Re: Devil Rays of Marlins
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
En zo kan ik er nog wel een paar verzinnen, maar dan wordt Njit boos dat mijn antwoorden te lang worden .... :D :D :D
Ik wordt juist boos van korte inhoudsloze berichten :evil:
Daar vallen jouw berichten in het algemeen niet onder \:D/
Re: Devil Rays of Marlins
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loef1900
Wist ik wel Vorig jaar tegen de Cardinals was het ook drukker dan gemiddeld, maar nog plaats genoeg.
Tegen de regerend kampioen is het altijd wat drukker, goede tegenstanders trekken nou eenmaal meer toeschouwers aan. Dat zal dit jaar niet anders zijn als de Rays tegen de Chicago White Sox spelen
Citaat:
De wedstrijden tegen de Cardinals waren duurder omdat ze destijds volgens mij de regerend kampioen waren. We betaalden voor de Lower Box rond de $40. Vond vooral de drankjes op de tribune erg duur, een plastic flesje Bud kostte iets van $6/7
Dat was waarschijnlijk een zgn. "Prime" wedstrijd. Dan betaalde (en nu nog) een hogere prijs voor de tickets. Vorige jaren waren dat de wedstrijden tegen de regerend kampioen, de derby tegen de Florida Marlins en tegen de drie topteams uit de Major Leagues (Yankees, Red Sox en Atlanta Braves). Dit grote aantal duurdere wedstrijden is vooral vorig seizoen een behoorlijke discussie geweest. Het management werd verweten elke dollar uit de fans te willen persen, pure geldlust, zonder ook nog maar een cent in de club te investeren. Er waren zelfs hardnekkige geruchten dat Naimoli de club wilde gaan verplaatsen naar een stad waar hij meer met de club kon verdienen .... Het toeschouwersaantal is daarop aanzienlijk teruggelopen, er waren zelfs een aantal wedstrijden waar maar zo'n 5.000 toeschouwers op af kwamen. Reden genoeg voor de groep van eigenaren om het management te veranderen. De jarenlang aan de macht zijnde "principal owner" Vinve Naimoli werd verzocht plaats te maken voor anderen. De nieuwe Principal owner (mede-eigenaar van de Rays die de dagelijkse leiding ovr de cliub voert) is Stuart Sternberg, een belegger uit New York. Het eerste wat hij deed was de club "under construction" te plaatsen. In de organisatie van de club en naar de toeschouwers toe maakte hij duidelijk dat er veel zou gaan veranderen. Hij heeft de front-office fors "opgeschud" en vernieuwd. En aangezien hij de volledige instelling in de club wilde wijzigen is coach Lou Piniella ook gevraagd om zijn plekje af te staan.
Doel: de toeschouwers weer naar het stadion trekken.
Het nieuwe management heeft daarom o.a. het aantal Prime-games drastisch teruggebracht tot alleen de 22 wedstrijden tegen de drie topteams, Yankees, Red Sox en Braves. En het stadion heeft een grote opknapbeurt gekregen van zo'n $10mln.
Ik ga in ieder geval ook dit jaar weer!! En ik weet zeker dat ik dit jaar minstens even veel plezier eraan ga beleven als voorgaande jaren.
Citaat:
We zitten een week in Bonita Springs en gaan dan richting Cleawater of Orlando - hier kunnen we dan mooi de zondagmiddag tegen de Marlins inpassen
Veel plezier!! En de GiveAway (Youth Rays Baseball cap) hoef je niket vroeg in de rij te gaan staan, die pet is alleen voor kids tot 14 jaar.
Ga van tevoren wel even langs de WalMart en koop een paar mooie Rays-shirts en caps. Dat hoort er wel bij: je moedigt het hometeam aan!!
http://florida.chantalsweb.nl/fl2005...069a_small.jpg
Op deze foto heb ik wel mijn Rays-pet op, maar niet het shirt. Dat had ik de vorige avond vuil gemaakt: mosterd van de hotdogs vlekt behoorlijk ..... (volgende keer een slabbertje om :? ).
Citaat:
Ben een paar keer langs het stadion gereden en het lijkt me wel mooi, misschien moeten we maar eens gek doen en 2 wedstrijden bezoeken, de 2e kan dan de dag voor onze terugvlucht vanuit Miami
:!: :D Doen :D :!:
Anders zit je de laatste avond toch maar wat te eten, hangen en niks te doen. Dat kun je allemaal ook in het stadion doen, en dan op de manier van de American Pastime!!
** vingers afgesleten van het vele typen **