
Oke, kun je zo'n combinatiekaartje ook kopen in Orlando die 14 geldt?
21-09-09, 22:32
Njit
Geen idee. Maar waarom zou je hem niet gewoon van te voren kopen?
22-09-09, 08:58
Flufjuh
Inderdaad, gewoon lekker alles al in Nederland (of Belgie) uitzoeken en bestellen. Als je daar eenmaal bent ga je misschien ook weer twijfelen of kun je geen verkooppunt vinden, allemaal zonde van je tijd!