-
Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)
Helaas. Ze konden niets voor me doen bij Vliegwinkel.nl.
Gelukkig maar.... want ik heb inmiddels wel kunnen boeken:
29/9 DUS-NYC rechtstreeks
19/7 MIAMI-NYC-DUS
Hoogseizoenprijs €587pp inclusief alles. WE vliegen met Lufthansa & United!
Blij mee!!!
Kijk allen op www.flugladen. de en goochel met de data's. De ene of andere dag kan HEEL veel schelen!
MVG
A3
-
29 juni dan toch zeker A3? Gaan de meisjes mee ;-)
-
Inderdeed: 29/6!
Een deel gaat mee, een deel niet.....
MVG
a3
-
Wat een mooie prijzen A3! Je gaat toch wel weer een reisverslag maken hè, die vind ik helemaal top!
-
Tickets geboekt via KLM en vliegen vanaf Dusseldorf naar Miami. 19/7 t/m/7/8 voor 2416,- voor 3 personen. inclusief alle toeslagen. Gister bij Iberia gekeken maar dan vlieg je wel iets godkoper per ticket met de Iberia express, maar dan komen er nog allemaal kosten bij zoals je bagage. Kwamen op ongeveer hetzelfde uit maar dan wel bij Iberia apart je bagage opgeven. Had ik geen zin/vertrouwen in.
Let wel dat ze een creditcard toeslag rekenen van minimaal 45 euro!! Bizar voor woorden, maar goed.....na lang zoeken en wachten toch maar geboekt en nu lekker rust op dat gebied. Huis is ook al gehuurd en nu nog een auto huren!
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
moniquekruiningen
Maar die zijn momenteel 1000 euro en meer...
Ik betaal veel minder maar ik vlieg ook niet in het hoog seizoen.
Ging me er meer om dat ze ook op Orlando vliegen.
Ik zie nu wel leuk prijsje , alleen wel MIA op de onthefly app
Itinerary
zo 3 aug. Dusseldorf (DUS) to Madrid (MAD) 12:10 - 14:50 (3 aug.) American Airlines Inc. 5788 · Airbus A320 Operated by Compania Operadora de Corto y Medio Coach class ·
2h 40m Layover in MAD 1h 40m Madrid (MAD) to Miami (MIA) 16:30 - 20:00 (3 aug.) American Airlines Inc. 5846 · Airbus A340 Operated by Iberia Lineas Aereas de Espana S.A. Coach class ·
9h 30m vr 22 aug. Miami (MIA) to Dusseldorf (DUS) Miami (MIA) to Chicago (ORD) 10:55 - 13:15 (22 aug.) American Airlines Inc. 2368 · Boeing 757 Coach class ·
3h 20m Layover in ORD 2h 40m Chicago (ORD) to Dusseldorf (DUS) 15:55 - 07:00 (23 aug.) American Airlines Inc. 242 · Boeing 767 Coach class ·
Cost per passenger€758,10 for 2 adults x 2 €1.516,20 Total airfare and taxes
-
Citaat:
A3
Inderdeed: 29/6!
Een deel gaat mee, een deel niet.....
MVG
a3
Valt Juni onder hoogseizoen dan ? (ook gezien de topictitel) :p
-
met jet air naar MIA vanaf BRU
Outbound flight JAF108 € 449,99
Mon 04/08/2014price per person
Miami - Brussels 14:50 - 06:40
Flight back JAF107 € 279,99
Mon 25/08/2014 price per person
Brussels - Miami 07:00 - 12:30
Passenger(s) 1 adult
20 kg luggage free
Meals Standard meal on flight
Total € 729,98 (Incl. airport tax € 74,90)
Misschien een optie voor iemand?
-
Op 4/8 van Miami naar Brussel en op 25/8 van Brussel naar Miami? Lijkt me voor de meesten van ons de omgekeerde route.
-
-
Citaat:
Ta2 Gerrit
Valt Juni onder hoogseizoen dan ? (ook gezien de topictitel) :p
Yes sir. Helaas wel :(
MVG
A3
-
https://www.google.nl/flights/ even luchthaven van vertrek en kalender ingeven.
Druk daarna op kaart en je ziet alle prijzen wereldwijd voor de door jou opgegeven data.
Je kan eenvoudig wijzigen in de kalender en de prijs past zich gewoon aan. (je kan zo de hele wereld over en zien wat de ticket prijs is waar dan ook)
Erg leuk.
-
Inderdaad. Nice!
Google begint zich echt met travel te bemoeien. Spannend!
MVG
A3
-
Toch nog goedkope tickets gevonden.
Wel via Tampa maar is maar een uurtje rijden naar ons hotel in Davenport.
Brussel-Tampa(heen via Zurich en met swissair)
Tampa-Brussel(via Washington en met brusselsairlines)
€531 pp zonder boekingskosten en verzekering.
Deze lage prijs enkel met vertrek op 19 augustus.
-
Dan is ook bijna het hoogseizoen voorbij duurt nml tot 31 augustus en dan is het weer back too school helaas geen optie. De echte hoogseizoen tickets blijven nog hoog en wachten tot februari is toch ook met oog op het boeken van hotels en appartementen wat lastiger, niet alles is meer gewoon vrij.
-
Wij zijn eind augustus terug.
Als ik me niet vergis beginnen vele scholen al half augustus.
Crowd kalender ziet er vanaf half augustus ook al wat kalmer uit.
Toch lekker meegenomen:)
-
Wij hebben geboekt via dusseldorp - madrid - miami 4 volwassenen €3048,- via skyscanner.nl
vertrek 18-7.
-
Nu op www.skyscanner.nl goedkope tickets vanaf Düsseldorf naar Miami. Bijvoorbeeld vertrek 8 juli en terug 26 juli voor € 652,00 met een tussenstop op Heathrow.
-
Ik heb tickets en hotel geboekt via Usa fun vacations vertrek 4 augustus terug 21 augustus... De combi die ik geboekt heb, was bij expedia 700 euro duurder ( voor 2 personen) maar als de tickets zo blijven stijgen, wordt dit het laatste jaar.. €912 per ticket... Ik krijg het bijna niet getypt.. En dan te bedenken dat ik eerst een andere vlucht probeerde te boeken voor (bijna) t zelfde geld en die was gewoon vol!!! Hoezo crisis? Hier wel nu, want ik moet SPAREN!
-
@moniquekruiningen;
Ik heb ze toch echt wel goedkoper gevonden.
Ik denk niet dat de prijzen veel duurder waren geworden dan 912 euro dus je had nog kunnen wachten.
Maar ja nu is het toch al gedaan en moet je maar focussen op de vakantie en sparen..)
-
Vanaf Amsterdam naar Orlando, met heel weinig ruimte om te wijzigen in datum.. Moeilijk, moeilijk moelijk.. Troost is dat ik goedkoper uit ben dan op Expedia...
-
Ik wacht nog gewoon even af, ga echt geen 5500-6000 alleen voor de tickets (6x) betalen, veel duurder zullen ze toch niet meer worden...
Er komt altijd wel iets voorbij vanaf AMS en ik ben vrij flex met boeken ergens tussen 19-7 en 1 sept. Komt helemaal goed let maar op...:cool:
-
Er komt beweging in de ticketprijzen:
9/7 BRU - Phoenix
6/8 Phoenix - BRU
€646 rechtstreeks geboekt bij United (gevonden via Skyscanner).
Er is dus nog hoop!!
MVG
A3
-
Ik ben hier redelijk nieuw op het forum en heb eerlijk gezegd dit onderwerp nog niet per bericht gekeken (40 pagina's). Maar mocht niemand nog deze tip gegeven hebben: surf zonder cookies, als het even kan in een 'Inprivate' of 'Incognito' browser, vanaf een PC naar je ticket-provider. Eenvoudige verklaring: naar mate je vaker komt kijken naar dezelfde tickets, des te meer je er uiteindelijk voor betaald. Mac-gebruikers betalen gemiddeld al 15% meer, omdat ze Apple-producten kunnen veroorloven. Dus een gratis en vrijblijvende tip bij deze. Mocht ik iets vertellen wat eenieder van jullie (ervaren vliegers) al weten: mijn excuses!
-
Klopt! Ik kijk wel eens via mijn werk pc, een ip adres in Tsjechië, levert vaak andere prijzen!
-
Mijn vriend denkt altijd dat dat met cookies onzin is maar nee dus. Bedankt voor de bevestiging, goed om te weten. Dat apple gebruikers meer betalen heb ik nog nooit gehoord maar wat een boefjes zeg :eek:
-
Er zijn nog best redelijke prijzen voor vluchten met vertrek in de tweede helft van juli:
Van Dusseldorf naar Miami vooral, met/via American Airlines.
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/12/2az6.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/89/kih9.jpg
-
Ik zit zelf al een tijdje te kijken naar de prijzen in September (buiten het hoog seizoen) en weet ondertussen al ongeveer wat de prijzen zijn. Gisteren voor het eerst op mijn werk (geheel ander gebied van nederland in dit geval( naar de prijzen wezen kijken en dat was precies hetzelfde. Totaal geen verschil, hoe vaak mensen ook zeggen. Het is en blijft een fabel dat cookies er invloed op hebben.
-
Absoluut niet Raoul, cookies kunnen wel degelijk invloed hebben. Als jij meerdere malen op een bepaalde ddt naar een ticket zoekt betekent het dat jij heel graag deze reis wilt. Dat weten reismaatschappijen en die gaan er vanuit dat je er gerust 20 tot 50 euro meer voor betaalt. Vorig jaar was een ticket 555 op de pc bij mn ouders, terwijl diezelfde ticket bij mij thuis 595 was. Toen ik via inprivate ben gaan navigeren kwam ik ook ineens op 555 uit! Direct geboekt. Dit wil niet zeggen dat het ALTIJD wordt gedaan, je kan best hebben dat prijzen gelijk blijven.
Overigens gebruiken veel meer bedrijven deze tactiek (en ik kan t weten).
-
Volgens mij zijn de prijzen via bijvoorbeeld momondo.nl en skyscanner.nl vrij stabiel, in ieder geval niet 20-50 euro verschil.
Het viel me wel op dat de prijzen van BA per dag(deel) verschillen, maar ik had niet het idee dat deze door cookies komen (en kan in een handomdraai mijn verbinding omzetten naar US/India/Australie en private browsing gebruiken).
Ik heb wel degelijk verschillen gezien als ik direct bij maatschappijen kijk, of expedia.nl. KLM doet volgens mij niet aan deze praktijken voor zover ik kan zien.
-
Mocht er nog iemand zijn die van BRU naar MIA en van
MIA naar BRU wil op 30-7 tm 20-8.
Prijs 845$/621 euro met iberia, nette vlucht tijden.
Te boeken op Kayak.com/momondo/skyscanner of op Gate 1 (meest voordelig) Op Tripair komen er verplichte cc kosten bij.
Departure
Wed, Jul 30
Iberia Flight 3203
Take-off: Wed 12:00p
Landing: Wed 2:30p
BRU: National
MAD: Barajas
2h 30m
Coach | Airbus A321-100/200
Connection
MAD: Madrid, Spain
2h 00m
Iberia Flight 6117
Take-off: Wed 4:30p
Landing: Wed 8:00p
MIA: Miami
9h 30m
Coach | Airbus A330-300
Return Flight
Wed, Aug 20
Iberia Flight 6118
Take-off: Wed 10:10p
Landing: Thu 1:05p
MIA: Miami
8h 55m
Coach | Airbus A330-300
Connection
MAD: Madrid, Spain
2h 50m
Iberia Flight 3214
Take-off: Thu 3:55p
Landing: Thu 6:25p
BRU: National
2h 30m
Coach | Airbus A321-100/200
Fare Details
Base Fare Taxes & Carrier Surcharges Total
1 adult $316.60 $528.10 $844.70
Total $844.70
-
geboekt!!
BRU-MIA-MIA-BRU (iberia via Gate1) van 27 juli tm 20 aug voor 6 personen (1 kind van onder de 12) voor 3581 = 596 PP!!
Alleen geen eigen schermpjes :( dat is dan weer jammer....
-
Wat een top prijs.....zo laag heb ik het geloof ik nog niet gezien!! Goed gedaan en een heerlijk vooruitzicht weer :up:
-
Op heel veel verschillende dagen voor dit tarief te boeken!. Ahh net nu ik eigenlijk had besloten nu toch een keer naar Azie te gaan. Twijfel, twijfel...
-
Kijk even op ticketSpy naar de tip van Angelique :o
Leuk dat zij er ook daadwerkelijk iets mee doen.
Zij hebben de prijs van Iberia/expedia genomen is iets hoger dan de prijs van Gate1 maar ook wel logisch....maar het kan dus nog goedkoper...
@Hockey..lastig he...Florida blijft toch altijd kriebelen, onze plannen voor de west kust ook weer een jaartje naar voren geschoven.
-
Ik zie tickets voor 3089 euro voor 5 volwassenen...... Het is nu toch wel heel erg jammer dat ik al een andere vakantie heb geboekt :( Nee hoor, ook leuk, maar Florida, tja Florida.........
-
Zeer mooie prijs, als je nog wil boeken, zou ik niet te lang aarzelen!
Wij hebben 605 euro per ticket betaald met KLM, die prijs was er ook maar heel kort!
Succes! :o
-
Hoi Aggie vanuit waar bedoel je met KLM en waarheen in Florida?
-
Yes wij hebben geboekt. Via Expedia met Iberia BRU-MAD-MIA, €2500 voor 2 volw. en 2 kids.
Wij wilden eerst naar de Cali gaan maar die tickets blijven voor ons te duur.
-
Citaat:
Maikel1981
Hoi Aggie vanuit waar bedoel je met KLM en waarheen in Florida?
Hallo Maikel,
Wij gaan vanaf Dusseldorf, via Atlanta naar Miami! En visa versa. Van 16 juli t/m 6 augustus
Groetjes van Aggie