-
Re: Shopping: Malls en outlets in Orlando e.o.
Hi Jill, hier ook een MAC fan ;)
Kom er net vandaan overigens, even naar Amsterdam geweest.
Had dat ook al gelezen, de een is de ander niet. Ben ook heel benieuwd, en ook naar wat ze in het assortiment hebben, kan ook zomaar tegenvallen.
Sowieso is het een stuk voordeliger om MAC in de US te kopen, hier betaal je voor een lipstick EUR 18,=, daar USD 14,=
En dan hopelijk nog een mooie keuze in de outlets, met nog voordeliger prijzen.
Hier is ook nog wat info te vinden, iemand die daar werkt post er weleens:
http://www.specktra.net/t/47582/orla...me-outlets/450
Had daar ook even gevraagd waar ze precies zitten:They are called Premium International (formerly called Prime Outlets) and Premium Vineland Ave.
-
Ah goed! :) Ik had al gezien dat ze idd op Vineland zaten. Maar ik zal je laten weten of het interessant was. Tenzij jij vroeger dan eind maart naar daar gaat, dan lees ik graag jou bevindingen :)
-
Ik ga van 27-2 t/m 5-2, dus ik laat het jou wel weten ;)
-
Volgens mij zit er in de Premium Outlet een Victoria Secret, is er iemand die daar al eens geweest is?
ben erg benieuwd of het echt een stuk goedkoper is!
Indy
-
Ja, een hele grote in de Premium aan Int. Drive.
Toen wij er waren (feb. 2010) was er een grote sale en onze dames kwamen met een grote hoeveelheid nieuw spul naar buiten.
-
ik begrijp dat het de moeite waard is, ik ga er zeker naar toe als wij in Florida zijn deze zomer.
bedankt.
Indy
-
Indy!
Ik ga volgende week en victoria secret in de primium oulet staat bovenaan mijn lijstje! Ik laat weten hoe t is!!!
Groetjes
-
Het wordt druk volgende week :shock:, maar ook jij heel veel plezier!! :D
-
@Silvana, veel plezier volgende week!!
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Indy
Volgens mij zit er in de Premium Outlet een Victoria Secret, is er iemand die daar al eens geweest is?
ben erg benieuwd of het echt een stuk goedkoper is!
Indy
Hallo Indy,
Is zeker de moeite. Ze hebben er constant deals op de hele lijn. Lingerie, slaapgoed en cosmetica en Pink ligt er vlak naast. Ik heb er onderbroeken kunnen scoren 5 voor 10 dollar en bh's voor 10 dollar. Ik had in de Florida Mall net eentje gekocht voor 50 dollar! Had dus wel een 'deuh' gevoel toen ik die outlet buiten kwam :wink:. Dus zeker de moeite om daar naartoe te gaan. Alles ligt er wel in serieuze graaibakken maar ja, het blijft outlet hè. Veel graaiplezier alleszins! :-D
-
@Jill bedankt voor je reactie, ik kan bijna niet wachten.
nog 6 maanden en dan heerlijk shoppen!
-
Onderbroeken in Amerika zijn zo leuk! Heb 13 paar gekocht :-\"
-
Citaat:
Briggy
Dat zijn er 26 :shock:.
-
Oh dom, het is natuurlijk geen paar, maar stuk! Excuses ;)
-
Je kunt ook gewoon naar de Zeeman voor Amerikaanse onderbroeken :-)
-
weet iemand in welke Mall of outlet (of welke winkel ook) ik ARIAT schoenen/laarzen kan vinden
ik heb vorig jaar in westpalmbeach Ariat klompen (clogs)gekocht ,en wegens groot succes wil ik nog een paar ..ze hebben nog al wat te lijden tijdens mijn werk met de paarden,dus wil ik graag inslaan
-
Citaat:
moonlight91
ARIAT schoenen/laarzen
Outdoor World op de I-drive lag al voor de hand en nog veel meer adressen vind je hier.
-
Citaat:
Briggy
Ja, met teksten op enz. Ik ben helemaal gek op de onderbroeken van Haines. Ze zijn niet alleen leuk/mooi maar zitten nu nog steeds super comfi.
-
Ja die van Hanes zijn echt geweldig, mijn dochter draagt ze ook en noemt ze Cameron Diaz onderbroekjes (uit de film Charlie's Angels).
-
Ik weet niet zo goed waar ik mijn vraag moet neerleggen, dus probeer ik het maar hier even.
Mijn ouders zijn in 2010 van Florida naar LA gereden en hebben daar een aantal winkels bezocht met oa bakspullen..(voor taarten etc) ze hebben de naam van een winkeL genoemd, en ik heb ook een website bezocht... Nu zijn wij alle die naam vergeten... Zijn er mensen die mij daar aan kunnen helpen.. of winkels die een website hebben in Florida... wij gaan in Mei en ik wil graag vooraf kijken en ( GENIETEN).....
-
Wat denk je van Michael's : http://www.michaels.com/Bakeware/dep...efault,sc.html
Walmart : http://www.walmart.com/cp/Baking/976780
Deze twee schieten ons zo te binnen in ieder geval :mrgreen:
-
En anders kun je altijd nog terecht bij bijvoorbeeld www.amazon.co.uk
-
In de outlet op International drive zit een le gourmet chef die alles verkoopt wat je zoekt. Ook kan je vaak slagen bij de TJ Maxx of Macy's.
-
Dank jullie wel voor al de reactie´s... het is niet de naam die ik zocht, maar kan er zeker wat mee...
-
In een ander reisverhalen blog heb ik weleens gelezen dat ze spullen om cupcakes te maken en cakepops kochten bij Jo-Ann http://www.joann.com/baking/bakeware/
misschien bedoel je dit?
Bij Party city verkopen ze ook een hoop leuke taartversielsels en benodigdheden.
Succes
-
Wij gaan deze zomer!! naar Orlando en Miami en nu willen mijn vrouw en dochter kijken voor een paar echte UGGS. Weet iemand een adresje daar ergens in de buurt?
Alvast bedankt voor de reaktie
-
Er is een aparte topic over Ugg Australia en daar kan je alle informatie vinden.
-
Mijn hoofd tolt nu al van al die malls,shopping out lets enzzzzzzzzz.
Kan niet wachten,zie allemaal dollartekens hahaha
-
En die gaan heel hard je zak uit als je niet goed oplet ;-)
-
Bedoel je "Wilton"? Het bekende merk voor alles wat met taartjes maken te maken heeft?
-
-
Wie weet of er ook een m&m-winkel in een van de malls te vinden is?
-
Ja hoor, in de Florida Mall:
Citaat:
Located in the Florida Mall
8001 S. Orange Blossom Trail
Suite 1132, Orlando, Florida
in the east wing of the Mall near Macy's
At The Florida Mall is our newest M&M'S® WORLD® ORLANDO. Expertly designed to bring a fully interactive M&M'S experience to life, the store is 16,000 square-feet of colorful chocolate fun! It holds over 7,000 items and even features a full size FORD Fusion NASCAR®!
Sunday 11 AM - 6 PM
Monday - Saturday 10 AM - 9 PM
http://farm5.staticflickr.com/4128/5...d591c3e4_z.jpg
-
Dank!!! Mijn dochter kan nu echt niet meer wachten tot juli... De shop zit er geweldig uit.
-
En als ze van Lego houd, daar is ook een grote shop van :)
-
Re: Welke eerst: Orlando Premium Outlets of The Florida Mall
Citaat:
suzanne
Prime is naar mijn idee veeeeeel beter ;) Daar verdwaal je gewoon!
Wel moeilijk bereikbaar en te vinden!
Shop till you drop is geen onzin hier ;)
Wij zitten aan International drive, en gaan gewoon met de bus, die voor de deur stopt, naar de prime en premium outlet, en ook naar de Florida Mall, al zit je dan wel iets langer in die bus.
Per rit $1,25, en ben je senior, dan kost het maar $0,25 per rit.
In de hotels kun je een weekkaart voor de bus kopen, reuzemakkelijk, en keigoedkoop. Bussen rijden hele dag International drive op en neer.
-
@Maresjes
Bereid je financieel maar vast voor ;D De winkel is ontzettend leuk, de prijzen een stukje minder. In zoverre, als je een zak M&M's wilt kopen.
-
Re: Welke eerst: Orlando Premium Outlets of The Florida Mall
Citaat:
hetdotje
, naar de prime en premium outlet, en ook naar
Om verwarring te voorkomen: ze heten beide Premium outlet, de naam Prime bestaat niet meer. Premium I'drive (v/h Prime) en Premium Vineland.:smile:
-
is 1 van jullie al eens bij het warenhuis Kolhs geweest?
verkopen er kleding van lauren conrad, JLO, ELLE, Marc Anthonio enz voor weinig..
-
Ja hoor niet in Orlando maar in andere Staten.Is gekend als 1 van de goedkopere warenhuizen tel ik bij mijn favorieten