ik heb het ook gevonden op de dollar site.
Gewoon even naar express gaan en je kan zo lid worden!!
Echt heel erg handig.
Afdrukvoorbeeld
ik heb het ook gevonden op de dollar site.
Gewoon even naar express gaan en je kan zo lid worden!!
Echt heel erg handig.
Joost mag het weten, Lindaa.......;) Verhuurmaatschappijen gebruiken een typenaam om je ongeveer een idee te geven welke auto je kunt verwachten. Welke auto je krijgt is altijd weer een magical mystery.
Toegevoegd: Dollar features quality products from Chrysler, Dodge, Jeep and other fine cars...........
Misschien nog wel even leuk om te melden: ik heb dus mijn volledig betaalde Dollar-autoboeking bij USAReisen.de geannuleerd, omdat ik elders 90 euro kon besparen op dezelfde auto, ook bij Dollar. Binnen een week was het volledige bedrag weer op mijn creditcard gestort. Snelle en correcte service, typisch Duits.
Hoeveel borg reserveert dollar op je creditcard?
@ Lady-M nog bedankt voor je reactie. Ik laat het dus maar zo (super inkl).
Ik denk dat de borg pas op je creditcard wordt gereserveerd op het moment dat je de auto komt ophalen. Dat kun je dus nu nog niet zien.
Hoe heb je dat gedaan, dan? Ik zie bij de voorwaarden staan dat bij 'stornierungen' 30 euro per huurauto wordt berekend.
Dit staat bij de Eingeschlossene Leistungen, Versicherungen, Zuschläge usw.Citaat:
Keine Stornogebühren bei Stornierung mind. 72 Std. vor Annahme. Bei späterer Stornierung gelten die Bedingungen des Veranstalters.
Gevonden, staat op de site zelf bij boeken. Ik had in alle gegevens gezocht die mij toegestuurd zijn, daar is alleen sprake van een 30 euro borg. Maar goed om te horen dat het eenvoudig en kosteloos kan!