-
Re: jaarpas en fastpass+
Beste Julieke,
Ik heb net even voor je op de website van Disney gekeken en volgens mij kun je ze wel bestellen, er staat in ieder geval Internationale verzending bij de verzendopties. Misschien ten overvloede maar ik heb gekeken op : https://disneyworld.disney.go.com
Hopelijk kun je hier iets mee.
Groetjes, Monique
-
Voor zo ver ik weet kan je een jaarkaart gewoon buiten de USA aanschaffen (altijd gedaan). Maar de Magicband wordt niet naar Nederland of Belgie verstuurd dus die zal je ter plekke moeten afhalen. Hoe het werkt met de fastpass+ weet ik niet precies omdat die nog niet bestond toen ik een jaarkaart had. Als het goed is kan je de jaarkaart aan My Disney Experience linken en dan je fastpass reserveringen maken (voor een week, 1 maand vooraf). Op de WDW site vond ik nog meer info: https://disneyworld.disney.go.com/fa...-band-pick-up/ er is info te vinden over fastpass+ voor jaarkaarthouders.
-
Bedankt voor de snelle reacties!
ik had een oud topic gelezen en daar stond in dat ze de jaarpassen niet internationaal verzenden. Ik ga het even bekijken.
Gewone tickets voor ons zouden telkens zo een 300 euro p/p per vakantie kosten ( base + waterpark optie, 6 dagen)
Maar aangezien er geen parking bij zit en dit toch ook oploopt dachten we aan de jaarpas. Deze kost momenteel een 630 euro...
Eventueel is het ook een optie om 1 jaarpas aan te schaffen? Zijn de verder voordelen de moeite?
groetjes!
-
Als jullie veel naar de parken willen gaan gedurende de vakanties (ik weet niet hoe lang jullie gaan) zou ik een jaarkaart voor allemaal aanschaffen, ik zou namelijk geen voordelen durven te noemen als je 1 jaarkaart aanschaft (behalve het parkeren dan). Wij gaan zelf niet zo vaak naar de parken en mijn man is er niet zo dol op dus vinden wij de jaarkaarten te duur ;). Voordeel van een jaarkaart vind ik wel dat je altijd naar een park kunt gaan, ook voor een paar uurtjes!
-
De annualpass wordt niet opgestuurd maar je krijgt een afhaalbewijs/code waarmee je met vertoon van je legitimatie je annualpass op kunt halen.
Je kunt overwegen om slechts 1 annual te kopen waardoor je gratis kunt parkeren en korting hebt op aankopen in een aantal Disney winkels en voor de andere een gewone x dagen ticket.
Wij gaan 1 keer per jaar op dit moment en hebben daarom ook nog maar 1 annualpass omdat het voor de andere passen niet uit kan.
-
Anthon , denk je dat als we de annual passen bestellen en betalen, deze al gelinkt zullen zijn in de My Disney Experience account? Zodat we toch al onze fastpass+ kunnen reserveren?
-
Ik durf het niet te zeggen maar het lijkt me wel dat je met de gegevens die je krijgt al je my disney experience zal kunnen aanmaken, want de kaarten betaal je ook al vooruit.
Misschien moet je met die vraag toch even bellen met Disney Ticket Office want het vooruit boeken van de fastpasses is vrij nieuw en ik denk dat er geen mensen op het forum zijn die jouw vraag al kunnen beantwoorden.
-
Ik heb een mailtje gestuurd. Als ik een antwoord heb laat ik 't weten :-)
Moest het niet zo zijn, zou het wel jammer zijn... Als we pas bij aankomst in Florida onze fastpas+ kunnen boeken zullen er niet veel opties meer zijn.
Bedankt!
-
je moet om je magic band op te kunnen halen, minimaal 10 dagen daarvoor je magic band aangevraagd hebben via je account. Dat staat in die link die ik eerder geplaatst heb. Dus dat koppelen moet lukken en het bestellen vd fastpasses dan ook. Is eigenlijk hetzelfde als met gewone kaartjes. Die heb ik ook gelinkt aan mijn account (ging automatisch), daarna magic band ontworpen en toen het kon ook fastpasses gereserveerd. Pas bij aankomst in hotel (maanden later) de magic bands opgehaald en alles werkte!
-
Thanks Mushu,
De magic bands willen we ook kopen. Lijkt me toch wel praktisch!