Oftopic Mrloes maar moet je gelijk geven met al de voorbereidingen.
goh over 3 maanden zitten we er ongelooflijk eerste 2 dagen rustig aan is toch memorial weekend kan mooi de gebruiksaanwijzingen gaan bestuderen van de wasmachien en droger ha ha
Afdrukvoorbeeld
Oftopic Mrloes maar moet je gelijk geven met al de voorbereidingen.
goh over 3 maanden zitten we er ongelooflijk eerste 2 dagen rustig aan is toch memorial weekend kan mooi de gebruiksaanwijzingen gaan bestuderen van de wasmachien en droger ha ha
Ik draag altijd 4 weken hetzelfde........
Wassen??? hoezo...
Ik was 1 x per jaar... óók als het niet nodig is... :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik was ook altijd maar 1x per jaar, en is dat nou toevallig net vanavond:grin:, vaker mag niet, want de energienota mag niet hoger worden;-):lol: van de baas...
Ja daarom gaan we ook naar Florida om daar de was te doen.....
Nou we zijn in Cane island en zit naar de wasmachien te kiijken heo die werkt
snap der niks van.
Is in onze ogen zon ouderwetste slingeraar moet water bij gedaan worden ja zoek maar uit hoeveel, warm water, koud water erg duidelijk allemaal maar niet heus..
helluppie!!!!
Kun je wel wassen?
Afhankelijk van het soort was, kies je je temp. meestal warm/cold ( dat is warm wassen/koud spoelen.
Afhankelijk van de hoeveelheid kies je smal/medium /large.
Eerst wasmiddel, dan de was los in de machine, niet te veel aandrukken.
Kies regalar/heavy voor het langste programma, daarna knop indrukken(of uittrekken) en klaar
Prima uitgelegd. Kind kan de was doen! Alleen het wasmiddel gaat beter niet bij de was (dat doen we thuis ook niet) maar in het wasmiddelreservoir. En dat vind je bij de machine die Lea heeft, in de 'slingeraar'. Deze heeft een dop, die draai je los en daar gaat het wasmiddel in. Zo komt het wasmiddel niet direct en onverdund in contact met je wasgoed. Deze machines zijn overigens berekend op vloeibaar wasmiddel.
http://img64.imageshack.us/img64/9420/wasmachine.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Wat doet die kat daar???
Trouwens... schiet me ineens te binnen....
Er staat een gebruiksaanwijzing aan de binnenkant van de klep... (zie je hier ook op de foto)
heb zelfs de gebruiksaanwijzing gevonden in de kast maar mij gaat het erom moet ik de warme en de koude kraan tegelijk opendraaien.
Ja...
De Amerikaanse wasmachine heeft geen verwarmingsspiraal...
Heet en koud staat volgens mij altijd al open...