Wellicht was het probleem dat deze passen niet doorverkocht mochten worden?
Afdrukvoorbeeld
Wellicht was het probleem dat deze passen niet doorverkocht mochten worden?
hallo allemaal bedankt voor jullie reacties..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankS
nee dat laatste van het doorverkopen moet natuurlijk niet kunnen want toen werkten ze nog niet met handafdrukken en hun zien natuurlijk niet wie die kaartjes toen gebruikt hebben en nu. het rare is wat ik heb gehoord van die mensen is dat hun specifiek zeiden dat de datum verlopen was terwijl dit van de hopper pas helemaal niet kan en het is 100% zeker dat ik een hopper pas had. weet iemand misschien waar je disney kan aanschrijven over dit soort dingen want dit moet niet mogen kunnen natuurlijk.
[quote="Kaarweet iemand misschien waar je disney kan aanschrijven over dit soort dingen want dit moet niet mogen kunnen natuurlijk.[/quote]
Deze link https://secure.disney.go.com/wdw/con...=ContactUsPage zal je vast een stap in de goede richting brengen.[/url]
groet
Trainspotters
Hoi allemaal,
Wij willen toch ook nog 2 dagen disney meepakken (leuk Kersttijd), maar wegens tijdgebrek 2 dagen en dan voor die 2 dagen een hopperpas. Deze zijn in nederland niet te krijgen. Nu ging ik naar de disneysite om te kijken wat ze kosten. Maar mijn vraag is: kun je deze passen gewoon aan de kassa kopen of moet dat via internet?
Bij voorbaat weer hartstikke bedankt.
Groetjes Fan
Je kunt alle passen ook In Amerika kopen, en door de nog steeds goedkope dollar, zijn ze daar soms nog voordeliger ook.
Let ook op de speciale aanbiedingen die je soms hebt, al is dat meestal niet voor Disney.
Eric
Ik heb mijn passen besteld via internet, heel gemakkelijk. Je krijgt een e-mail met de reserveringsnummers terug en dan kun je je tickets ophalen bij een will call window, bij elk park van Disney.
Als je in de toekomst van plan om nog eens terug te gaan naar Disney, kun je ook overwegen om een hopperpas te kopen met de "no expiration" optie, deze dagen verlopen nooit! Dat hebben wij ook gedaan. Wij hebben passen gekocht voor 3 dagen, omdat we niet precies wisten hoe vaak we konden en zouden gaan, hebben we ook gekozen voor de no expiration optie. We hebben uiteindelijk 2 dagen gebruikt, nog 1 dag staat dus open voor een toekomstig bezoek aan Orlando.
Groetjes
Jacqueline
Via http://www.undercovertourist.com/cart/tickets worden de 2-daagse Disney-your-Way tickets aangeboden voor $ 132 pp (kids $ 107,50), inclusief tax. Zij sturen je tickets per post op, zonder verzendkosten. Dat scheelt je weer in tijd,je hoeft niet in de rij te staan bij Disney.
Wij hebben dit jaar hier ook alle pretpark kaartjes gekocht en dat is uitsteekbaar bevallen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
Alles wordt keurig opgestuurd binnen een paar dagen, heel goed geregeld.
Aanrader!!!!
M&M
Ik hoor nu wat nieuws op deze site, wat ik nooit wist. Klopt het dat ik het goed lees? Ik heb dit jaar de MYW + waterpark option genomen, voor 10 dagen , kan ik dan nog extra 5 dagen opties pakken , buiten die 10 dagen? dus 15 dagen nemen?Als dat zo is , is dat geweldig. Ik heb alle voorgaande jaren alles in 1 zo'n dag gemetseld, om alles maar te kunnen zien. Groetjes marisca. :lol:
Tegenwoordig is het zelfs zo dat je bij die 10 dagen 6 dagen extra krijgt voor de waterparken, Disneyquest, Pleasure Island, en Disney wide world of sports.
Wil je recht hebben op deze optie's, dan heb je de volgende tickets:
Magic Base Ticket with waterpark fun and more options.
Of de bovenstaande maar dan ook nog met hopperfunctie.
Jeroen