Prijs vliegtickets erg duur!
Hallo,
Ik heb een offerte laten maken om volgend jaar naar Florida te gaan. Ik ben erg geschrokken van de vliegticket prijzen. Wij zouden moeten betalen met z'n vieren zo'n 3100 euro!! Is dit een normaal bedrag of kan het ook voor minder?
We vliegen dan van Amsterdam naar miami en terug van Orlando naar Amsterdam met delta airlines.
Heeft iemand nog tips zodat het misschien goedkoper kan???
Susan
Re: Prijs vliegtickets erg duur!
Ik vind het ook waanzinnig duur, dat moet (veel) goedkoper kunnen. We zaten met 4 personen dit jaar in het hoogseizoen voor 1850 euro in Miami. Misschien nog even wachten tot de 'goedkope' tickets los komen, zo rond November/December?
Juli en augustus zijn nou eenmaal de maanden dat je helemaal wordt uitgekleed wat de prijzen betreft. Een ticket kost dan (inclusief alle toeslagen) tussen de 700 en 800 euro. Dus die € 3.200 voor vier personen klinkt helemaal niet vreemd. Helaas.
Re: Grote prijs verschillen !
Wij hebben een offerte laten maken voor volgend jaar juli. 3100 euro voor 4 personen!! Ik ben me rot geschrokken, zo is het toch haast onbetaalbaar geworden om met schoolgaande kinderen naar Florida te gaan.
Hallo,
Zou nog even wachten met een ticket kopen heb vaker gevlogen met delta vanaf een andere vertrek plaats in florida dan aankomst plaats ben altijd rond de 500-600 eoro maximaal kwijt incl. tax.Kijk eerst eens op de site van delta.com en kijk wat het kost via die site als het veel minder is dan het reisbureau print dan de prijs van delta uit en ga hiermee naar het reisbureau dan hebben ze opeens ook zo'n goedkoper ticket voor je.
Ik ga mei 2007, ben met offertes bezig voor pakketreizen, is het verstandig om nu al te boeken, of is eind het jaar ook ok? Heb geen idee hoe snel al de vluchten richting Florida volgeboekt zijn.
Een huis en auto huren is natuurlijk geen probleem maar we willen niet ons neus stoten doordat alle vluchten volgeboekt zijn!
gr Britt