Mwah, ben er nu 3x geweest en het is helemaal top, maar de HD dag in Woerden is ook errrruuugggg gezellig!
Afdrukvoorbeeld
Ja hoor, en behalve de Harley dagen in de diverse dorpen/steden hier vindt ik de clubtreffens ook altijd wel weer gezellig, maar niet te vergelijken natuurlijk.
Het enige wat een beetje in de buurt komt is de European Bike Week am Faakersee.
Daarentegen heb je in de US iedere week wel ergens een Bike Week(end) waar zo maar meer dan 100.000 man op af komt.
Dus ik moet nog veel reizen ;-) Ik wil i.i.g. de grotere toch een keer meemaken, al is het als fly-in biker. Maar die valt niet op, tussen al die tow-ins :-)
Dit jaar in oktober zijn we er ook weer bij :)
gisteren de ticketjes geboekt :)
Da's mooi, dus dan gaan we samen. Inmiddels al een tank gevonden ?
"Onze villa" is voor Oktober gecanceld (was bezet), dus de huisvesting is ook voor elkaar.
Dit jaar gaan wij in oktober na florida, mijn wil wil graag de laatste dag van oktoberfest mee maken ( zondag 17 -10), helaas komen wij pas de 16 aan dus we kunnen er niet eerder heen.
Hoe vullen wij deze dag zo efficient mogelijk in om toch nog wat van het hele gebeuren mee te maken?
Bedoel je biketoberfest in Daytona?
Helaas, de laatste dag stelt niet meer veel voor,everyone is packing.
Bezoekers gaan op weg naar huis, vendors beginnen al vroeg met opruimen.
Wil je het toch proberen, start dan op Mainstreet.
Ach so, Biketoberfest. Ik zat in gedachten al in München :lol:
Inderdaad, de laatste dag is niet zo spectaculair. Bij Bike Week is er dan nog de parade.
Maar er is vast nog wel wat te doen, en de T-shirts zijn dan wel spectaculair goedkoop :-)
6 of meer voor 25 dollar is dan geen uitzondering. Ik zou dan toch kiezen voor Riverfront Park, sinds dit voorjaar weer helemaal hot.
Of Destination Daytona in Ormond Beach. Wel voor de middag gaan, want ze gaan inderdaad pakken.
Main Street is ook altijd leuk, maar op de andere lokaties is meer te doen, de laatste dag.
Voor het echte slotfestijn moet je toch op Zaterdag(avond) naar Daytona.
Meer weten, kijk dan eens op deze site; http://www.biketoberfest.org/index.cfm
sorry, ik bedoelde biketoberfest in daytona.
Waar kan ik dan het beste de auto parkeren?
Bij alle lokaties is parkeergelegenheid genoeg. Riverfront, net achter de HD dealer, gratis, Ormond Beach, naast DD, op aanwijzing, gratis, Main Street, A1A één straat verder noord (Earl Street), grote parkeergarage, betaald, of net achter de winkels van Main Street, particulier, ook betaald.
Parkeergelegenheid te over, dus.