Ben benieuwd of de Topicstarter nog wil vermelden of het nu allemaal een vergissing bleek te zijn.
Afdrukvoorbeeld
Ben benieuwd of de Topicstarter nog wil vermelden of het nu allemaal een vergissing bleek te zijn.
Dit is omdat Rotterdam een containerhaven heeft en doorgaans dichterbij is dan de noordelijke havens van Duitsland. Heeft volgens mij niets met de douane te maken.
Wij zijn vorig jaar ook via Düsseldorf gegaan en de douane had helemaal geen interesse in ons.
Jij bent toch degene die zich niet aan de regels houd? De douane is er toch juist voor om die mensen er tussenuit te pikken die hier misbruik van maken. Ik heb ook wel eens een koffer open moeten maken toen we uit Curacao terug kwamen. Gelukkig alleen maar vieze was en geen drugs bij ons. Maar dat weet je als je vliegt, vanaf welke luchthaven dan ook. De controles horen erbij. En als je de pineut bent moet je je verlies nemen.
In de verhalen van de topic starter kan ik mij zeker niet vinden. Ook wij zijn meerdere malen gevlogen vanaf Dusseldorf. Kan niet anders zeggen dat dit prima bevallen is. Goed vliegveld en Lufthansa is toch echt een van onze vaforieten. Prima service.
Ook van de douane was geen enkel probleem. En ja iedereen kan er eens tussenuit gehaald worden. Voor ons heeft Dusseldorf zeker de voorkeur boven Schiphol of Brussel.
Oe, spannend allemaal - ik ga maandag voor het 1st vanaf Düsseldorf met Lufthansa, naar Miami. Als het goed is blijft het bij 1 koffer en geen machine-onderdelen ;-)
Wij zijn zeer tevreden over vliegen vanaf Dusseldorf met Air Berlin en/of Lufthansa.
Lekker rustig vliegveld en de vakantie beginnen met een Starbucks!
Park and travel is overgenomen door de luchthaven en is nu duurder dan p23, p24 en p25. Waar kun je het beste parkeren van deze drie en heeft iemand ervaring met park fuchs?
Hoi Linda,
Wij hebben meerdere keren gebruik gemaakt van Valet Parking in Düsseldorf, goedkoper dan de rest en je stap voor de vertrekhal uit, het bedrijf neemt je auto mee...geen gesleep met je koffers in een busje....
En bij terugkomst even bellen en 10 minuten later staat je auto weer voor de deur.
Kosten voor 3 weken zijn €95,00 all-in! Kijk maar eens op de onderstaande website.
http://parkenflughafendus.de/index.p...FQfMtAod0mUAGQ
Succes, Remco
Heeft iemand nog een tip voor een hotel + transfer bij Dusseldorf airport ?
Probeer eens van der valk Düsseldorf hebben vaak sleep and fly arrangementen