Kaartjes voor verschillende parken
Wij zijn van plan om aankomende september 2,5 a 3 weken door Florida te reizen. We hebben een zoontje van 4 en willen ook graag een paar parken doen. Alleen kan ik geen passende combinatieticket vinden. We willen zeker Seaworld bezoeken en waarschijnlijk universal het 3e park zijn we nog niet uit we dachten zelf aan een waterpark (wet and wild). Seaworld is in combinatie met busch gardens, de disneyparken kun je uiteraard bij elkaar boeken. Wat is nu een goede combinatie? Ik begrijp dat het wel het handigst is om alvast hier de kaartjes te kopen.
Alle info is welkom.
Danielle
Re: kaartjes voor verschillende parken
Disney kaartjes zijn nooit in combinatie met andere parken te krijgen.
Ik zou persoonlijk nooit met zo'n klein kind voor Wet & wild kiezen, maar voor Typhoon Lagoon.
Voor kleine kinderen is MGM ook leuker dan Universal, ik zou zeker naar het MK gaan (het echte kinderpark). Seaworld is een goede keus.
Eric
Bedankt, universal leek me leuker omdat daar meer is wat ons zoontje aanspreekt, spiderman, shrek, Jimmy neutron etc. MGM is wat onbekender dacht ik.
Wet & Wild heb ik bekeken en daar is wel aardig wat waar hij in mag samen met ons, bovendien is het wel een dare devil.
En wat is MK?
Danielle
MK staat voor Disney's Magic Kingdom, hét originele Disneypark.
Universal heeft inderdaad wat bekende thema's, maar je mist de echte Disney sfeer.
Kijk maar eens rustig op de bijbehorende web-sites.
W & W is echt meer voor de wat oudere jeugd, best leuk maar het haalt het niet bij de Disneyparken.
Eric
Universal hebben wij pas gedaan toen onze zoon 5,5 was. Dit park is voor het grootste deel voor de wat oudere kids, vonden wij.
Wet 'n Wild vind ik wel een geschikt waterpark voor kleinere kids. Niet voor de allerkleinsten, maar vanaf een jaar op vier is het heel geschikt. Het kindergedeelte is zeer uitgebreid met een kleine lazy river, een klein golfslagbad, een groter bad met veel speelmogelijkheden, een grote "emmer" die om de paar minuten een enorme hoeveelheid water naar beneden klotst en zelfs twee glijbanen waar je met een band vanaf kunt. Mijn zoon wil het liefst ieder jaar hierheen.
Van de Disney-parken vind ik Typhoon Lagoon het meest geschikt voor kleinere kids. Groot kindergedeelte met veel speelmogelijkheden en glijbanen.
Als je toch naar Universal wilt, in combinatie met SeaWorld en Wet 'n Wild dan kun je het beste een 4-parken FlexTicket nemen. Naast deze parken kun je daarmee ook nog naar Universal's Islands of Adventure.
Wat Disney betreft denk ik vooral aan Magic Kingdom (veel voor kleine kids geschikte attracties) en Epcot (lekker rustig en zeer leerzaam).
Als laatste nog twee tips: 1. maak niet te lange dagen en 2. rust, reinheid en regelmaat. Als je dat in de gaten houdt komen jullie allemaal op een goede manier de vakantie door. Het klimaat in Florida is slopend en er is niets zo frustrerend als je na een aantal drukke, lange dagen moet constateen dat je uitgeput bent en je beroerd voelt.
Veel plezier!!
Re: universal kaartjes via creditcard wie heeft ervaring er mee
hallo
wat als ik nu al kaartjes koop voor volgend jaar maart.
kan ik dan nu nog gebruik maken van de code lowers
Ik zie nergens staan op die kaartjes dat het alleen voor 2007 geldig is.
Heb op de print van onze e-tickets gekeken en daar staat ook niks op.
Als je het echt zeker wilt weten moet je ze even mailen...
Re: Wie heeft er ervaring met het online kopen van tickets
hallo
als ik kijk op internet kom ik uit op 220.95$ voor volwassen
184.95 $ voor kind bij unterciver
217$ volwassen
181 $ kinderen bij disney zelf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
kiamzo
wat als ik nu al kaartjes koop voor volgend jaar maart. kan ik dan nu nog gebruik maken van de code lowers
Twee opmerkingen:
- Die kortingscode werkt niet voor Universal Tickets (da's toch het onderwerp hier?), maar wel voor Seaworld / Busch Gardens.
- "Lowes" is inmiddels niet meer de promocode met de meeste korting.
Aangezien we toch offtopic bezig zijn:
De normale prijs voor een Seaworld kaartje is $64.95. Met de Be a Kid Again actie betaal je $53.95. Met LOWES betaal je $51.96. Maar het kan dus nog goedkoper?