Re: wie heeft ervaring met Exit reizen
wij zijn vorig jaar met exit reizen naar de west-kust geweest. ik was hier erg tevreden over. service was goed en de prijs laag. al mijn vragen werden netjes beantwoord. dit jaar hebben we ons vliegticket via hen geboekt en ook daar ben ik erg tevreden over. Waar je op moet letten? je krijgt een kant-en-klaar pakket aangeboden en je hebt niet de vrijheid om je route te veranderen. als je dat niet erg vind dan kun je prima een rondreis bij hen boeken. wil je meer vrijheid dan moet je het zelf doen. wij kozen voor de gold-hotels, ik was tevreden met de kwaliteit. de auto hebben wij ter plekke geupgrade naar een chrysler 300 C voor 9 dollar per dag (overigens ging die kapot en kregen we er een ford mustang cabrio voor terug :))
Re: Wie heeft ervaring met Exit reizen?
Ook wij zijn wel eens met Exit op reis geweest en erg tevreden!! Coast to coast en nog een week verlengt voor Don Cesar in St Pete, dit was geen hotel in hun lijst maar was geen probleem om extra te boeken.\\:D/
Exit reizen heeft inderdaad pakketten, maar je kunt dit ook zien als voorbeeld. Wil je iets anders vraag het ze en binnen no time heb je antwoord.
Ik ben iedergeval tevreden over hun snelle antwoorden.
Hier ook een tevreden klant, tot nu toe dan, want we moeten nog vertrekken ;-)
Zoals HenkR zegt, de pakketten kunnen dienen als voorbeeld, ik heb me op een aantal van hun voorstellen gebaseerd om toch de reis samen te stellen die wij wilden maken. Dan een offerte aangevraagd met de plaatsen die wij wilden aandoen, en we hadden echt bijna direct een antwoord mét prijsofferte! Dus inderdaad een goeie service, ik heb wel 10 keer gemaild met extra vragen en wijzigingen, en telkens kreeg ik onmiddellijk een antwoord! Ook na de betaling, de reisdocumenten na een weekje ontvangen (in België) en alles super in orde!
Nu is het enkel nog zwaar aftellen tot woensdag! :) Veel plezier bij het voorbereiden!