@jeroen: Dat er geen auto in jouw klasse was denk ik pure pech. Maar in het algemeen staan er zat auto's hoor...
Afdrukvoorbeeld
@jeroen: Dat er geen auto in jouw klasse was denk ik pure pech. Maar in het algemeen staan er zat auto's hoor...
Bovendien zit er, denk ik, een verschil tussen een auto, die gereserveerd is ophalen en omruilen voor een pechgeval.
In het eerste geval weten ze het dagen van tevoren en zullen ze de voorraad aanpassen.
Alamo en National werken niet alleen samen. Ze zijn zelfs 100% zusjes van dezelfde moedermaatschappij.
Knaapje
Wij gaan van 1 t/m 15 november, ik wacht rustig af tot de winterprijzen van usareisen beschikbaar zijn. De vlucht en villa hebben we in januari al geregeld.
@Njit, als er slechts 5 auto's staan in het Dollar gedeelte spreek ik niet van geen auto in onze klasse, er waren alleen nog economy auto's beschikbaar ne dan slechts 5 stuks. Ook bij de andere verhuur maatschappijen waren de garages erg leeg.
Ik snap wel wat je bedoeld hoor. Maar zoals Knaapje ook al aangeeft: omruilen is wat anders dan van te voren boeken. Als ze jou een groter model kunnen verhuren dan zorgen ze er echt wel voor dat ze die hebben staan.
Ligt het aan mij of ligt de website eruit? Was net in de laatste stap van het boeken van een auto...
Klopt bij mij doet ie het ook niet.
http://downforeveryoneorjustme.com/usareisen.de
It's just you. http://usareisen.de is up.
Lijkt op een probleem vanuit Nederland..
Met een beetje PC doet ie het gewoon, hoor :lol:
OP het moment dat de prijzen beschikbaar zijn (was voorgaande jaren zo half Augustus), gaat ook direct de vroegboekkorting in.
Ik heb een vraag: wij hebben een auto gehuurd bij alamo via usareisen.de. We zouden met Martinair vliegen en dan op 15 juli aankomen, waarbij ik heb aangegeven de auto vanaf 19.00 uur op te halen. Nu heeft martinair de vlucht eruit gegooid en ons omgeboekt naar delta. Nu landen we een stuk eerder in orlando, al om 14.40 uur. Is het nodig om dit door te geven aan usareisen? Of niet? Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft. Groetjes Monique
Op je voucher staat inderdaad een tijd van afhalen en terug brengen. Als je nu eerder ophaald en bijv. wel met Martinair terug vliegt om 19.00 uur, dan zullen ze waarschijnlijk 1 dag meer gaan rekenen. Of je moet de auto op de dag van terugreis op het zelfde tijdstip terugbrengen.
Een telefoontje kun je er denk ik altijd aan wagen bij onze Duitse vrienden.
Onlangs met alle aswolk problemen heb ik ook diverse malen mijn auto om moeten boeken naar andere dagen. Via de email heb ik in het engels contact met hen opgenomen en tot 2 maal toe is alles keurig netjes en zonder bijkomende kosten omgezet. Werd ook keurig in het engels beantwoord. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over usa reisen wb het omboeken.
Met betrekking tot jouw vraag: dat is een lastige. Als je eerder ophaalt, zullen er ws kosten aan verbonden zijn zoals pzomerdijk aangeeft. Is het niet mogelijk om een stategische tijd te nemen. Reken zo maar dat je 1 tot 2 uur bezig bent voordat je met je koffers buiten staat. (heb ik tot 2 maal toe meegemaakt) Als je nog lekker even op je gemak een bakkie gaat doen of een hapje op het vliegveld kun je er weer een half uur bij optellen. Afhankelijk van het tijdstip van je terugvlucht, haal je daar 3 uur af en hopelijk kom je dan precies op een mooi tijdstip uit van ophalen en terugbrengen.
Het is allemaal even rekenen, maar hopelijk heb je er wat aan! :)
Of zich is het niet noodzakelijk, maar als het je een beter gevoel geeft dan kun je het doen. Op zich zijn de tijden op je voucher indicatief. Geen enkel probleem dus indien je wat eerder of later komt. V.w.b. de extra dag huur. De geplande aankomst is 14.40. Voordat je alles hebt en bij de balie van het autoverhuurbedrijf staat ben je al weer snel een uurtje verder. Ik weet niet precies wanneer de terugvlucht staat gepland, maar afhankelijk van dat tijdstip minus de tijd die je vooraf op de luchthaven wil/moet zijn dien je het een en ander bij te sturen. Of gewoon wat extra betalen natuurlijk. Bij een tijdsoverschrijding betaal je meestal eerst de tijdsoverschrijding per uur totdat het dagbedrag is bereikt (meestal na 2-3 uur). Daarna ga je pas per dag betalen.
Hoi allemaal,
Ik heb net de auto geboekt voor onze rondreis in november bij USAreisen.de (met de vroegboekkorting !)
Ik ontving direct een bevestigingsmail in mijn mailbox. Ik las dat je nog een voucher toegestuurd krijgt?
Gaat dit per post of email ? Wat zijn jullie ervaringen ?
En krijg je dat al snel ?
En weten jullie of de kosten al direct van je creditcard worden geincasseerd (dus deze maand zeg maar) of is dat pas bij het ophalen van de auto ? Kon hier niet echt duidelijk wat over terugvinden op de website.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden !
Groetjes Leonie
Voucher krijg je per email, meestal op dezelfde dag. Kan in het weekend iets langer duren.
Wat betreft het afschrijven van de kosten: het is altijd van te voren. Maar of het direct is of een maand voor het ophalen van de auto verschilt. Het is sowieso niet bij het ophalen van de auto.
Ik kreeg de bevestiging meteen in de mailbox. Ik had tijdens de boeking aangegeven niet eerder dan 4 weken voor aanvang van de huur te willen betalen. Het is keurig pas 4 weken van te voren van mijn cc afgeschreven en 2 dagen na de afschrijving had ik de voucher in mijn mailbox.
Volgens mij hebben wij helemaal geen voucher gehad, alleen maar een bevestiging email. En daarin lees ik ook niks over een voucher... Moet je deze echt hebben of hebben sommige mensen deze ook niet gehad?
Als je hem niet hebt gekregen dan even een mail sturen naar USAreisen.de dan komt het allemaal wel goed. De Voucher krijg je pas na afschrijving van het bedrag. Je kan even controleren of je al betaald hebt of niet.
Ja we hebben al lang betaald, even mailen maar dan.. dank u
Ik heb het verzoek gedaan pas 4 weken van te voren te betalen, ik denk niet dat dit standaard is. Na afschrijving van de cc had ik de voucher een paar dagen later binnen, dus niet pas 10 dagen van te voren.
wij hebben wel onmiddelijk het voucher gehad, maar hebben dan ook gewoon meteen de betaling gedaan
Of je de voucher wel of niet meten krijgt hangt inderdaad af van het feit of je meteen of uitgesteld betaald.
Al met al ben ik erg tevreden over USAreisen.
We hebben de voucher ook gehad, dus is helemaal goed gekomen :)
We hebben onlangs een auto gehuurd via USA Reisen.de en we kregen afgelopen week het overzicht van de creditcard. Daarop zag ik dat het bedrag dat was afgeboekt voor de auto minder was dan de factuur die ze gestuurd hadden. Ik heb een e-mail gestuurd naar usareisen.de met daarin de vraag of dit wel klopte (je weet maar nooit of er anders nog wat fout gaat straks bij de balie van Alamo). Ik kreeg de volgende dag netjes een mailtje terug met het antwoord dat de prijzen waren aangepast en we minder hoefden te betalen. Het scheelde bij elkaar maar 10 Euro maar toch......dat is nou eens service !!
Da's zeker netjes. Daar kunnen sommige bedrijven nog wat van leren :)
Mm mij hebben ze wel 35 euro uit mijn zak gehaald . Het bedrag zou niet op hun rekening gestaan hebben na enig zoekwerk van mijn bank hadden ze het toch , deze zoektocht heeft mij 35 euro gekost terwijl het geld toch netjes op hun rekening stond.
Ik kan je even niet volgen. Misschien moet je het even toelichten..
Ik had bij hun een hotelkamer geboekt netjes betaald . Na een week mailden ze me dat ze het geld niet hadden ontvangen , ik dus een bewijsje gestuurd dat het toch echtr wel van mijn rekening af was . Na nog een week ....3 dagen voor vertrek mailden ze me dat ze het nog steeds niet hadden na mijn bank gecontacteerd te hebben en een bewijs van betaling van mijn bank gestuurd te hebben zeiden ze nog steeds dat het niet op hun rekening stond . 2 dagen voor vertrek begon mijn bank een onderzoek naar het verloren geld en hebben ze usa reisen hun bank 35 euro moeten betalen voor hun gedane onderzoekken . Het geld stond de hele tijd op hun rekening . Ik mail hun dat ik het niet netjes vond maar heb na 4 mails nooit iets terug gehad .
Gaat wel over een hotelkamer maar dat maakt niet veel uit denk ik .
Overboekingen naar het buitenland is altijd lastig. Wij gebruiken altijd een Credit Card. Dat gaat (bijna) altijd goed.
Ik koop nogal erg veel uit nederland en duitsland en heb dit nog nooit gehad . Vond het niet erg netjes van hun het ging om 350 eúro en erbovenop nog eens 35 euro voor hun bank . Ik wou het niet met visa betalen omdat het dan van mijn limiet ging en wou het volledige bedrag van 2500 euro hebben op vakantie dat was de reden dat ik het zo heb gedaan maar ik doe dit nooit meer .
Je kunt toch ook gewoon met je creditcard betalen en dan het bedrag meteen van je bank naar je cc storten ? Dan wordt de limiet van je cc niet anders. Scheelt weer de kosten van een buitenlandoverboeking.
^^^dat wist ik dus niet maar gaat het hier ook niet om het was gewoon niet netjes van hun .
Die Voucher waar iedereen het hier over heeft, krijg je die via de post verstuurd of via de mail???
Via de mail
Oh gelukkig, we wonen namelijk op de antillen en de post doet er nogal lang over vanaf Europa.... (en we gaan over 2,5 week al weg)
Thanx voor het snelle antwoord!!
Heeft iemand trouwens enig idee wat ze hiermee bedoelen. Dit staat op de site als ik een auto heb uitgezocht onder het lijstje verzekering en toeslagen:
Kaution:
mit Kreditkarte des Fahrers USD 25/Tag bzw. USD 100/Woche
(Barkaution in Einzelfällen auf Anfrage)