Hier is al veel over geschreven. Dit is inderdaad een risico, maar zover ik heb begrepen (via internet forums, waaronder Biddingfortravel.com), en ook uit eigen ervaring weet, is dit in de praktijk geen probleem. Bijna elk hotel in Florida (en zeker in Orlando), heeft een overvloed aan 4-persoonskamers. Ik heb 5 van mijn Orlando/Florida vakanties via Priceline gedaan en slechts 1 keer kon een hotel niet een 4-persoonskamer geven. Dit was niet met opzet, maar ze zaten gewoon vol. Het was een wat kleinere Boutique hotel op Miami South Beach (National Hotel), in zo'n hotel is de kans misschien wat groter.
Ze hadden zelfs geen roll-away bed meer en vonden het heel erg. Ze hebben allemaal dekens en kussens gebracht en onze kinderen sliepen die nacht dus op de grond (wat ze bijna het 'meest coole' van heel de vakantie vonden). De tweede nacht in het hotel hebben ze het goedgemaakt door ons de luxeste suite van het hotel te geven, ook nog eens op onze laatste vakantiedag. Super dus.
Conclusie dus; geen zekerheid, maar de kans dat het niet lukt is nagenoeg nul, als je in Orlando of omgeving een normaal hotel boekt. In New York schijnt het, als enige stad, wel iets moeilijker te zijn.