Wij verbleven in het Townhouse hotel op Collins Avenue.
Gewoonweg prachtig en goed gelegen.
125 Usd per nacht onbijt in.
http://www.splendia.com/pagehotel.ph...FQuH1QodICKK7Q
Afdrukvoorbeeld
Wij verbleven in het Townhouse hotel op Collins Avenue.
Gewoonweg prachtig en goed gelegen.
125 Usd per nacht onbijt in.
http://www.splendia.com/pagehotel.ph...FQuH1QodICKK7Q
We gaan in mei volgend jaar een rondreis door Florida maken. Voor de eerste twee dagen verblijven we in Hotel Cardozo in Miami. Voor de laatste 2 dagen verlenging zoeken we nog een hotel in Miami; zwembad, geschikt voor kinderen (9-12 jr.) en centraal gelegen. Wie heeft er tips? Alvast bedankt.
Ik zou in ieder geval (en zeker met kids van die leeftijd) kiezen voor een hotel (tenminste als je op Miami Beach wilt overnachten) in Miami North Beach. Uit ervaring weet ik dat het daar stukken rustiger is (en je in ieder geval rustiger kunt slapen) dan in Miami South Beach. Maar ja, dit is puur mijn ervaring, ik weet uiteraard niet of anderen een andere ervaring hebben.
Wil je echt puur in Miami zelf overnachten dan kan ik je helaas niet helpen, daar heb ik geen ervaring mee.
Suc6 met je keuze!
hallo luitjes. Ik ga over 1 week naar Florida en heb een paar adressen op het oog in Maimi. Een daarvan is het laquinta inn vlak bij maimi Airport ( +/- 6) mijl. of wwet iemand een beter adres waar ik ( we) de eerste nacht kunnen doorbrengen .
Gr Frans
Bij aankomst in Miami willen we gaan overnachten in het Airport Regency Hotel... en de laatste dagen in Miami willen we overnachten in hotel Eva in South Beach.
Heeft iemand ervaringen met deze 2 hotels? Voor zover ik op het internet kan vinden krijgen deze beiden goede beoordelingen.
Als iemand nog tips heeft voor andere betaalbare hotels in South Beach en dichtbij het vliegveld hoor ik het graag.
Is iemand bekend met de volgende 4 hotels in Miami:
Airport Regency hotel
Richmond Hotel
Hotel Eva
Colony Hotel
Graag hoor ik jullie ervaringen mbt deze hotels.
Had toch even niks te doen, dus heb ik Tripadvisor even voor je geraadpleegd.
Hotel Eva Weinig recensies, wel erg positief <-- dan gaan bij mij meestal alarmbellen rinkelen. Komt wel vaker voor dat een eigenaar z'n eigen hotel opleukt.
Dat zou inderdaad niet de eerste keer zijn.
Zowiezo moet je bij die recensiesites de meningen een beetje nuanceren, maar een redelijke leidraad kan het wel zijn. Zeker als er veel recensies per hotel zijn.
Goedemiddag,
We zijn druk bezig met het plannen van onze reis naar Florida, we willen ook drie nachten in Miami verblijven en twijfelen enorm tussen twee hotels; Greenview Hotel (1671 Washington Ave) of Ocean Five Hotel (436 ocean Drive).
De hotels zijn beide "basic", waar het ons vooral omgaat is de locatie, we willen graag een paar nachten op de plek verblijven waar "het gebeurd" in Miami, luxe is minder belangrijk.
Heeft iemand ervaring met 1 van beide hotels of kunnen jullie aangeven welke locatie jullie meer aanspreekt?
Alvast hartelijk bedankt voor jullie reactie!
Gr. Michel