-
Re: Tips voor restaurants in Orlando
Over Texas de Brazil is hier al euforisch geschreven.
We hadden er in het voorjaar naar toe gewild. Is er niet van gekomen, druk, druk, druk ;-)
Dus gaan we in Oktober weer een poging wagen.
Met jullie top 12 kan ik een heel eind mee gaan, al dan niet in die volgorde.
Maar ook Fridays zou in mijn lijstje staan, en voor de goedkope, gezonde hap; Cracker Barrel.
-
Re: Quality Restaurants
Gezonde boerenkost, voor weing bij de Cracker Barrel.
Maar om die nou in het rijtje Quality Restaurants te zetten vind ik wat overdreven.
Aan de andere kant, Outback en Tony Roma's worden ook genoemd :-).
Ik verheug me wel op Texas de Brazil.
-
Begint dit topic niet een beetje op dit topic te lijken ;)
Of als het over 'gezonde' restaurants gaat (Wat is per definitie een gezond restaurant vraag ik me dan af)
Garden Cafe schijnt wel okay te zijn , wij wilden daar vorig jaar gaan eten omdat mijn vriendin een semi vegetariër is
-
Bij Denny's in Kissimmee is het nu zelfs zo erg dat je als 'side' geen mixed vegetables meer kan bestellen, want dat hebben ze niet meer. Te weinig mensen wilden groenten bij hun eten. :shock: Heb het bij 2 Denny's gevraagd, maar beiden hadden het niet. Ongezonde toeristen. :mad::shock::mad::razz:
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
JKG
Bij Denny's in Kissimmee is het nu zelfs zo erg dat je als 'side' geen mixed vegetables meer kan bestellen, want dat hebben ze niet meer.
Ik vind toch al dat Denny's de laatste jaren bijzonder hard achteruit gegaan is. De spuuglelijke verbouwingen, geen counter meer om aan te eten en de kwaliteit van het eten is zeer slecht geworden in vergelijk met een paar jaar geleden. Jammer, want het was er toch altijd wel lekker eten. Ons zien ze er in ieder geval niet meer. Geef mij maar de IHOP voor het ontbijt.....
:cool:
-
Citaat:
FloridaVerslaafde
Geef mij maar de IHOP voor het ontbijt.....:cool:
Precies, voor het ontbijt! Wij dachten: "als het ontbijt goed is, zal het diner ook wel zo zijn". Helaas was dat een misrekening. De kok schijnt later nog opgepakt te zijn wegens misbruik van een dikke vette juicy steak.
Maar voor 't ontbijt mogen wij er ook graag een keertje komen. Net als bij de Cracker Barrel trouwens, voor een skillet bijvoorbeeld, compleet met gebakken aardappeltjes, ham, worstjes, bacon, ui, paprika en een sunny side up gebakken ei.......En ik las in een verslag van een medeforumlid dat het ontbijt bij The Waffle House ook zo lekker moet zijn, met de aardappeltjes op zwitserse wijze gebakken. In al die jaren zijn we daar nog nooit geweest, staat nu wel op de lijst. Lijnen met een bruine boterham met kunststof kaas voor 't ontbijt, doen we wel weer na de vakantie........
-
Citaat:
Teleton
bij The Waffle House.... In al die jaren zijn we daar nog nooit geweest....
Wij ook niet. Het ziet er daar zo uit alsof het in de jaren 70 is blijven hangen en dan ben ik altijd bang dat de wafels en eieren ook uit de jaren 70 komen. En dan het feit dat ze 24/7 open zijn...hoe triest is dat als ze je vragen wat je baan is en je moet zeggen dat je nachtkok bent bij The Waffle House...
's Nachts om 03.28 uur wafels bakken ?????? :lol:
Lekker ontbijt voor ons is meestal gewoon een boterham met honey ham van Oscar Mayer of heerlijke Peanut butter met een lekker glas Tropicana met extra pulp en een koppie Folgers koffie.
-
Citaat:
Teleton
voor een skillet bijvoorbeeld, compleet met gebakken aardappeltjes, ham, worstjes, bacon, ui, paprika en een sunny side up gebakken ei......
Hoe krijg je het weg op de nuchtere maag....;)
-
Gewoon....goed kauwen en doorslikken. Heerlijk zo'n stevig ontbijt
-
Lekker een stevig ontbijt, gisteren bij de the cracker barrel, 2 egs medium over, hashbrown caserole, bacon, en voor de gezondheid nog freshly sqeezed orange juice.....lekker hoor
-
Een zeer goed ontbijt kun je bestellen bij http://www.floridawaffleshop.com niet te verwarren met Waffle house. Dit restaurant ziet er netjes uit en hebben heerlijke gerechten op de kaart, het is gelegen voor de Mall at Millenia.
-
Nou bij de Cheesecake Factory heb je een ongelofelijke keuze uit salades. Ga maar is naar hun website daar kun je hun menukaart bekijken. Buiten die salades hebben ze hele lekkere (ongefrituurde) kipgerechten alsook pasta's met heerlijke verse sauzen. Ik zou hier heel de week kunnen gaan uit eten omdat hun kaart zo uitgebreid is en lekker en vers.
-
Re: Restaurant: Beste Spareribs in Orlando
Wij zijn net terug en hebben bij Tony Roma's spareribs gegeten en bij the Outback, maar die van de Outback staan met stip op nr. 1 !
-
Wij vinden de "Fall of the bone" ribs van Texas Roadhouse het allerlekkerst!
-
Zowel bij Tony Roma's als bij TGI Friday's gegeten deze keer. Beide spareribs waren verrukkelijk. TGI was deze keer net iets malser en viel zo van het bot. De spareribs van Tony Roma's waren slightly burned en iets droger, maar de smaak was prima.
-
Ik denk weer meteen terug aan Logans op hyw 192...mmmmmmmmmm
-
Longhorn...heeeerlijk...zowel de ribs als de steaks....
-
Afgelopen week heb ik de Jack Daniels Ribs van TGI gegeten, maar de ribs van Tony Roma's blijven nog altijd nummer 1 bij mij. Maandag a.s. gaan ik ze weer eten, The Unlimited Slab (onbeperkt !!!)
-
Weet niet of je ze daar dit jaar al hebt gegeten?
Ik ben benieuwd of je ze nog zo lekker vind als vorig jaar.
:)
-
Goh... Wij gaan vaak uit eten in de Doctor Phillips area...
Amura hebben we al een keertje gehad, zo ook Timpano's
Maar meestal eindigen we op één of andere manier bij Too Jays... nét even andere maaltijden en gelukkig ook niet zo toeristisch...
Vaak doen we daar de lunch en soms dinner... Uitstekend restaurant :D
-
Ook wij hebben als snowbirds reeds diverse van deze restaurants bezocht, nog een paar tips:
Tavern on the lake
Nonno´s een echte Italiaan
Romano´s Macaroni grill
-
Romano's vond ik helemaal niks...
-
Corrus.
Meen je dat echt?
Misschien slecht getroffen, wij komen er graag en regelmatig, wij zelf vinden het beter als Olive Garden.
Groetjes Henke.
-
Ik zie nergens "Rib City" vermeld staan, daar hebben zo ook lekkere rib's. Zitten alleen niet in Orlando. Zij hebben bijvoorbeeld een "feast for two" als je dat weg hebt, kunnen ze je naar buiten rollen.:D
-
Zie het onderwerp van het bericht. Dan weet je ook gelijk waarom deze hier niet genoemd is :)
Maar goed, als iemand een keer in de buurt is dan is het altijd een bezoekje waard natuurlijk..
-
Citaat:
Njit
Zie het onderwerp van het bericht. Dan weet je ook gelijk waarom deze hier niet genoemd is :)
Maar goed, als iemand een keer in de
buurt is dan is het altijd een bezoekje waard natuurlijk..
Je hebt helemaal gelijk "Beste Spareribs in Orlando " had ik even overheen gekeken. Dom!8-[ ...........maar je kunt er wel lekker (vr)eten!:razz:
-
wij gaan s'morgens bij sizzling ontbijten, heerlijk......
-
dr philips area is inderdaad leuk, moet bonefish ook eens gaan proberen.
-
Citaat:
corrus
Romano's vond ik helemaal niks...
Petra is het helemaal met je eens, ik vindt het eten daar op zich wel goed
maar zal er niet gauw nogmaals een keer gaan eten.
Too Jays en Manny's Chophouse gaan op onze 'to-do list'
Groetjes,
Pieter & Petra
-
Lieve mensen,
A.s. maandag vertrekken wij voor 11 dagen naar Kissimmee.. wordt onze 1ste keer naar Florida.. spannend & heel veel zin in.. nu is mijn vraag met kerst willen we (en we = 2 volwassenen en een jonge meid van 11 jaar) graag bij een leuk (thema-)restaurant eten.. wellicht kunnen jullie mij hierin adviseren..
Alvast bedankt :)
-
Misschien is het T-rex cafe iets? http://disneyworld.disney.go.com/des.../dining/t-rex/
Niet echt speciaal een kerst-thema maar wel genoeg te zien..
(reserveren aan te raden)
-
Thanks.. ga gelijk ff kijken...
Jammer.. voor de 25ste ben ik blijkbaar alweer veel te laat met reserveren.. toch bedankt !
-
hallo
weet iemand leuke restaurants in orlando waar je lekker en gezellig kan eten met kind/eren.
Als wij naar orlando gaan in augustus is ons zoontje 2 jaar.
Groetjes Tamara
-
-
oke dank je. ziet er erg goed uit!!
-
www.chilis.com
www.outback.com
Allebei zeer goed eten en leuk ingericht.
Groet Jurgen.
-
Vergeet TGI Friday niet. Toen wij er waren (zomer 2008) was er een man die langs de tafels liep en allerlei beesten maakte van ballonnen. Kost je wel een dollar ofzo, maar vooral voor kleine kinderen is het erg leuk. Wij vonden het eten ook nog eens erg lekker en hebben er meerdere keren gegeten, net als bij Outback Steakhouse, onze absolute favoriet.
-
Wat ook een super leuk restaurant is voor kinderen is Rain Forest Café in Downtown Disney:razz: http://www.rainforestcafe.com/
-
Net even de site's zitten bekijken, krijg gelijk trek! Dat Rain Forest Cafe ziet er inderdaad erg leuk uit voor met de kids.
-
Natuurlijk is er ook nog Mac Donalds...
en de Pizza hut