Re: Nuttige tips bij campergebruik
hallo PAULL,
wij gaan dit jaar ( 6 juni 2011) ook voor het eerst naar Florida met de camper, vorig jaar 4 weken california gedaan met de camper en dat was echt helemaal geweldig, zo verslavend dat we dit jaar weer met de camper gaan. de vrijheid die je hebt met zo'n ding en alles zit er op en in wat je nodig hebt.
Ik weet zeker dat je het ook geweldig gaat vinden.
gr
John:sun::sun::sun:
Hier staat zoveel informatie over campers in de US, er slingeren daar zelfs boodschappenlijstjes rond ;-).
Have fun!
Een C30 voor 7 personen???
Ik vind dit een beetje klein, het best kun je altijd een Camper nemen voor 2 personen méér dan het eigenlijke aantal personen... (dus eigenlijk 9)
Gewoon een advies hoor...het wordt al snel erg krap in een camper.
#johndenhaag;
dag john
daar het voor jullie de tweede keer is dat jullie voor een camper kiezen, kan jij ons misschien een beetje sturen
het is voor ons een grote uitdaging, en we willen ons goed voorbereiden
zijn er dingen die je dit jaar anders zou aanpakken, of zaken wat je zeker niet mag vergeten, de goude tips dus
alvast bedankt voor de moeite
groeten
paull
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
Een C30 voor 7 personen???
Ik vind dit een beetje klein, het best kun je altijd een Camper nemen voor 2 personen méér dan het eigenlijke aantal personen... (dus eigenlijk 9)
Gewoon een advies hoor...het wordt al snel erg krap in een camper.
hoy daar
we zijn 2 jonge families
de 3 kinderen zijn 7 jaar en 2x 9 jaar
moet wel kunnen lijkt ons
bedankt
paull
Hallo, wij hadden een C30 voor 4 volwassenen en dat was al krap. Je hebt dan een bed achterin, één boven de cabine en één in het zitgedeelte. Dit kan als je de kinderen boven de cabine laat slapen en als de volwassenen allemaal tegelijk naar bed gaan, zo niet heb je een probleem. Een idee is misschien om een tent erbij te zetten. Heb je iets meer ruimte en ook wat meer privacy.......
He Paull, een goede item geopend.
Ook wij gaan dit jaar voor het eerst met een camper op stap (MH25 El MonteRV). Eerst een paar dagen in hotel in Miami en dan 1 week lang met camper op stap, in ieder geval 3 nachten op Key West, Boyd's Campground - Waterfront campsite. Verder nog niets besproken. Ik weet niet of het verstandig is om dit alvast wel vast te leggen, wil in elk geval wel full hook-up kamperen. Na die week 2 nachten hotel St. Petersburg en dan 1 week villa in Kissimmee. Maar goed, ook ik ben benieuwd naar goede tips, die van "1250" was waardevol. Wij zijn wel voornemens om wat pannen mee te nemen en beddegoed en bestek enz. mee te nemen, ik vond de personal kits/vehicle kits nogal prijzig. Wel alvast extra mijlen ingekocht. TomTom met USA kaart al thuis, zodat ik de bestemmingen alvast kan instellen. In afwachting van nog vele tips, do's and don'ts.
groeten, Henk
bedankt 1250
site was nuttig, nog zo eentje en we zijn al ervaren
groetjes
paull
Mee van huis nemen.. Naar mijn mening kan je het veel beter daar kopen, ga naar een Dollar Store en je bent redelijk voordelig klaar :wink:.
Je kunt bij de verhuurmaatschappij pakketten huren met potten en pannen en slaapzakken of dekbedden etc. Dit vond ik bij Cruise America op de site.
- The Personal Kit costs $50 per person, for the duration of the trip. It includes a sleeping bag or comforter, pillow, pillowcase, flat sheet, bath towel, washcloth and dishtowel. All items must be returned at end of trip.
- The Vehicle Provisioning Kit costs $100 per vehicle, also for the duration of the trip. It includes a flashlight, can opener, broom, spatula, cooking spoon, cooking fork, coffee cups, tumblers, plates, soup bowls, silverware, tea kettle, colander, mixing bowl, and a cookware set. All items must be returned clean at end of trip.