Maar die komen wel weer gewoon terug hoor...
It's all part of the new wind blowng through WDW...
Afdrukvoorbeeld
Maar die komen wel weer gewoon terug hoor...
It's all part of the new wind blowng through WDW...
Ik zou op de laatste avond van mijn reis samen met mijn vriendin in de California Grill willen gaan eten om zo de laatste keer goed te gaan eten en te kijken naar het vuurwerk van Disney.
Maar op onze laatste dagen hebben wij wel geen tickets meer tot de parken. Dus in de parken kunnen we niet meer. Ik veronderstel dat het geen probleem is om een restaurant in een disneyhotel te reserveren zonder tickets? of wel?
Voor het Contemporary is géén Park toegang vereist. :D
net gereserveerd voor crystal palace voor 4 december
een verrassing voor mijn moeder
alleen lunch was nog beschikbaar
maar helemaal blij mee :-)
Wij zijn net terug uit Disney World en hebben heerlijk gegeten in verschillende restaurants
Onze nr. 1 is : California Grill in het Contemporary Resort, hebben daar gegeten rondom de tijd van Wishes. En we hebben nog nooit zo lekker gegeten :D
Onze nr. 2 is : California Grill in Epcot, erg lekker gegeten in dit ronddraaiende restaurant, is wel met characters, maar dat maakte het ook wel leuk, kregen een kaart en een taartje voor onze honeymoon :D
Onze nr. 3 is : 50 Prime Time Cafe in de Hollywood Studio's, wederom erg goed gegeten, leuke sfeer ook voor kinderen... Was erg gezellig
Hallo iedereen
Hier ben ik weeral met drie vraagjes...
1 Wij gaan dus in mei 2011 voor de eerste keer naar Walt Disney World, sowieso gaan we een heel deel character dinings doen (tips zijn welkom welke de leukste zijn, waar de figuurtjes het meeste tijd voor je maken enzo)
2 Wat ik vooral zou willen weten van mensen die al geweest zijn wat anders zo de beste restaurantjes zijn... Lekker eten, niet al te duur... En moet je op voorhand reserveren of geldt dat enkel voor de character dinings?
3 Wij gaan voor 17 dagen... Kan je dan ineens voor alle dagen reserveren of moet je telkens opnieuw bellen...
Alvast bedankt voor jullie antwoord...
x Charlene x
Ligt eraan waar je verblijft. Als je in een Disney Resort logeert kun je met je reserveringsnummer vanaf dag een alle reserveringen in een keer doen. Verblijf je off site moet je elke dag opnieuw boeken.
Je kunt 180 dagen van te voren boeken. Met deze link kun je berekenen wanneer dat is. http://pscalculator.net/pscalc.php
Hier kun je alle restaurant met prijsoverzicht bekijken: http://allears.net/din/dining.htm
Heel veel foto's van het eten zelf: http://www.disboards.com/showthread.php?t=1346838
Aanraders vinden we zelf :mrgreen: Narcoossees,Grand Floridian Café, Citrico's, Teppan Edo, California grill, Christal Palce, Le Cellier, Brown Derby, Tony's Town Square, de Luau in het Polynesian Resort en CRT in het kasteel.
Als toetje op de slagroom eten we bij Victoria en Albert's http://www.victoria-alberts.com/
Ik zou je zeker aanraden om op de 180 dagen grens te boeken. Ik weet niet wanneer je precies in mei gaat maar begin mei zit je nog met de naweeën van Pasen en kan het razend druk zijn.De eerste keer hebben we onze oren ook laten hangen naar diegene die zeiden restaurants en plaats genoeg.](*,)
uiteindelijk hebben we zeven dagen alleen hamburgers en andere vette happen kunnen krijgen. Als we vroegen voor een beetje restaurant werden we vierkant uitgelachen en kregen we te horen dat ze de aankomende weken volledig uitgeboekt waren.
Hou er wel rekening mee dat je voor sommige reserveringen een credit card nodig hebt.
wij hebben in het epcot in de garden grill gegeten, een ronddraaiend restaurant, waar knabbel en babbel,goofy en mickey regelmatig aan je tafel staan, het eten was ook goed...en vooral het toetje was heeeeeeerlijk, we hebben dat idd 180 dagen van te voren online gereserveerd ook vond onze zoon het rainforestcafe te gek !!!! we hebbenin het rfc in animal kingdom gegeten (ook op voorhand gereserveerd), het eten was daar ook heel goed
Er is inderdaad een breede keuze aan Disney restaurants. Je moet ze echt van te voren reserveren, want zo maar binnenlopen doe je bij de meesten niet.
Wat zoeken jullie precies?
Als jullie namelijk character meals zoeken kan ik 1900 PF echt aanraden (ontbijt en diner en ik denk zelfs dat ik het diner nog leuk vond) en de garden grill. Redelijk qua prijs en heel erg leuk
Wil je naar restaurants die bijzonder zijn (qua uitstraling) maar niet heel duur:
In Hollywood Studios zitten twee hele bijzondere restaurants. 50's prime time cafe maar vooral ook de sci-fi dine in cafe (daar lijkt het of je in de auto in een drive in zit)
Je hebt restaurants zoals de Rainforrest cafe en de T-Rex cafe die ook echt een bijzondere ervaring zijn. Boma vond ik heel leuk en niet super duur (nu moet ik wel zeggen, ik ga een beetje van Nederlandse restaurant prijzen uit, dus vind ik al veel dingen best schappelijk in de USA)
En je hebt natuurlijk de signature restaurants of andere luxere eettenten. Zo zijn wij naar Fulton's crabhouse geweest en die vonden we geweldig. Ik heb ook veel goeds gehoord over le Cellier, maar daar hebben wij nog geen reservering voor kunnen bemachtigen (en we hebben het 4,5 maand van te voren geprobeerd) en dit jaar gaan wij ook Tutto Italia uitproberen omdat hij goed schijnt te zijn. Verder vonden wij Jiko's ook erg lekker.
In de grand floridian lijken er ook een paar aardige restaurants te zijn trouwens.
Heel veel plezier met het uitkiezen van restaurants. Wij vinden het echt een beetje bij de disney beleving passen en vinden het super om uit eten te gaan binnen Disney. De sfeer is toch wel heel bijzonder bij de meeste restaurants! \\:D/
Ik weet niet wanneer je Le Cellier hebt proberen te boeken maar die wordt "omgebouwd" tot twee credits restaurant voor 's avonds en dat verloopt niet helemaal vlekkeloos.
Overigens is het meer dan een bezoekje waard.
Niet echt duur maar wel geweldig leuk is Teppan Edo.
Echt eten met stokjes en de kok staat aan de tafel alles klaar te maken.
No sweat,met een trucje van de lieftallige Japanse dame kan iedereen met stokjes eten. :smile: