Is het handig om van te voren al een parking ticket te kopen?
Afdrukvoorbeeld
Is het handig om van te voren al een parking ticket te kopen?
Weet niet of dat bij Seaworld mogelijk is maar ach je moet toch in de rij aansluiten en 12 dollar is zo afgegeven hoor.
Wil toch nog even kwijt dat ze in Amerika wel erg goede service hebben.
We zijn naar Seaworld geweest afgelopen mei en heb daar natuurlijk mijn 2de kaartje gratis gehaald. Wilde hiermee later 's avonds terug komen om na 12 jaar eindelijk een keertje Shamu Rocks te zien. Wij terug, maar helaas pindakaas, we zitten met zijn allen te wachten en vanwege onweer gaat het helaas niet door. Balen met een hoofdletter B dus!
Onderweg naar de uitgang liepen we nog een beetje mokkend en beteuterd rond, tot we bij de uitgang de klantenservice zagen. In een vlaag van brutaalheid (die ik anders niet bezit) ben ik zeer lief kijkend aan het loket gaan uitleggen wat de situatie was en wat schertst mijn verbazing, krijg gewoon weer een nieuw kaartje om te gebruiken de komende 7 dagen!
Al met al nu dus wel Shamu Rocks gezien en helemaal blij en tevreden over de service van Seaworld.
Dat is goede service.
Grz
Ton
Een tip voor deze zomer, er is nu een actie van Seaworld; tickets voor $39,95 Twilight tickets heten ze en ze zijn geldig vanaf 15 uur. Wij gaan ze morgen kopen, dit kan alleen per internet.....
Ik las ergens op dit forum dat de shows gemiddeld 25 minuten duren, geldt dit voor alle shows? Omdat wij nu natuurlijk pas laat op de dag het park betreden, moeten we strak plannen om de shows te kunnen zien.....
Er is nu een actie dat een kind 3-12 jaar (normaal 3-9) een kaartje kan kopen voor $ 5,00 (samen met een regulier kaartje) Tweede dag gratis is dan niet van toepassing, maar ach, we zijn toch maar van plan 1 dag te gaan. Pepsi aktie is ook nog steeds geldig, scheelt ook $20 op een toegangsbewijs.
Erg jammer en zeker te begrijpen, maar ik vond de show ook niet geweldig met de orca's. (reactie op bericht van Niels82) Veertien jaar geleden waren we voor het laatst in Seaworld en toen erg genoten, we wilden uiteraard met onze nu 16 jarige zoon naar Seaworld. Hij vond de show met de Orca's ook niet geweldig die met de dolfijnen was overigens wel erg leuk.gr Roelina
weet iemand waar je tickets kunt bestellen die ook naar Nederland getuurd worden? e-tickets mogen ook. het liefst seaworld in combinatie met gratis 2de bezoek (busch gardens)
Bijvoorbeeld hier:
https://www.orlandoticketsales.com/oi/SeaWorld__C66.cfm
of
http://www.greatorlandodiscounts.com/
Knaapje
Heb je deze link al geprobeerd? http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx
deze laatste zend helaas niet naar nederland.. althans als ik al mijn gegevens invul dan zegt hij dat deze aanbieding niet geldig is voor de regio waarin ik woon
er staat wel bij dat deze aanbieding alleen geldig is voor fl & ga residents. ik kan hem niet goedkoper vinden dan 100 dollar pp
het is toch zo dat je wanneer je naar seaworld gaat aan het einde van de dag bij de kassa een 2de gratis kaartje krijgt, dat deze alleen geldig is voor seaworld en niet voor bijv busch gardens?
Was deze week met mijn zoontje in Seaworld. Had de aanbieding (kind voor 5 USD) thuis geboekt en ovv van een geldig US address zonder problemen besteld en betaald met mijn NL creditcard. Bij de entree werd overigens niet om een ID gevraagd waaruit moet blijken dat wij in FL wonen. Na afloop van de 1e dag de twee e-tickets teruggegeven vlak voor ik het park uitliep. De, met alle respect:p, oudere medewerkster achter de balie vroeg enkel hoe oud mijn zoon was en gaf toen zonder verdere vragen 2 tickets voor de 2e dag gratis mee. Wellicht dat dit niet werkt voor kids jonger dan 9 jaar?
Ook de 2e dag bij de poort werd er enkel om mijn ID gevraagd en konden wij samen ook de 2e dag gratis naar binnen (sorry, weer een oudere dame aan de poort ;)). Dit, terwijl ik dacht dat de 2e dag gratis enkel voor kinderen was. Hoe dan ook, wij hebben ons ook de 2e dag vermaakt. Het was deze week erg rustig, overal konden wij zo doorlopen. De walvissen en dolfijnen show vonden wij overigens leuker dan de "Shamu" show.
Hoi,
Wij maken ook gebruik van dit soort kaarten maar moeten ons wel degelijk legitimeren als zijnde 'Florida residents' met een bewijs. Meestal nemen we ons FL 'verhuurbewijs' mee met een rekening van KUA op naam. Want daar checken ze echt op. Misschien omdat het laagseizoen is hebben jullie geluk gehad....
Vandaag een orka geboren in Sea World
stond gisteren een foto van in de orlandosentinel
mama met babeeeee
http://img100.imageshack.us/img100/949/56652570.jpg
Niet bij ieder poortje staat iemand te controleren, misschien ook gewoon een kwestie van een poortje uitzoeken waar niemand staat :wink:. En op de kaartjes voor de 2e dag gratis zie je verder geen voorwaarden staan. Ik liet toen wel mijn NL paspoort zien, maar daar werd niets van gezegd. Ik vroeg de dame nog of ze het paspoort van mijn zoontje wilde zien maar dat was niet nodig. Zou het gewoon proberen.
Ik heb hier in Kissimmee een combi ticket voor 1 dag SW en 1 dag Busch gekocht.
Heb op de eerste dag in Ww gevraagd hoe het moest.
De ticket is gewoon 14 dagen geldig na eerste entree. Schijnt in de magneetstrip opgeslagen te worden.
Ik kan gewoon 14 dagen lang de 2 parken in- en uitlopen bij wijze van spreke.
knaapje
PROMOCODE
"PepsiExclusive"
Met deze code krijg je bij de aankoop van één ticket á $ 78.95+tax een tweede ticket gratis. Dus met twee personen naar SeaWorld voor de prijs van één. En de actie "tweede dag gratis" is ook voor deze tickets van toepassing.
Tickets zijn geldig voor een bezoek voor 25-12-2010.
Code is al op allerlei coupon-sites gepubliceerd, dus vermelding hier kan geen kwaad.
http://img233.imageshack.us/img233/6...iexclusive.jpgCitaat:
Buy 1 Get 1 SeaWorld Orlando Single Day Ticket
For a limited time Buy 1 SeaWorld Orlando Ticket and get a 2nd ticket FREE. Enjoy SeaWorld Orlando anytime prior to December 25, 2010. Limit one free ticket with each paid ticket purchase. E-Ticket allows you to print your ticket at home and go straight to the turnstiles.
net iets te vroeg tickets gekocht dus.. helaas
Beste medeformurs,
Nu zullen jullie gelijk denken, Ton is gek, maar dat is niet zo :lol:.
We hebben namelijk 3 dagen tot onze beschikking voor SeaWorld en Busch Garden. De kaarten kopen we als extra optie via Discovery Cove voor beide parken. We gaan dus naar beide parken een hele dag. Maar de 3e dag willen we kijken wat we nog gemist hebben. We denken zelf overdag naar Busch Gardens en dan tegen de avond naar SeaWorld voor de avond show van Shamu. En dan nu de vraag :
Kan je met de tickets beide parken op een dag bezoeken (hoppen).
Grz
Ton
Wij hadden een 3-park ticket (SW-BG-AQ) en die waren 14dagen onbeperkt geldig na eerste gebruik. Zo vaak en zoveel als we wilden, al wil je 3 parken op een dag doen)
Ik weet niet of je bekent bent in BG, maar het is ontzettend groot opgezet. Heel veel lopen, zeker als de trein buiten werking is, zoals bij ons het geval was. En eerlijk gezegd vonden wij het niet leuk genoeg om nog een keer naar toe te gaan, wat we bij Seaworld en Aquatica wel hebben gedaan.
Klopt helemaal wat A. Hofman zegt. Afgelopen zomer hadden we Discovery Cove-tickets geboekt met SeaWorld en Aquatica. Zo zijn we overdag naar Aquatica geweest en 's avonds de show bijgewoond in Seaworld, alsmede op de dag dat we DC gedaan hebben.
Al kun je hoppen, SeaWorld en Bush Gardens liggen wel anderhalf uur rijden uit elkaar. De laatste show in Seaworld is volgens mij om 17u en sinds je daar soms wel een uur van te voren moet zitten en het achterin het park ligt is het een korte ochtend in Bush Gardens.
Je kan beter de avondvoorsteling na DC doen zoals hierboven al is gezegd, zelf geen ervaring mee.
Allemaal bedankt voor de info.
Grz
Ton
zijn er nog meer kortingsbonnen voor maart 2011 bekend al?
Wanneer komen deze promocodes voor juli (ongeveer)?
Wij zijn van plan om onze tickets te gaan kopen maar ze staan momenteel voor 75 dollar pp, wat toch wel veel is vind ik :cry:
Een paar maand geleden was er nog de actie waar volwassenen aan de prijs van een kind binnen konden, een verschil van 15 dollar!!
iverson
@Iverson:
Nieuwe eigenaar, nieuwe kansen.
Misschien dat zij het weet:
http://img511.imageshack.us/img511/1...tuneteller.jpg
Waar kan ik haar vinden? :razz:
:fortune teller florida
Een website die vaak erg snel is met kortingscodes is retailmenot.com
Daar kun je je ook inschrijven zodat je een email krijgt zodra er kortingen / coupons van bijv. SeaWorld zijn.
Zie http://www.retailmenot.com/view/seaworldorlando.com of
http://www.retailmenot.com/search/?query=seaworld
http://img820.imageshack.us/img820/2478/000000k.jpg
@michael
Leuke website!!
Zo net las ik dat er een nieuwe shamu show komt. Eind april al in Orlando......
http://www.seaworldparksblog.com/One_Ocean
Ook een artikel op Tampabay.com, die quote uit de Orlando Sentinel:Citaat:
SeaWorld to debut new killer whale show this spring
Believe is out. One Ocean is in.
One focused on interactions with humans. The new one takes a look at interactions with the environment (albeit, a manmade one).
The change is coming to SeaWorld parks across the United States as they debut the all-new killer whale show this spring and summer.
The Orlando Sentinel reported that the show has been designed for trainers to work only from the stage, instead of in the water with the killer whales. That's the result of the death of trainer Dawn Brancheau in February 2010. She was pummeled and drowned by a killer whale known as Tilikum. After her death, no trainers have returned to the water to interact with the whales, and safety reviews are still ongoing.
The Sentinel reported that instead of "rocket hops" — the maneuver in which a whale propels a trainer out of the water — One Ocean will feature highlights such as multiple orcas performing in unison and maneuvering amid giant fountains.
One Ocean is scheduled to premiere at SeaWorld Orlando at the end of April, SeaWorld San Diego on Memorial Day weekend and SeaWorld San Antonio in June. It will replace the popular Believe, a show that enjoyed a five-year run in all three SeaWorld parks.
Shamu Stadium is actually a three-story set, with panoramic LED screens and hundreds of surround-sound speakers. The show will feature special effects that include brilliantly colored lights; soaring fountains; underwater imagery; and an original, contemporary musical score with global rhythms, the press release said.
The Sentinel reported that the stadium will undergo extensive renovations to build the new set for the show.
Op Wesh2 een verschrikkelijk bericht.
Gelukkig hebben ze de dader, anders zouden ze deze narigheid misschien ook weer bij Tillikum in de maag splitsen. Die krijgt al snel de schuld als er iets misgaat...........:sad:.
Sommige mensen horen gewoon niet vrij rond te lopen. :-x
je hebt idioten,en idioten pffffff
Sorry deze vraag is misschien al gesteld in het verleden.
We willen heel graag naar Seaworld en Aquatica gaan maar waar doen we nu slim aan om de kaartjes op het internet te kopen en waar kan dat het beste? of ze gewoon bij seaworld als we daar zijn te kopen?
Alvast bedankt:p
Ik zou proberen of deze tip nog werkt: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica
Edit: die werkt nog :)
Veel goedkoper wordt het niet..